Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תחפשי בעיות מנוע htp 16,י' בעיות במגדש טורבו, ברצועת טיימינג, יש לציין שהבעיות הם תכנוניות, וגם החלקים שהיצרן החליף את החלקים הם חוזרים ומתקלקלים. אם יש אחריות מלאה, בלי כוכביות, והמחיר משתלם, אז כדאי, הרכב הוא מוצלח מאוד, וחוץ מהמנוע הוא רכב טוב, אבל המנוע הזה הוא בעייתי ומאוד יקר לתחזוקה.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

תודה רבה!

אבדוק מה היו התיקונים במהלך השנים האלו. בתוצאות הבדיקה שהם עשו הוא הראה לי שהחליפו מצבר, צמיגים ותיקוני פח. האחריות לשנתיים היא על המנוע, גיר ועוד כמה דברים. אבדוק אם יש כוכביות. באמת התלבטות.. כי המחיר נוח לנו. ואנחנו צריכים רכב רחב לשני מושבי ילדים ומבוגר מאחורה. האם הרכב עצמו נחשב בטיחותי לא עלינו בתאונות וכו'? האם יש לך המלצה לרכב שעונה על הצרכים שלנו והוא יותר מוצלח אך לא מאוד יקר?

המון תודה! זה מאוד עוזר לי קצת להבין מה קורה :)

פורסם (נערך)

מיטל, הכי חשוב לקבל בכתב מה כלול באחריות ויותר חשוב: מה לא כלול. כולל היסטוריה. זה בכלל תנאי מקדים למו"מ. האם שרשרת תזמון כלולה ? משאבת מים ? מערכת הזרקת דלק? (אלה במיוחד).

תבקשי פירוט. לא נותנים? אל תקני!

ככלל הרכב הזה מאד מפנק וגם מגיע עם מירב כוכבי הבטיחות .אז הבטיחות טובה מאד .האמינות הרבה פחות. לצערי זה דגם של רכב צרפתי שמצדיק את המוניטין הרע שיש לרכב צרפתי בארצנו . כמובן שבדגם החדש שיגיע ב 2018 שיפרו עוד דברים (גם בבטיחות).

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

מחזק את גיא - במנוע הספציפי הזה (ומסביב, לא רק במנוע) יש לא מעט בעיות, שחלקן חוזר גם אחרי החלפה, והן לא זולות לתיקון. מעבר לזה, מדובר בסה"כ ברכב סביר.

 

ב-2014 ה-5008 עברה מתיחת פנים, ובמהלכה הגיע מנוע משודרג, עם 165 כ"ס וכנראה הרבה פחות בעיות. אאל"ט הוא נמכר במקביל למנוע הישן. בקיצור - אם תמצאי 5008 מ-2014 וצפונה שברישיון שלו מופיע 165 כ"ס, זו קניה סבירה. אם ברישיון כתוב 156 כ"ס, אז הרבה פחות.

 

במקומך לא הייתי בונה על האחריות של חברת הליסינג - אני מניח שיהיו הרבה אותיות קטנות (טורבו ומשאבת דלק זה לא מנוע, למשל). גם אם חברת הליסינג תתקן, היא תעשה את זה בעלות המינימלית האפשרית, וזו לא תמיד האפשרות העדיפה.

 

חשוב גם לזכור שכל הבעיות האלו לא ממש עוזרות לשוק של הרכב, שמראש, בזכות המותג, לא היה חזק כל כך.

 

אלטרנטיבה לא רעה (אבל עם צריכת דלק לא נמוכה, בבנזין) תהיה רנו סניק או גרנד סניק, אם מחפשים 7 מושבים. החל מ-2011 היא מגיעה עם מנוע וגיר של ניסאן (הבנזין) או עם מנוע דיזל ותיק ומוכח, אבל בתקציב של 5008 מ-2013 סניק דיזל תהיה כנראה די עייפה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

רנו ופולסוואגן ,כמו הפיג'ו, זוכה ב 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק. עלות תיקונים קצת מעל הממוצע.

בכללי כל רכב 7 מקומות אירופאי שאינו טנדר עבודה הוא בטיחותי מאד. יוצא מהכלל היא הלוגאן מבית דאצה הרומנית שגם הגיע לארץ במסווה של רכב הובלות.

הבעיה של הטוראן היא אמינות נמוכה בדגמים הבנזין . אם תמצאי כזה דיזל עם קמ סביר אז יופי.

פורסם (נערך)

האופל זאפירה בסדר גמור אם טפלו בבעיה סידרתית קטנה שהיתה לה במערכת מים. המנוע קצת קטן מידות למשקל הרכב אבל לא משהו קריטי.

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...