Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חפירות בפורום

 

האם פתיחת הפקק פלסטיק ברדיאטור למטה מרוקן הכל או שצריך לשחרר את הצינור מלמטה?

האם אפשר להתניע את המנוע אחרי ריקון הרדיאטור כדי שיגיע לטמפרטורת עבודה ואז השסתום יפתח והמים יצאו גם מהמנוע?

אני מעדיף לא להוציא את הצינור כי אין לי איך להרים את הרכב.

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם
לאחר חפירות בפורום

 

האם פתיחת הפקק פלסטיק ברדיאטור למטה מרוקן הכל או שצריך לשחרר את הצינור מלמטה? - לא. ואין צורך לשחרר את הצינור התחתון.

האם אפשר להתניע את המנוע אחרי ריקון הרדיאטור כדי שיגיע לטמפרטורת עבודה ואז השסתום יפתח והמים יצאו גם מהמנוע? -לא. אתה עלול לגרום נזק למנוע.

אני מעדיף לא להוציא את הצינור כי אין לי איך להרים את הרכב. -מצויין.

רצוי שמישהו בעל ניסיון יעזור לך בפעם הראשונה שאתה מבצע החלפה של נוזל הקירור.

איזה כייף לי :)

פורסם

תרוקן מפתח הניקוז.

 

תמלא נוזל קירור או מים מזוקקים ותיסע כמה קילומטרים שתהיה סירקולציה.

 

תרוקן שוב ותמלא נוזל קירור חדש.

 

אני מעדיף להשתמש בנוזל קירור זול בכדי לבצע את הפלאש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה לעוזרים!

יש סיבה גם להדליק אצלי את המזגן על חימום?

והאם בדגם אצלי אני צריך ניקוז אויר?

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם

במידה וקיים אצלך ברז חימום אז התשובה היא כן. היום, או למעשה כבר כמה עשורים ברוב הרכבים לא קיים ברז חימום אלא קיימת סירקולציה תמידית של נוזל קירור דרך מחליף החום (רדיאטור החימום).

 

לגבי ניקוז אוויר צריך לבדוק בספרות ייצרן. נסה לחפש תשובה באינטרנט.

איזה כייף לי :)

פורסם

אין ברז חימום ומנסיוני, גם אין צורך בניקוז אויר. לטעמי, יותר קל לנתק את הצינור התחתון מאשר לפתוח את פקק הניקוז.

כל המיים יצאו גם אם המנוע קר והטרמוסטט "סגור".

:turn-l:
פורסם
אין ברז חימום ומנסיוני, גם אין צורך בניקוז אויר. לטעמי, יותר קל לנתק את הצינור התחתון מאשר לפתוח את פקק הניקוז.

כל המיים יצאו גם אם המנוע קר והטרמוסטט "סגור".

 

המיים בבלוק המנוע לא ייצאו אלא רק מה שברדיאטור ובצנרת המיתחברת לרדיאטור.

פורסם

משאבת מים חוסמת? היא מפריעה לזרימה אבל לא חוסמת.

 

אחרי ניתוק הצינור התחתון, לוקח 2-3 דקות והזרימה נפסקת. זה לא רק המיים שהיו בצינור התחתון.

:turn-l:
פורסם

תמיד בכל המצבים שהייתי פותח מנועים לצורך שיפוץ אז תמיד בבלוק נשארה כמות של כליטר מינימום שאותו הייתי שואב עם מזרק וצינורית דקה.

לפותח השירשור - אם תוכל למדוד לנו את הכמות שתצא לך בניקוז של הרדיאטור ולעדכן זה יהיה מצויין!

פורסם

למה לא לפתור את הבעיה של כל מיני מקומות סגורים עם מים ע"י התנעת הרכב ולהמתין שהמשאבת מים וטרמוסטט ישחררו הכל ואז בטוח הכל יצא.

כמובן שצריך לשים לב לחום מנוע.

האם זה בעיה להתניע כך? והאם שעון חום המנוע עובד כשאין מים?

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

×
×
  • תוכן חדש...