Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 מנוע 1.6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מצאתי את הפיג'ו 208 1.6 ליטר, 120 כ"ס בשנתונים 2012, 2014 במחירים ממש טובים, פחות מ 50K ואני חושב להחליף את הרכב הקיים שלי בזה (פולו 2011) בגלל כל מיני רעשים שאני שומע מהרכב שאף אחד לא יכול לפתור ובגלל שאני מעדיף אוטו שחור.

 

יש משהו בדגם הספציפי הזה שגורם לו להיות כל כך זול?

ראיתי שב 2014 יש גם מנוע רובוטי, הוא מומלץ?

עריכה אחרונה על ידי ShadyBaby
פורסם

השם פיגו גורם לו להיות זול.

בגדול הרכב טוב, מושבים נוחים, איבזור טוב.

החיסרון בתיבה בעלת 4 הילוכים שלא מנצלת את המנוע, לא מדובר על עגלה כמובן אך מצפים לרכב חזק יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
השם פיגו גורם לו להיות זול.

בגדול הרכב טוב, מושבים נוחים, איבזור טוב.

החיסרון בתיבה בעלת 4 הילוכים שלא מנצלת את המנוע, לא מדובר על עגלה כמובן אך מצפים לרכב חזק יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

איך הביצועים שלו לעומת ה TSI של הפולו?

פורסם

רחוקים ממנה, לא עגלה אבל גם לא מטוס.

השילוב DSG7 מנוע TSI הוא הכי זריז בקטגוריית הסופרמיני.

לפיג'ו יש מנוע טורבו עם גיר פלנטרי 6 הילוכים ושם הביצועים קרובים לTSI , אבל המחיר גבוה יותר בהתאם.

פורסם

כמו שכתבו החברים מלמעלה, בלי קשר למנוע מדובר באחת הסופר מיני המומלצות ביותר,

מומלץ על 2014 ומעלה, שים לב שבשנתונים האלה היו בעיות בממיר הקטליטי, לבדוק שהוחלף ואם לא- כנראה אתה תצטרך להחליף.

צינורית פלסטיק של השפריצר האחורי נוטה להיסדק ולהישבר.

 

חוץ מזה מדובר ברכב מוצלח , תיבת ההילוכים היא נקודת התורפה.

אם אתה יכול לוותר על הנוחות וחלק מהכוח אני יכול להמליץ על ה1.2 ידנית, הרבה יותר חסכונית, המחסור בכוח מורגש אבל לא קריטי.

פורסם

התשובה היא : לא לקנות .

מילא הגיר. המנוע הוא 1.6 עם 120 כס של BMW.

לא הייתי ממליץ מנסיון אישי שלי ושל אחרים בפורום (האמת שגם נסיון של גוגל שמעלה המון שרשורים מפורומים בחול)

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

הרכב עם מנוע 1.6 של ב.מ.וו כמו שנאמר לך ועם גיר AL4.

 

המנוע 1.6 לא אמין בכלל בגרסת הטורבו ולא נורא בגרסה הרגילה שיש ב-208.

 

בגדול המחלות שלו הם משאבת ואקום נוזלת. לפעמים זה נפתר בהחלפת גומיה שעולה 20 ש"ח ולפעמים צריך להחליף את המשאבה שעולה כ-1000.

אטם מכסה שסתומים עולה כ-350 ש"ח ומתבלה כמו במרבית הרכבים המודרנים אחרי כמה שנים.

חשוב להקפיד על רכב שעבר טיפול כל 15 אלף ק"מ או פחות עם שמן איכותי, אחרת מצטברת בוצה.

 

לגבי תיבת ההילוכים - חשוב להקפיד להחליף שמן כל 50-70 אלף ק"מ.

יש איתה הרבה ניסיון והתיקונים אינם יקרים יחסית.

 

בגדול - רד מזה.

המנוע לא חסכוני. מרגיש עצל. ורוב הסיכויים שתשמע רעשים גם ברכב החדש.

תתקן את הרכב שלך.

פורסם
התשובה היא : לא לקנות .

מילא הגיר. המנוע הוא 1.6 עם 120 כס של BMW.

לא הייתי ממליץ מנסיון אישי שלי ושל אחרים בפורום (האמת שגם נסיון של גוגל שמעלה המון שרשורים מפורומים בחול)

 

איזה בעיות היו לך עם המנוע ועם איזה רכב?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פיג׳ו 207 של אשתי שהתקבל מפריים ליס בליסינג תפעולי.

בלע שמן בלי הכרה. בגלל שהמוסך זיהה נהגת פלוס העובדה שהרכב בליסינג לא עניין אותו והוא מילא שמן בלי לבדוק את הסיבה לחוסר.

זה הגיע למצב שפעם ברבעון או קצת יותר היתה נדלקת נורה של חוסר שמן.

בתוך כל זה בשלוש השנים שהרכב היה אצלנו הנורה של ממיר קטליטי נדלקה כמה פעמים. בפעמים הראשונות הוא הוחלף , לדעתי בסוף המוסך קימבן משהו כדי שהמנורה לא תידלק.

אם זה היה רכב פרטי הייתי הופך שולחן עד שהיו מטפלים בכל הבעיות , בגלל שזה היה רכב בליסינג אחרי שראיתי שזה לא מעניין אף אחד אשתי הגיעה פעם בכמה חודשים כשנדלקו המנורות של השמן או הממיר והשאירה את הרכב במוסך.

האמת שאולי היו עוד כמה דברים מעצבנים שאני לא זוכר כי הרכב היה שנת 2007 אני חושב.

אבל זה בגדול.

לדעתי לא סביר להכנס עם רכב חדש 5 פעמים בשנה למוסך. גם אם הוא באחריות. על אחת כמה וכמה שהוא לא באחריות וצבר בלאי .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

לחבר 208 עם ה 1.6 עברה בערך 60 אלף אם אני זוכר נכון ללא איבודי שמן.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בזמנו שקלתי לקנות אחת כזו, גם במוסך גבע וגם אורן אמרו שעדיף לא. אולי בדגמים שבסוף הייצור נפתרו חלק מהבעיות.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

ששאלתי לאחרונה בגבע, נאמר שיש פתרון לאכילת השמן. מצריכה פירוק נרחב עד הקאמשפטים והחלפת מובילים וגומיות שסתומים. לא מורידים ראש מנוע. מצריך כלים מיוחדים של היצרן.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...