Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רציניים בלי כסף ביד - עד 130 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מטרת הכתבה היא לתת קו מחשבה שונה/לצאת מהקופסא עם תקציב של משפחתית גנרית

 

וזה נעשה על ידי מזדה 6 , לאון ומאליבו ? אוקי...

2017 Type R

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסמלון אומר שאתה מדבר מנסיון :)

 

פעם הבאה נסה רנו:roflmao:

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כשנשאלתי איזה רכב הייתי קונה ב-130K חשבתי על רכב שאני אצטרך לנהוג בו יום יום ושאוכל להחזיק מבחינת טיפולים, ביטוח ודלק.

זה עושה את העניין להרבה יותר קשה.

פורסם
וזה נעשה על ידי מזדה 6 , לאון ומאליבו ? אוקי...

 

קודם כל כן. מאזדה 6 בגרסאת 2.5 ליטר אם פספסת.

מאליבו? פיתרון בהחלט מעניין למי שרוצה פינוק אמריקאי.

לאון 1.4 זה הרכב החדש הכי זריז עד 130k שיכול לשמש גם כמשפחתית. לא כיף? מוזמן ללכת לאופציה שלי של היד השניה (מגאן rs).

 

חוץ מזה, זה דיון וכל אחד יכול לשתף את הבחירות שלו.

 

אנחנו מובילי דעה אבל בהחלט לא קיסרים/אלים/רודנים ונשמח לראות עוד דעות, זה היוםי בכתבה עם דיון פתוח

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

"

נתנו* לכל אחד ממובילי הדעה שלנו 130,000 ש"ח לבזבז על מכונית, בתנאי אחד - אסור שהיא תהיה משעממת.

אלה המכוניות

עליהן הם בזבזו את התקציב."



 

"במשימה" שקיבלתם אני לא רואה הגבלה לשימושיות / אחריות/ אמינות / נוחות...

 

בלי להעליב אבל הבחירות שלכם (מלבד הלנד קרוזר והקורבט - בחירות מבוססות תחביב) די מסכמות את תרבות הרכב בישראל אלא אם כן התחביב שלכם הוא להסיע את המשפחה ממקום למקום ולהאיץ ל100 בפחות שניה או שתיים משאר המשתמשים בדרך.

 

אולי אתם יותר מדי שקועים בהיותכם הורים לילדים קטנים והבחירות שלכם הושפעו מזה

:-D

פעם הבאה שווה לערוך את הניסוי בקבוצת גיל אחרת.



 

בפורום רכב , הייתי מצפה לראות בחירות יותר מעניינות.

(בלי ללכת רחוק, ה BMW 325i ידנית שמפורסמת בפורום יותר מעניינת וגם משאירה עודף לאיזה B4 3.0 לאישה ).

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

את זה, V8 וגיר ברצפה:

8b29ab98bc871fb7ae70542564635184--chevrolet-caprice-chevrolet-impala.jpg

 

בשאר הכסף רוכש קוק, מאחסן בבגאז' וסוחר בשכונה כדי לממן דלק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פעם הבאה שווה לערוך את הניסוי בקבוצת גיל אחרת.



המשתתפים בניסוי הם בני 20-70.

 

הבעיה עם כל הבחירות המצחיקות שלהם שהן יכולות להיכנס לשטח, אבל רק הלנדקרוזר יכול גם לצאת.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בחירות שבהחלט גורמות איך לאמר, לנוע באי נוחות בכסא... בעיקר כשמדובר במישהו שקיבל תואר מוביל דעה בפורום שעוסק ברכב.

הדבר שהכי בולט זה דווקא חוסר חשיבה מחוץ לקופסא כמו שאמרו לפני.

 

קצת מביך.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל כתוב רציניים, כלומר אלו צריכות להיות בחירות הגיוניות אחרי הכל. אתה לא מצפה שאדם שצריך לשנע משפחה יחליף את הרכב המשפחתי באיזה רודסטר אם משתחררים לו במקרה 130K ש"ח, נכון?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אז זה הזמן לחפש עורך דין

 

b62d2a1b7849a603b5d69656383b031f--car-humor-car-memes.jpg

 

למרות שאם זה רודסטר, אז כנראה שהאישה תיקח את הילדים ותברח לבד, כשתגלה שהוא בגד בה עם גבר.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כתוב שהכל למטרת פאן, ללא התחשבות במציאות. והבחורים הטובים בוחרים שברולט מאליבו. אוטו שלסבא שלי זצל היה משעמם לנהוג עליו. סורי אולי זה רק אני.

סתם דוגמאות

אספנות - יש דוגמא כזאת בכתבה אבל אולי אפשר קצת קיצוני יותר - פורשה קלסית, RX7, מיני קופר (המקור לא החדשה), 205 ראלי/GTI/ MI16, דטסון Z28 ועוד ועוד.

לא אספנות - אימפרזה, אוו, האמר, דיפנדר ישן, גולף קבריו, איוס קבריו ועוד ועוד

פורסם

דיפנדר ישן,

לא ישן ולא חדש. אולי לך זה נראה רומנטי לנסוע בדיפנדר, לי זה נראה עונש לא מידתי.

 

מקסים רשם בכתבה : "טויוטה לנד קרוזר הינה רכב שטח אמיתי כמו הג'אמוסים של העשור הקודם (טראנו, טרופר, פג'ארו וכו'). לא לחניה מול בית הקפה אלא לטיפוס מדרגות."

האמור על דעתו של מקסים בלבד. אבל להזכיר לנדקרוזר בנשימה אחת עם טראנו, טרופר ופאג'רו, זה פשוט מעליב.

 

לגבי כל ההערות, בשרשור המקורי שבו היינו צריכים לנמק נרשם הדבר הבא:

בקיצור, כמו שכל אחד מאיתנו נוסע ברכב אחר, מסיבותיו שלו, גם בכל תקציב נתון, כל תקציב, כל אחד יבחר ברכב אחר בגלל העדפותיו האישיות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
כתוב שהכל למטרת פאן, ללא התחשבות במציאות. והבחורים הטובים בוחרים שברולט מאליבו. אוטו שלסבא שלי זצל היה משעמם לנהוג עליו. סורי אולי זה רק אני.

סתם דוגמאות

אספנות - יש דוגמא כזאת בכתבה אבל אולי אפשר קצת קיצוני יותר - פורשה קלסית, RX7, מיני קופר (המקור לא החדשה), 205 ראלי/GTI/ MI16, דטסון Z28 ועוד ועוד.

לא אספנות - אימפרזה, אוו, האמר, דיפנדר ישן, גולף קבריו, איוס קבריו ועוד ועוד

 

ממליץ קודם כל לקרוא את השורה הבאה:

"הכתבה הינה כתבה לצורך הפאן בלבד. נושאים "שוליים" כגון תחזוקה, צריכת דלק, ביטוח והיכולת למצוא את הרכב במציאות נזנחו לצורך הסקרנות העיתונאית."

כלומר, הרכב צריך להיות מתאים לשימוש הרגיל שלנו ולא "חניית חלומות".

 

מי שכתב מאליבו, הסביר בדיוק מה הדרישה שלו: "הדרישה היא לאמריקאית מרווחת, מפנקת ונוחה, מאובזרת לעייפה." לפי מה שאני קורא, נדרש פה פינוק ולא פאן אבל אוותר לך.

 

החלק של האספנות: פורשה קלאסית, מיני ודאטסאן לא קיצוניות יותר מקורבט C3. האחרות עולות פחות בהרבה מהתקציב הנקוב.

 

אסתי ואיוו דורשות ירידה משמעותית בשנתון. חוצמזה ספורטיביות כבר מיוצגות ע"י BRZ, גולף GTI ומגאן RS.

האמר? אין בינינו ראפרים אמריקאים.

גולף\איוס קבריו? תעשה לי טובה, אולי רק בחינם וגם אז לא.

 

מהתגובה שלך זה נראה שאתה מנסה למצוא רק מה לא בסדר

עריכה אחרונה על ידי In Flames

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם (נערך)

אני למשל לא פירשתי את זה כ'מה רכב החלומות שלך שאפשר לקנות ב130,000 ש"ח?' אלא כ'קח 130,000 ותקנה לעצמך אוטו דיילי'. אז מראש פסלתי דברים שאין בארץ (כי במחירי חו"ל הייתי מעדיף קאיימן).

אז נכון, יכלתי לבחור באיזה קודה עם V8 או SL AMG ישנה, אבל לקחתי משהו שחשבתי שיתאים לי כרכב דיילי (אגב אם היה לי 130 לרכב זה כנראה מה שהייתי קונה, היום!). אבל היי! בדיוק בשביל זה יש דיון! תנו לנו בראש עם הרעיונות שלכם והחלומות שלכם.

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...