Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תבקש מהמוסך את קוד התקלה - אם רשום איזה קויל מחזיר תקלה זה יכול להיות מידע מאוד מועיל עבורץ במובן העלות הכוללת.
הוא יתן לי את קוד התקלה?

 

או שהוא יפחד שזה יפגע לו במכירה?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם
הוא יתן לי את קוד התקלה?

 

או שהוא יפחד שזה יפגע לו במכירה?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

הוא לא חייב לך שום דבר אבל תנסה אולי ייתן בלי בעיה. במידה ולא נותן שלא יעשה טובות יש פה לא מעט אנשים שיישלפו לך קוד תקלה בכייף.

פורסם
בדרך כלל כול מוסך פרטי ימסור לך את קוד התקלה.

 

ומורשה?

למה פשוט אי אפשר לשאול אותם אם הכרחי להחליף את כל ה 4 או לא ?

 

טיפול גדול לא מחייב החלפת 4 מצתים?

פורסם
כי החתול לא מצטיין בלשמור על השמנת... ;)

 

מוסך שיחרטט אותי כדי לקבל עוד 1000 שקל אני אעשה לו שיימיינג בכל הפייסבוקים שלי,

אנחנו מתמחים בין היתר בשיווק ולא מקנא במקום שינסה לעשות לי קטע כזה.

 

בסך הכל רוצה לתקן את הרכב ושיהיו הוגנים איתי, לא מבקש הנחה או הטבה כזאת או אחרת.

פורסם (נערך)

בכול מקרה אני מציע לך להתקשר למוסך רון ולברר איתו את הנושא של החלפת מקל הצתה בודד או את ארבעתם. לדעתי במקרה של VAG תחליף את ארבעתם.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
בכול מקרה אני מציע לך להתקשר למוסך רון ולברר איתו את הנושא של החלפת מקל הצתה בודד או את ארבעתם. לדעתי במקרה של VAG תחליף את ארבעתם.

 

למה דווקא רון ולא תושיה או ספטון ?

×
×
  • תוכן חדש...