Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

נוהג על טולדו 2013 מנוע 1.4 TSI

לאחרונה נדלקת לי מדי פעם (פעם בשבוע) נורת EPC, כשזה קורה האטוטו רועד ונותןה רגשה של נסיעה לא רציפה.

הלכתי למוסך, חיברו מחשב ואמרו שמדובר במערכת הצתה, צריך להחליף פלאגים קויילים מצתים.

 

כמה אמור לעלות תיקון כזה במוסך מורשה?

 

ככה או ככה אני לפני טיפול גדול, זה משהו שממילא היו מחליפים ?

 

תודה לעוזרים

פורסם

כמה ק"מ הרכב?

אני מהמר מהיכרות עם הרכב - שבפעם האחרונה שהחליפו מצתים קרעו את הקויל .

אין סיבה להחליף 4 . לפחות לא הגיונית .

 

כמה ק"מ הרכב?

פורסם
כמה ק"מ הרכב?

אני מהמר מהיכרות עם הרכב - שבפעם האחרונה שהחליפו מצתים קרעו את הקויל .

אין סיבה להחליף 4 . לפחות לא הגיונית .

 

כמה ק"מ הרכב?

 

הרכב אוטוטו 100,000

האמת שאף אחד לא קבע בוודאות שצריך 4.

ההצעת מחיר מבוססת על המקרה הכי גרוע שצריך 4, לפני בדיקה מעמיקה.

סך הכל חיברו לי את הרכב למחשב כדי להבין מה הסיפור, לא פתחו מכסה מנוע אפילו

פורסם

אז מתחילה להתחזק לי התחושה שאני צודק .

 

בטיפול 120 בכל מקרה תצטרך להחליף, תחליף 4 פלגים ואת הקויל שמדווח על תקלה .

 

וסע לשלום.

פורסם

תודה על המידע חברים,

מה זה אומר בשורה התחתונה?

אני מחליף קוייל אחד ו-4 פלאגים ?

לדברי המוסך סליל הצתה = 250 ש"ח

פלאג = 100 ש"ח

 

כלומר 250+400 ועוד עבודה

אין לי מושג למה שני מוסכים שדיברתי איתם אמרו (הערכה גסה מבלי לפתוח מכסה מנוע) שצריך להחליף 4 קויילים

פורסם
תודה על המידע חברים,

מה זה אומר בשורה התחתונה?

אני מחליף קוייל אחד ו-4 פלאגים ?

לדברי המוסך סליל הצתה = 250 ש"ח

פלאג = 100 ש"ח

 

כלומר 250+400 ועוד עבודה

אין לי מושג למה שני מוסכים שדיברתי איתם אמרו (הערכה גסה מבלי לפתוח מכסה מנוע) שצריך להחליף 4 קויילים

אם בסריקת תקלות נמצא כי מקל (עפרון) הצתה תקול מומלץ להחליף באותה הזדמנות את 4 מקלות ההצתה בכדי לחסוך הגעה נוספת למוסך בזמן הקרוב שוב פעם. תקשיב לבעלי המקצוע מכיוון שלפעמים ההמלצות שלהם שוות זהב.

 

מנסיוני זו שאלה של חודש או עוד כמה חודשים שתצטרך להגיע להחליף עוד מקל/מקלות הצתה.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפי בדיקת מחשב לא יכול המוסך להחליט שצריך להחחליף גם וגם ?

הבעיה שאתה מתאר קשורה למקלות הצתה ולא לפלגים. אם הגיעה הזמן להחליף את הפלגים אז החלף גם אותם.

איזה כייף לי :)

פורסם

תבקש מהמוסך את קוד התקלה - אם רשום איזה קויל מחזיר תקלה זה יכול להיות מידע מאוד מועיל עבורץ במובן העלות הכוללת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מרק, לרוב בדגם הנ"ל קויל לא נהרס מבלאי אלא עקב קרע .

אם זה עקב קרע לא הייתי מחליף 4 .

אם בלאי - ההמלצה של מרק בהחלט במקום.

×
×
  • תוכן חדש...