Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן c4 גרנד פיקאסו


liavl
שימו לב! השרשור הזה בן 2414 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

מכר של אשתי מהעבודה הציע למכור לנו את הרכב שלו - סיטרואן c4 פיקאסו 7 מקומות - מודל 2011, 91000 ק"מ ב- 25K. הוא החליף מנוע לא מזמן (אמר שלא היה שם שמן/מים למנוע וכנראה בגלל זה הלך לו המנוע).

 

אשמח לדעת:

  1. איך נשמע לכם? האם שווה?
  2. האם כדאי בכלל לקנות סיטרואן? הבנתי שיש הרבה בעיות עם הרכבים הצרפתיים ושמומלץ להתרחק מהם.

 

 

שאלה נוספת בהקשר הזה, האם ללכת על אוטו כזה (באיזור ה- 25K-30K בתור רכב 7 מקומות שהבנתי שהוא יחסית מרווח) או ללכת על אאוטלנדר די מתקדם (2014-2015) באזור ה- 115K-120K?

אני יודע שיש פער גבוה במחיר אבל זו שאלה כללית האם כדאי ללכת על רכב יותר ישן ומרווח (בן 5-6 שנים) או רכב יותר חדש אך יותר צפוף?

 

 

תודה מראש לכל העוזרים,

ליאב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  1. איך נשמע לכם? האם שווה?

הדגם הספציפי הזה סובל ממנוע בעייתי, בלשון המעטה, ומגיר רובוטי שגם הוא לא מהמוצלחים. לא סתם הלך מנוע עם 90,000 ק"מ והמחיר של הרכב בקרשים. בקיצור, לא.

2. האם כדאי בכלל לקנות סיטרואן? הבנתי שיש הרבה בעיות עם הרכבים הצרפתיים ושמומלץ להתרחק מהם.

לפעמים. יש דגמים מוצלחים ואמינים ויש פחות. גם הדגמים המוצלחים יותר סובלים מירידת ערך גבוהה יותר וסחירות בעייתית - שזה סוג של יתרון אם קונים רכב משומש, אבל חיסרון אם קונים חדש.

 

שאלה נוספת בהקשר הזה, האם ללכת על אוטו כזה (באיזור ה- 25K-30K בתור רכב 7 מקומות שהבנתי שהוא יחסית מרווח) או ללכת על אאוטלנדר די מתקדם (2014-2015) באזור ה- 115K-120K?

אני יודע שיש פער גבוה במחיר אבל זו שאלה כללית האם כדאי ללכת על רכב יותר ישן ומרווח (בן 5-6 שנים) או רכב יותר חדש אך יותר צפוף?

כלכלית, אם הרכב הישן יותר אמין מספיק, הוא יהיה קניה זולה יותר בסה"כ. זה לא המקרה פה.

 

מצד שני, החל מ-2014 הגיע דגם חדש של c4 פיקאסו, עם מנועים וגיר שונים (ואמינים), ולדעתי האישית הוא מהדגמים ששווים קניה, אם אתה מחפש רכב משפחתי. מבחינת מרווח פנימי ונוחות משפחתית, הוא הרבה יותר טוב מהאאוטלנדר. מבחינת סחירות וירידת ערך, הוא פחות טוב. מבחינת אמינות, גם אם יש הפרש, הוא כנראה הרבה פחות משמעותי מאשר מהדגם הקודם (ובאופן כללי מדובר על רכב חדש משמעותית). הוא גם יהיה זול יותר מאאוטלנדר מאותה שנה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדור הזה של פיקאסו לא מפגין אמינות רבה ופעולת הגיר הרובוטי שלו דורשת מהנהג הרבה הסתגלות וסובלנות. קניית רכב שהוחלף לו מנוע למנוע משומש אחר עם היסטוריה לא ידועה זאת הרפתקה אמיתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדור הזה של פיקאסו לא מפגין אמינות רבה ופעולת הגיר הרובוטי שלו דורשת מהנהג הרבה הסתגלות וסובלנות. קניית רכב שהוחלף לו מנוע למנוע משומש אחר עם היסטוריה לא ידועה זאת הרפתקה אמיתית.

 

במה אתה מתכוון אמינות רבה? איזה עוד פאקים יש לו?

אני מבין שלא כדאי ללכת על אוטו שהוחלף לו מנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם הספציפי הזה סובל ממנוע בעייתי, בלשון המעטה, ומגיר רובוטי שגם הוא לא מהמוצלחים. לא סתם הלך מנוע עם 90,000 ק"מ והמחיר של הרכב בקרשים. בקיצור, לא.

המנוע של ה- 90000 ק"מ לא הלך לפי מה שהבנתי. זה מנוע אחר (סליחה על הבורות אבל בהחלפת מנוע "מאפסים את הקילומטראז'"? כלומר 90000 זה עם המנוע החדש אם אני מבין נכון)

 

לפעמים. יש דגמים מוצלחים ואמינים ויש פחות. גם הדגמים המוצלחים יותר סובלים מירידת ערך גבוהה יותר וסחירות בעייתית - שזה סוג של יתרון אם קונים רכב משומש, אבל חיסרון אם קונים חדש.

אז בכללי הפיקאסו הוא לא דגם מוצלח/אמין בשנתונים האלו?

עריכה אחרונה על ידי liavl
ציטוט לא טוב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיקאסו של עד 2014 הוא אכן דגם לא מוצלח ולא מומלץ.

 

ק"מ לא "מתאפס" כשמחליפים מנוע. שאר הרכיבים עדיין נסעו גם עם המנוע הקודם, והבלאי בהם ממש לא נעלם לשום מקום. כמובן שאם הוחלף מנוע לחדש מהניילונים זה עוזר (לבלאי של המנוע הספציפי), וגם זה בהנחה שההחלפה התבצעה כמו שצריך, אבל זה בשום צורה לא מבטל את הק"מ שהרכב כבר עבר.

 

בקיצור: לא. אפילו לא עם מקל.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיקאסו של עד 2014 הוא אכן דגם לא מוצלח ולא מומלץ.

 

ק"מ לא "מתאפס" כשמחליפים מנוע. שאר הרכיבים עדיין נסעו גם עם המנוע הקודם, והבלאי בהם ממש לא נעלם לשום מקום. כמובן שאם הוחלף מנוע לחדש מהניילונים זה עוזר (לבלאי של המנוע הספציפי), וגם זה בהנחה שההחלפה התבצעה כמו שצריך, אבל זה בשום צורה לא מבטל את הק"מ שהרכב כבר עבר.

 

בקיצור: לא. אפילו לא עם מקל.

 

תודה. גם אם זה "גרושים" (25K)?

אם המנוע הוא חדש - אילו עוד בעיות הסיטרואן סובל מהם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע נשאר בעייתי גם אם הוחלף - בעקרון המנוע הזה סובל מבעיות כרוניות במערכת התזמון, בטורבו, ומהצברות פיח שמחייבת ניקוי כל כמה עשרות אלפי ק"מ בעלות של כ-3000 ש"ח לא לחינם רכב 7 מושבים בן 6 שעלה כחדש כ-150K נמכר בשישת מערכו...

 

אין ארוחות חינם.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבעלי המנוע הנ"ל. כתבו נכון אבל אם אתה עושה קנייה מודעת לחסרונות אז אין לי בעיה. אם באת מוכן אז הצפרדע פחות נוראית. צריך לפנק את המנוע בטיפולים איכותיים ולהחליף כמה חלקים חלשים ואז גם עם כל הכסף בתיקון עדיין ייצא יותר זול מכל מקבילה והרכב מאד נח . נניח תחליף מזגן, כפתורי חלונות,טורבו , מכסה שסתומים , שסתומי גיר, משאבת דלק ומים , מצתים וכו וכל ישור הקו ב ₪25000 יתן לך שקט לשנה שנתיים וכנראה יותר. היית קונה ? זו השאלה.

 

כשכתבתי שקט זה בלי בלאי טבעי של חלפים לרכב בגילו .

 

(כמובן שיתכן שהבעלים הקודמים החליפו כבר חלק מהם...אבל נתעלם מזה)

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר מתעקשים על thp156 ו-7 מקומות בזול יחסית, למה לא 5008? לפחות עם גיר פלנטרי סביר לגמרי ולא הרובוטי של הפיקאסו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-5008 יותר יקר משמעותית - ולא בטוח ששווה לקחת את הסיכון במחיר שהוא עולה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לדוגמא:

http://yad2.co.il/s/c/ahhzlb

 

לא מכיר את הרכב הספציפי ולא יודע מה הבעיות שלו, יש עוד כמה ביד2 שמבקשים עליהם 30 וקצת עם קצת יותר מ-100,000. לדעתי זה הפרש ששווה לשלם בשביל הגיר, מה גם שאלו המחירים המבוקשים, לא מחירי סגירה. וכנראה שהם נסעו פחות מהפיקאסו המדוברת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעריך שגם ה-25K של הפיקאסו זה לא "המילה האחרונה" והרכב עשה 91000 ק"מ.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2414 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...