Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקומו מופיע "אלבר". הרכב נקנה בליסינג 0 ק"מ. ותחת תנאים והגבלות כתוב שהוא משועבד לאלבר.

תחת "בעלים קודמים" מופיע 00.

המוכר אמר שלכשתיעשה העברת בעלות אליי, יהיה כתוב "01" בבעלים קודמים.

 

משהו מוזר לי כאן, זה נראה כאילו הבעלות "מדלגת" עליו.

אני חשבתי שהבעלות עוברת מאלבר אל המוכר, ואז אליי, כלומר 2 בעלים לפניי.

האם נעשתה כאן איזושהי מניפולציה או שאני פיספסתי משהו?

 

תודה

www.allset.co.il אול-סט - שילוט. הכוונה. הסברה.

פורסם

ראית הסכם רכישה 0 קילומטרים בין אלבר למוכר מלפני 30-36 חודשים או שהמוכר רק סיפר את הכל בעל פה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

רכב שנקנה בעסקת 0 קילומטר עובר בעלות והקונה נרשם כיד שניה (בעלים קודמים 01).

רכב שנלקח בליסינג פרטי נשאר על שם חברת הליסינג ולקונה יש בד"כ אפשרות לנסות למכור אותו לבד בתום התקופה.

ויש מקרים רבים שבהם סוחרים עלובים מוכרים רכבי ליסינג תפעולי כרכבי יד ראשונה 0 קילומטר מבלי להגיד לקונה שהרכב שימש ככזה.

בקש מהקונה לראות את החוזה שלו מול אלבר או אישור מאלבר לגבי ההתקשרות בינהם, ושהוא רשאי למכור את הרכב (ושהם מתחייבים להעביר לך בעלות).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

למוכר פרטי לא מתאים שקר כזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בן כמה הרכב? יש מצב שהוא ממש ממש חדש? במידה וכן ייתכן והמוכר רכש את הרכב מאלבר ולא הספיק להעביר בעלות - במידה וזה המצב ויש לו אישור העברת בעלות מאלבר ייתכן והוא יוכל להעביר את היד ישירות אליך, אבל זה אם גדול ומומלץ לוודא מול אלבר את ההיסטוריה של הרכב או להוציא ממסוף של משרד התחבורה את ההיסטוריה לפני העברת הבעלות.

 

בכל מקרה ברכב 0 קילומטר יש ירידת ערך שצריך לקחת בחשבון.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
המוכר משתמש עדיין ברישיון רכב המקורי של אלבר

ולא הוציא חדש על שמו

זה יכול להיות רק אם הרכב עד גיל שנה.

 

או שמציגים לפותח השירשור רישיון לא עדכני, תבדוק מה תוקף הרישיון שאתה רואה.

 

 

פורסם

האם נעשתה כאן איזושהי מניפולציה או שאני פיספסתי משהו?

 

תודה

מה שאתה מפספס הוא כזה:

אתה מבקש עזרה מאנשים, ובמקום לתת להם את כל האינפורציה, אתה מסתיר מידע שיכול לעזור.

אתה מנסה להתנהג כמו המוכר?

כשאתה מבקש עזרה תן את כל המידע.

איזה רכב. מה גילו? כמה ק"מ עבר? מי המוכר? מגרש? פרטי? ראית רשיון רכב בתוקף?

 

אדם לא יכול למכור רכב שלא רשום על שמו, וטוב שכך.

או שיש עוד רשיון שלא ראית, או שמדובר בעבירה פלילית, או שלא ציינת את כל המידע בעצמך ואי אפשר לעזור לך אלא לנחש.

 

כיוון שהמוכר מספר לך שאחרי העברת הבעלות יופיע שמך עם "בעלים קודמים 01" הייתי משער שמדובר באדם שלא יוצא צדיק.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
בן כמה הרכב? יש מצב שהוא ממש ממש חדש? במידה וכן ייתכן והמוכר רכש את הרכב מאלבר ולא הספיק להעביר בעלות - במידה וזה המצב ויש לו אישור העברת בעלות מאלבר ייתכן והוא יוכל להעביר את היד ישירות אליך, אבל זה אם גדול ומומלץ לוודא מול אלבר את ההיסטוריה של הרכב או להוציא ממסוף של משרד התחבורה את ההיסטוריה לפני העברת הבעלות.

 

בכל מקרה ברכב 0 קילומטר יש ירידת ערך שצריך לקחת בחשבון.

הרכב בן 9 חודשים. אז לפי מה שאתה כותב יכול להיות שאכן העברת הבעלות תיעשה מאלבר אליי תוך "דילוג" עליו?

במקרה כזה אילו מסמכים עליי לבקש ממנו? "אישור העברת בעלות"?

ולמה עליי לבדוק את ההסטוריה של הרכב אם אין בעלים קודמים? המסוף של משרד התחבורה ייתן לי פרטים שאין ברישיון הרכב?

www.allset.co.il אול-סט - שילוט. הכוונה. הסברה.

פורסם

אפשרות, לא בטוח שזה המצב בפועל:

 

 

אם הרכב בן 9 חודשים, אז מוכר מציג לך את רישיון הרכב המקורי על שם אלבר, הועברה בעלות על שמו והרכב כעת יד שניה אבל עידכון שם ברישיון מתבצע רק לפני הטסט הבא, כלומר עוד לא בוצע.

 

אחרי שתעביר בעלות, ברישיון של השנה הבאה יופיע "בעלים קודמים 02", אתה יד שלישית.

 

 

מוכר הוגן צריך להציג לך רישיון על שם אלבר+ספח העברת בעלות על שמו.

 

 

פורסם (נערך)

יכול להיות שחלק מהתשובות נכונות ואני אומר ... למה לנחש ? למה לקחת סיכון ואולי ליפול בפח שקל מאוד ליפול בו או שלא קל ליפול בו (תלוי איך נסתכל על זה).

גש עם "הבעלים שהציג את הרכב" למגרש אלבר הקרוב לשניכם ותוך מספר דקות תדע את האמת החיה או העירומה או שתגש עם "הבעלים שהציג את הרכב" למשרד הרישוי ותבקשו להוציא הסטורית בעלויות.

המרכאות נכתבו בכוונה,כיוון שגם אני חושש כמו בוקי,שאלבר מכרה ללקוח 0 ק"מ והוא מנסה לסבן אותך אבל כדי לאושש את ההשערה צריך בדיקה קטנה אחת תביא לחשיפת האמת/השקר.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
יכול להיות שחלק מהתשובות נכונות ואני אומר ... למה לנחש ? למה לקחת סיכון ואולי ליפול בפח שקל מאוד ליפול בו או שלא קל ליפול בו (תלוי איך נסתכל על זה).

גש עם "הבעלים שהציג את הרכב" למגרש אלבר הקרוב לשניכם ותוך מספר דקות תדע את האמת החיה או העירומה או שתגש עם "הבעלים שהציג את הרכב" למשרד הרישוי ותבקשו להוציא הסטורית בעלויות.

המרכאות נכתבו בכוונה,כיוון שגם אני חושש כמו בוקי,שאלבר מכרה ללקוח 0 ק"מ והוא מנסה לסבן אותך אבל כדי לאושש את ההשערה צריך בדיקה קטנה אחת תביא לחשיפת האמת/השקר.

 

א. אם אלבר לא מכרה לו רכב 0 ק"מ? מה האפשרות השנייה?

ב. וכמו שכתבתי קודם, אילו פרטים ייתן לי המסוף של משרד התחבורה שאין ברישיון הרכב? מה עליי לחפש שם?

www.allset.co.il אול-סט - שילוט. הכוונה. הסברה.

פורסם
א. אם אלבר לא מכרה לו רכב 0 ק"מ? מה האפשרות השנייה?

ב. וכמו שכתבתי קודם, אילו פרטים ייתן לי המסוף של משרד התחבורה שאין ברישיון הרכב? מה עליי לחפש שם?

אם אלבר רשומה כבעלים ברישיון אז הוא סוחר,שקנה מהם ומנסה למכור לך את הרכב כיד ראשונה או שהוא פרטי שקנה 0 ק"מ מהם את הרכב ולא אמר אמת..בשני המקרים זו רמאות או חוסר בגילוי נאות בלשון עדינה ובגלל זה,כפל רישיון במשרד הרישוי בעלות סמלית של 30-40 ש"ח או בירור מול אלבר יניב את התשובה הנכונה.

אם אלבר לא ירצו לספק מידע,תבין שיש סוחר שמנסה לעבוד עליך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אם אלבר רשומה כבעלים ברישיון אז הוא סוחר,שקנה מהם ומנסה למכור לך את הרכב כיד ראשונה או שהוא פרטי שקנה 0 ק"מ מהם את הרכב ולא אמר אמת..בשני המקרים זו רמאות או חוסר בגילוי נאות בלשון עדינה ובגלל זה,כפל רישיון במשרד הרישוי בעלות סמלית של 30-40 ש"ח או בירור מול אלבר יניב את התשובה הנכונה.

אם אלבר לא ירצו לספק מידע,תבין שיש סוחר שמנסה לעבוד עליך.

 

התחושה שלי מהשיחה איתו בטלפון שהוא לא ממש מבין. הוא שלח לי את הקבלה של רכישת הרכב מאלבר ואכן מחיר הרכב נמוך בכ15 אחוז מרכב חדש. הוא לא הסתיר. הוא אמר לי שמדובר בקנייה מאלבר. את המידע הזה קיבלתי.

הסיבה לפנייה שלי לפורום היא שהוא מתעקש שלאחר העברת הרישיון אני אופיע כבעלים מספר 2 (כלומר יהיה כתוב בעלים קודמים:01)

 

אני חוזר על השאלה, מה אנחנו מצפים לראות כשנוציא העתק רישיון ממשרד התחבורה / בירור מול אלבר?

תכלס מה יהיה כתוב? (לך זה ברור, לי אין מושג)

www.allset.co.il אול-סט - שילוט. הכוונה. הסברה.

פורסם

תשאל האם הוא ביצע העברת בעלות מאלבר אליו.

אם כן, ברישון שלך יופיע 02 בעלים קודמים.

 

אם לא ביצע, הוא בכלל לא בעל הרכב ולא יכול למכור אותו.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...