Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ידעתי שיש כזו המולה מחוץ להופעות, זה נראה שיש עוד לא מעט אלפים שעומדים בחוץ ונהנים מעבר ל 50 אלף שבפנים, האומנם?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

מישהו יודע אם מותר הערב להכניס תיק גב עם מים ואוכל?

לפי חוק הפופוקרן הבנתי שמותר וזה חוקי להכניס אוכל ושתיה אשר נמכרת שם.

 

לפי התקנון שפירסמו בטיקטמסטר - מדובר על בקבוק חצי ליטר בלבד, כמה? לא צוין, בתיק? לא צוין.

לפי תקנון משטרת ישראל שמצאתי במקרה ברשת - מדובר על בקבוק ליטר וחצי, שוב - כמה? ואיך? להחזיק ביד?

פורסם (נערך)

לדורות הבאים, מותר. נכנסנו עם 2 בקבוקי ליטר וחצי בתיק גב.

היתה הופעה בת *ונה!

היה קצת צפוף ומאוד הביל אבל זו ת"א ביולי...

עריכה אחרונה על ידי sorvall
הוספת פרטים

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

כולי בבעסה שלא השגתי כרטיס. אכן היתה הופעה מושקעת ובת אלף****

 

רציתי לפצות על ההופעה המעפנה יחסית ב94'

פורסם

93'

 

אני בכוונה לא הלכתי כדי שהתמונות שאראה שם לא ימחקו לי את אקסל המסוקס כמעת כמוני ב93'

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הבן שלי עדיין לא מתאושש מההופעה -אומר שהייתה מרשימה.

 

איך, איך, פספסתי גם הפעם (גם את 93) הבן רצה להזמין אותי.

טוב רשימת הפספוסים שלי ארוכה ארוכה וכוללת הופעות של להקות רוק שהייתי ממש במרחק יריקה מהמקום. (אירופה וארה"ב)

פורסם

עלו בול ב 20:00 ונתנו שלוש שעות מעולות.

הוסיפו להדרן את don't cry אבל מעבר לזה עקבו אחרי הסטליסט של פולין

https://www.setlist.fm/setlist/guns-n-roses/2017/stadion-energa-gdask-poland-5be4934c.html

(גם הפכו בסדר בין 22 ל 23 ברשימה אם אני זוכר נכון אבל זה לא קריטי) מה שאומר שההופעה היתה שלוש שעות ולא היה בה משהו מיוחד לישראל, לא שלוש וחצי שעות ולא הפתעות, גם בקושי היה דיבור עם הקהל, אחרים מדברים הרבה יותר.

סה"כ היה אחלה!

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

היתה הופעה נהדרת.

 

סלאש גיטריסט ענק שנתן סולו מרשים.

 

אגב, היו לא מעט אנשים שלא הספיקו לרכוש כרטיסים, ישבו בסמוך לשער 3, ראו את המופע ומאוד נהנו.

פורסם

יש לי חבר שהיה בגבעת הקמצנים מחוץ למתחם, הוא אמר ששמעו טוב וגם ראו את המסך, לדעתו זה עדיין היה עדיף על להשאר בבית, אבל היה מבאס לא להיות בפנים.

×
×
  • תוכן חדש...