Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה הולך כמו ברווז, מגעגע כמו ברווז, ויש לו צורה של ברווז זה כנראה צפרדע בתחפושת.

אין עשן בלי אש.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפחות זה לא סוחר סמים כמו שחשבתי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש לי דייר שאין לו פנקס צ'קים. החשבון שלו בבנק הדואר. הוא מהנדס בניין מרומניה. מפקח על כמה אתרים בחברה גדולה. נוסע בג'יפ של עבודה ומרוויח 20 נטו. אז אין לו פנקס צ'קים. מה אני אעשה? אישתו עוברת דרכנו בתחילת כל חודש או שאני קופץ לשם. לא קרה כלום.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

כמו שכתבת, יש הסבר הגיוני לעובדה שאין לו פנקס צ'קים והכנסה שלו מגובה בחוזה העסקה. במקרה שלי לא היה שום הסבר מניח את הדעת על הצ'קים וכמו כן עיסוקיו היו לא ברורים.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מה עושים אנשים ללא ערבים, ושיש להם יכולת פינסית לשלם על השכירות?

זאת בעיה שכל הנכסים מוחזקים בידי אנשים פרטיים ואין דיור ציבורי...

לא לכולם יש את הפרווילגייה שאנשים אחרים יחתמו להם.

פורסם
מה עושים אנשים ללא ערבים, ושיש להם יכולת פינסית לשלם על השכירות?

זאת בעיה שכל הנכסים מוחזקים בידי אנשים פרטיים ואין דיור ציבורי...

לא לכולם יש את הפרווילגייה שאנשים אחרים יחתמו להם.

לא ממש קשור אבל איזה בנק נותן לך משכנתא ללא ערבים וחתימה על מיליון מסמכים אשר מאפשרים לבנק למכור את הכליות שלך במקרה הצורך ?

איזה כייף לי :)

פורסם

בימינו הבנק לא דורש ערבים למשכנתא. לחתום שמותר להם לזרוק אותך לרחוב וגם לחייב אותך על הטרחה הזו - בהחלט.

לגבי ערבים בשכירויות, לי יצא להתקל רק בבעל דירה אחד ביקש להחתים ערבים מול עו"ד, אבל בכלל לא טרח לאסוף את הטופס החתום. מצד שני הניסיון שלי הוא עם דירות במחיר השכרה של כשלושת אלפים ש"ח ובטח גם הרושם שנוצר מזוג נורמטיבי לא מזיק.

פורסם
לחתום שמותר להם לזרוק אותך לרחוב וגם לחייב אותך על הטרחה הזו - בהחלט.

לפני זה ייקח להם כמה שנים לנסות הגיע איתך להסדרים כאלה ואחרים, ואז להעביר הכל לטיפול עו"ד (הם עדיין ינסו להגיע איתך לפריסה מחדש או משהו, כל פעם בריבית גבוהה יותר), ואז הליכי הוצאה לפועל, ולקוות שאתה לא מספיק אימפולסיבי וטיפש כדי לשרוף את הדירה ביום הפינוי.

 

הבנק מעדיף שיהיה לו לקוח משלם מאשר נכס שצריך למכור מתחת לשווי השוק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני זה ייקח להם כמה שנים לנסות הגיע איתך להסדרים כאלה ואחרים, ואז להעביר הכל לטיפול עו"ד (הם עדיין ינסו להגיע איתך לפריסה מחדש או משהו, כל פעם בריבית גבוהה יותר), ואז הליכי הוצאה לפועל, ולקוות שאתה לא מספיק אימפולסיבי וטיפש כדי לשרוף את הדירה ביום הפינוי.

 

הבנק מעדיף שיהיה לו לקוח משלם מאשר נכס שצריך למכור מתחת לשווי השוק.

 

הצחקת את הבנק

 

אם לא תגיע להסדר מהיר המשפט הירקרק , הבנק יעביר זאת לעו"ד.

 

את הבנק לא מעניין שהנכס יימכר מתחת למחיר השוק, המשפט המואדם, מה שקורה ב 99% מהמקרים, העיקר שהוא יקבל את חובו שבד"כ הוא נמוך ממחיר המימוש של הדירה.

 

ואם זה לא קורה , אתה עדיין חייב כסף לבנק והוא ימשיך לרדוף אחריך בהוצל"פ

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
רילוקיישן

לפחות בסינגפור, הערבויות הנדרשות דרקוניות, התאוריה שלך נחמדה אבל חלקית.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מזומן זה יכול להיות גם קצת לא נוח במידה ומשלמים כל חודש, כי צריך להגיע לבעל הדירה, או שבעל הדירה צריך להגיע אליך. וצריך להפקיד מעטפה כל חודש בבנק.

אבא שלי משכיר דירה ככה שנים למשפחה חרדית, ששם נהוג כנראה רק במזומן.

יש עוד אפשרות שהשוכר יפקיד את המזומן לחשבון ישירות, בסניף בנק של בעל הדירה.

 

גם אני שוכר דירה ואין לי כמעט קשר עם הבעלים, עושה הפקדה בנקאית כל חודש. גם חידוש חוזה היה באימייל. נוח גם לי וגם לו.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG


×
×
  • תוכן חדש...