Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שוכר טוב זה אחד שישמור לך על הדירה, ישלם את שכ"ד בזמן, ויהיה לך מספיק ערובות למקרה שיחליט להשתגע.

 

בין 20K ערובה שאני מחזיק במזומן , לבין 20K ערובה רשומה על שיק שערכו לא פעם אפס מעדיף את האופציה הראשונה.

 

בין תשלום שכ"ד מראש במזומן לבין תשלום ב 12 ניירות שאו שייפרעו או לא , שוב מעדיף את האופציה הראשונה.

 

הייתי בודק בעדינות עם השוכר את הסיבה להתנהלות במזומן, אבל לא יורד לו לקרביים.

 

כל החשבונות כמו מים ארנונה חשמל מעביר על שמו עם יפוי כוח להעביר זאת על שמי מתי שאני מחליט כך.

 

כאמור לא פוסל קטגורית את הסיטואציה, ונוקט באמצעי זהירות גבוהים יותר כדי לקדם רעה.

 

האילוזיה שבמקרה צרה חשבון הבנק של שוכר ישמש ערובה עם המינוס בחשבון היא נאיבית במקרה הטוב טיפשות במקרה הרע.

 

בוודאי, כל עוד יש ערבות נוספת טובה מלבד שכר הדירה מראש לשנה שלמה.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הייתם משכירים בית לאדם שמעוניין לשלם שנה מראש במזומן ומוכן לתת את הערבונות הנדרשים במזומן?

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

 

בוודאי, כל עוד יש ערבות נוספת טובה מלבד שכר הדירה מראש לשנה שלמה.

 

האדום מספיק ברור.

 

פעם היה לי דייר שהחיים לא הקלו עליו. קורה.

 

הצליח לגרד תשלום לשנה מראש וזהו, עשינו הסכם לחצי שנה כך שהיה לי ערובה של חצי שנה מראש, הסתיימה החצי שנה , עשינו הסכם לשנה כאשר הוא משלם כל 3 חודשים מראש.

 

התאים לו התאים לי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

 

כאמור לא פוסל קטגורית את הסיטואציה, ונוקט באמצעי זהירות גבוהים יותר כדי לקדם רעה.

 

כפי שכבר נכתב קודם לכן, אדם שלא מחזיק בחשבון בנק ואין ברשותו פנקס צ'קים כנראה גם לא יכול להביא ערבים שיחתמו על החוזה זה לא מצב של כבדהו וחשדהו אלא התרחק ומצא שוכר אחר. לא צריך להכניס ראש בריא למיטה חולה !

 

תמיד קיימים מקרים יוצאי דופן כמו המקרה שלך ועוד כמה אנשים אבל מנסיוני בימינו אתה לא תמצא מישהו שיסכים להשכיר לך דירה באיזור ת"א/רמת-גן/גבעתיים מבלי שתביא ערבים+צ'קים ולפעמים רק צ'ק בנקאי אנשים מוכנים לקבל.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
כן, הייתי משכיר לו, אבל רק בתנאים מסויימים.

 

תנאי ראשון: שיש לי את האמצעים הנחוצים לפנותו בעת הצורך ללא עירוב המשטרה.

 

 

ממתי משטרה מפנה דיירים?

פורסם
האדום מספיק ברור.

 

פעם היה לי דייר שהחיים לא הקלו עליו. קורה.

 

הצליח לגרד תשלום לשנה מראש וזהו, עשינו הסכם לחצי שנה כך שהיה לי ערובה של חצי שנה מראש, הסתיימה החצי שנה , עשינו הסכם לשנה כאשר הוא משלם כל 3 חודשים מראש.

 

התאים לו התאים לי.

 

היום ערבות של 3 חודשים נניח יכולה לכסות פינוי דייר בהליך מהיר, גם זה בקושי.

מה קורה אם הוא משאיר נזקים בדירה ואין ערבים להפרע מהם?

פורסם
כפי שכבר נכתב קודם לכן, אדם שלא מחזיק בחשבון בנק ואין ברשותו פנקס צ'קים כנראה גם לא יכול להביא ערבים שיחתמו על החוזה זה לא מצב של כבדהו וחשדהו אלא התרחק ומצא שוכר אחר. לא צריך להכניס ראש בריא למיטה חולה !

 

אין קשר בין מצבו של השוכר לבין מצבו להביא ערבים ואפילו ערבים טובים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בהחלט קיים קשר. אדם שאין ברשותו חשבון בנק וצ'קים כנראה נמצא במצב כלכלי רעוע וייתכן מאוד שהחברים והמשפחה ומודעים למצב הכלכלי לכן לא כולם יחתמו ערבות לאדם כזה.

 

בקיצור: סולל הדרך לקח החלטה נכונה ונבונה וחבל לזבל את השכל. :?

איזה כייף לי :)

פורסם
ממתי משטרה מפנה דיירים?

אני חושב שיש להם את הסמכות לעשות את זה רק עם צו של בית משפט. וגם זה לא בטוח.

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

התשובות שקיבלתי היו מגומגמות ולא עקביות, יותר מידי סימני שאלה על הסיבות ואופי הבנאדם. היות ומדובר בנכס שמור ומושקע חשוב גם למצוא שוכרים שישמרו עליו וינהלו אורך חיים שתואם לאופי הנכס. אגב, בית בושת דווקא היה מתלבש בול על הבית

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אז טוב עשית שלא השכרת לאותו אחד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

גם אני חושב שקיבלת החלטה טובה.

 

סתם אנקדוטה: לפני תקופת-מה, חברה טובה שלי ששוכרת דירה קיבלה טלפון מבעל הבית שלה ששואל אם היא מוכנה להתחיל לשלם לו שכירות במזומן, תמורת הנחה לא קטנה בשכר הדירה. התלבטה מאוד, התייעצה עם עורך דין שאמר לה שאין פה שום סיכון מבחינתה, והסכימה.

 

עד היום לא נצפו בעיות.

פורסם

קבלת החלטה טובה.

אני יכול לספר לך שהפנטהאוז מעלי עמד ריק 8 חודשים לא כי בעל הנכס לא מצא שוכרים שישלמו לו 14K בחודש.

פשוט כי בעל הנכס לא מצא שוכר שהניח את דעתו. הוא עשה בדיקות מקיפות לכל שוכר פוטנציאלי שהתעניין.

 

עכשיו נכנסו לשם משפחה נחמדה עם 3 ילדים. לפי ההתנהלות שלהם והציוד שהגיע עם המוביל, אני מנחש שאלו קיבוצניקים שזכו בפיס או בירושה נכבדת. או אולי הבעל עובד במובילאיי מספיק זמן והיו לו אופציות... :-)

פורסם

רק בכדי לסגור את הסיפור, מסתבר (דרך צד שלישי) שהבנאדם בהליכי הוצאה לפועל... אם הוא לא עמד בהתחייבויות הכספיות שלו בעבר, זה בהחלט תמרור אזהרה.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

×
×
  • תוכן חדש...