Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא שאלתי, בכל מקרה נראה לי סיפור מוזר ואני מעדיף לישון בשקט.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

החלטה נבונה.

איזה כייף לי :)

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן, הייתי משכיר לו, אבל רק בתנאים מסויימים.

האם יש בבעלותך דירה בישראל ואתה משכיר אותה או השכרת למישהו בעבר דירה בישראל ?

 

אני יודע שבחו"ל במדינות מסויימות רק כסף מזומן מדבר אבל המצב בארץ שונה.

 

נסה לשכור דירה משופצת מושקעת באיזור ת"א רמת-גן מבלי שיש לך ערבים ופנקס צ'קים. אני מבטיח לך שלא תצליח או הסיכוי שלך קלוש.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק כמו שיש כאלו שלא רוצים להתעסק עם מזומן יש גם כאלו שמעדיפים רק מזומן .

אני מכיר אישית מספר אנשים ששוכרים דירות/עסקים במזומן שנה מראש , ואני מדבר על נכסים יקרים ורובם חדשים.

מצד שני אני מסכים שהרוב הגדול של העסקאות נעשה בצקים . בדרך כלל תשלום במזומן מקובל בקרב עובדים זרים יחידות דיור מקומבנות וכדומה .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

מצד שני אני מסכים שהרוב הגדול של העסקאות נעשה בצקים . בדרך כלל תשלום במזומן מקובל בקרב עובדים זרים יחידות דיור מקומבנות וכדומה .

ללא מילים.

איזה כייף לי :)

פורסם

השאלה היא לא מה מקובל , אני חושב שפותח השרשור שאל בכדי לבדוק מה הסיכונים בהשכרה במזומן .

אם מקבלים את הסכום של כל השנה + ערבויות אני לא רואה העדפה לצקים.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

אם יש להן אדם הסבר מניח את הדעת לא הייתי פוסל על הסף. אני כן הייתי מקפיד על חוזה מסודר ומדוקדק יותר כולל צילומי ת.ז (כשתפקיד את הכסף בבנק ישאלו איזה מין דבר זה שכ'"ד של שנה מראש תציג להם את החוזה והם יתרצו אין סיבה שיוציאו על כך דיווח לצד שלישי). בהחלט יתכן שהאדם עובד בשחור בעקבות עיקולים, דאג להרבות בהתאם מראש (ארנונה שישלם עכשיו לשנה, גז חשמל ומים+ נזקים + 3 חודשי שכירות כנגד נזק ופינוי שיתאחר.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

פורסם

במישור האישי, מי שלא מחזיק חשבון בנק יש כנראה סיבה לכך ואלו לא אנשים שהייתי מעוניין לעבוד איתם. למה להיכנס להרפתקה שכזו, הרי שאם יהיו בעיות לא יהיה מהיכן לגבות את הכסף.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

רק אומר שחשבון בנק הוא ממש לא ערובה לשוכר טוב. יש מספיק בעלי חשבון שהשיקים שהם כותבים שווה ערך לנייר טואלט. לא כל דירה מושכת שוכרים איכותיים ולכן במקרים מסוימים עדיף שכ'"ד ביד מאשר 12 שיקים חסרי כיסוי בבנק.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

פורסם

שוכר טוב זה אחד שישמור לך על הדירה, ישלם את שכ"ד בזמן, ויהיה לך מספיק ערובות למקרה שיחליט להשתגע.

 

בין 20K ערובה שאני מחזיק במזומן , לבין 20K ערובה רשומה על שיק שערכו לא פעם אפס מעדיף את האופציה הראשונה.

 

בין תשלום שכ"ד מראש במזומן לבין תשלום ב 12 ניירות שאו שייפרעו או לא , שוב מעדיף את האופציה הראשונה.

 

הייתי בודק בעדינות עם השוכר את הסיבה להתנהלות במזומן, אבל לא יורד לו לקרביים.

 

כל החשבונות כמו מים ארנונה חשמל מעביר על שמו עם יפוי כוח להעביר זאת על שמי מתי שאני מחליט כך.

 

כאמור לא פוסל קטגורית את הסיטואציה, ונוקט באמצעי זהירות גבוהים יותר כדי לקדם רעה.

 

האילוזיה שבמקרה צרה חשבון הבנק של שוכר ישמש ערובה עם המינוס בחשבון היא נאיבית במקרה הטוב טיפשות במקרה הרע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

דיירת שלי מזה ארבע וחצי שנים.

שנתיים ראשונות שילמה בצ'קים, בשנה השלישית חזרו לה צ'קים (לא כאלה שנתנה לי) וחשבונה הוגבל, מאז משלמת לי במזומן.

חשבונות ארנונה, חשמל... על שמה.

 

אז מה? הייתי אמור לזרוק אותה מהדירה אחרי שנתיים.

אני יישן בשקט.

אפשר להשתדל איפה שאפשר לא להקשות על חיים של אנשים.

פורסם

למיטב ידיעתי החוק היחסית חדש נגד הלבנת הון לא מאפשר לקבל מסכום מסויים במזומן.

כדאי שתבדוק שאתה כמשכיר לא עובר עבירה.

 

אני אישית, אם היו לי אופציות אחרות לשוכרים, הייתי מתקדם הלאב ולא משכיר למי שאין לו חשבון בנק.

 

הנה "חוויה" שאני עברתי לפני שנים רבות:

 

לפני כ-20 שנה הכנסתי שוכר לדירה שהיתה של סבתא שלי. שבועיים אח"כ התחילו להתקשר השכנים (שכנים שלה מזה 50 שנה שהכירו אותי מילדות). שהשוכר פתח בדירה מכון ליווי.

שלחתי חבר לבדוק איזה שרותים מקבלים שם ונוכחתי לדעת שהשכנים צדקו.

עשיתי חוזה שכירות חדש עם חבר שהחזיק 4 רוטווילרים(בזמנו זה היה כלב נפוץ) והכנסתי אותו לדירה.

הבנות ברחו והשוכר אפילו לא חזר לקחת את המיטות המסריחות שלו...

 

היום, אני בודק טוב טוב למי אני משכיר, לא רק הכסף מדבר....

גם בקניית ומכירת רכב, אני לא קונה או מוכר לכל אחד, לא רוצה הפתעות, שלא יחזרו אלי עם ריג'קטים על הרכב אחרי שבועיים ויבקשו "בעדינות" ביטול עסקה.

פורסם

לא רואה בעיה מיוחדת, לגבי פעילות פלילילת בדירה אין קשר אך הבחור שילם, גם אז תצטרך להוכיח שאין לך אחות. לגבי מזומן באם משלם שנה מראש וכולל ערבות מזומן הכוללת בתוכה 3 חודשים שכירות, ארנונה לשנה, מים לשנה וחשמל מוערך לשנה. הייתי משכיר. כן למען השקט הנפשי הייתי מברר מעט על אותו אחד בדרך לא דרך ומבקש שיביא מחבר צ'ק ערבון (פתוח) ושיחתום בחוזה

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.


×
×
  • תוכן חדש...