Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים טובים,

אתמול חניתי במקום חוקי לחלוטין,

נהג משאית שהיה צריך להיכנס לחצר והרכב הפריע לו,

נכנס לרכב (שכנראה שכחתי לנעול בשלט, קורה לפעמים) והוציא את הידית p כשהמנוע מכובה למרות התנגדות הנעילה, זה כנראה היה בכוח רב כי נראה שהידית זזה טיפה הצידה.

הגעתי לרכב וראיתי שהוא הוזז בחצי מטר, עשיתי בדיקה והכל נראה תקין,

מה אתם אומרים לעשות ? כרגע חסמתי אותו, מחכה.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

יש מעקף לידית אני חושב שהוא השתמש בו. או שיש לו רגל של הענק הירוק

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
צהרים טובים,

אתמול חניתי במקום חוקי לחלוטין,

נהג משאית שהיה צריך להיכנס לחצר והרכב הפריע לו,

נכנס לרכב (שכנראה שכחתי לנעול בשלט, קורה לפעמים) והוציא את הידית p כשהמנוע מכובה למרות התנגדות הנעילה, זה כנראה היה בכוח רב כי נראה שהידית זזה טיפה הצידה.

הגעתי לרכב וראיתי שהוא הוזז בחצי מטר, עשיתי בדיקה והכל נראה תקין,

מה אתם אומרים לעשות ? כרגע חסמתי אותו, מחכה.

לוותר ופעם הבאה לא לשכוח לנעול..

פורסם

האם יכול להיות נזק עתידי למרות שכרגע נראה שאין?

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

עדכון-

העליתי את השאלה לפורום כי הבחור סירב לתת פרטים כי לטענתו אין נזק,

התקשרתי למשטרה, שולחים ניידת- שום ניידת לא הגיעה גם כעבור שעתיים,

אחרי שנמאס לו שאני חוסם אותו, הבחור השאיר פרטים וגם הקבלן שלו השאיר פרטים,

כרגע לא נראה שיש איזו בעיה( הידית זזה על צירה מלחץ הדחיפה מרוחב - לאורך, אך החזרתי אותה לכיוון הרגיל,

אני מקווה שלא קרה כלום.

 

במבליק,

יש כפתור כזה בצד ותודה לך שעכשיו אני יודע מה תפקידו,

אבל בכל מקרה מי שהזיז הזיז בכוח, ולא עם הכפתור הזה.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

^

קראתי את ההודעה שלך והחלטתי לנעול,

כשהגעתי לחתימה התבלבלתי.:-D

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
מקווה בשבילך שצילמת את כל המקום החניה + החסימה שלו

 

הכל מצולם, כולל עדויות השכנים.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
נכנס לרכב (שכנראה שכחתי לנעול בשלט, קורה לפעמים) והוציא את הידית p כשהמנוע מכובה למרות התנגדות הנעילה, זה כנראה היה בכוח רב כי נראה שהידית זזה טיפה הצידה.

 

לא נדרש כח רב כלל. ניתן להוציא את הידית ממצב P לכל מצב אחר כשהרכב כבוי בתנאי שדוושת הבלם לחוצה (וגם לא חובה, זה כבר ספציפית לאותו הרכב).

לטעמי אתה מוטרד לשווא. אילו היה מזיז לך את הרכב כשהידית במצב P (וזה אפשרי), זה כבר סיפור אחר ובמקרה כזה יתכן שכן נגרם נזק.

פורסם

^^

אני בתקופה קצת עמוסה עכשיו, נראה לי שאני יחכה כמה ימים ואם הכל בסדר אני יוותר על בדיקה במוסך,

כי כרגע לא נראה שקרה שום דבר,

 

אגב ב 8.30 בערב, שש וחצי שעות אחרי שהתקשרתי למשטרה,

אני מקבל מהם טלפון - הניידת עכשיו למטה אתה עדיין ליד הרכב ?:roll:

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם (נערך)
לא נדרש כח רב כלל. ניתן להוציא את הידית ממצב P לכל מצב אחר כשהרכב כבוי בתנאי שדוושת הבלם לחוצה (וגם לא חובה, זה כבר ספציפית לאותו הרכב).

 

לא יודע על איזה רכבים אתה מדבר,

במה שאני מכיר אישית (מג'נטיס, מאליבו, c5) בלתי אפשרי להזיז את הידית גם אם הברקס לחוץ.

 

עריכה: אין צורך להניע, יש צורך בסוויץ' ON.

עריכה אחרונה על ידי איצי בר

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

×
×
  • תוכן חדש...