Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב קיה אופטימה LX נפח מנע 2.4 שנת 2015, עדיין באחריות יצרן Bumper2Bumper,

נרכש לאחרונה ונמצא בשימוש בארה"ב (אם זה משנה מבחינת הדגם/טיפול).

 

 

1. הבנתי שהטיפול המומלץ כאן (ארה"ב) הוא בדיקה/החלפת שמן כל 4 חודשים (במוסך פרטי, לא KIA).

אין טיפול שנתי, אלא בדיקה/החלפת שמן כל 4 חודשים, ובאותו הזמן בודקים גם את שאר הדברים.

מישהו יודע אם יש הגיון באופן הטיפול הזה, והאם אכן כך זה אמור להתבצע?

 

 

2. שבוע לאחר הרכישה, כנראה איזה ילד משועמם עשה שריטה לרוחב כל דלת תא המטען.

באופן עקרוני זה לא ממש מפריע לי וגם אין לי כוונה לנסוע לפחח שיתקן זאת,

אבל אם יש חומר כלשהו שניתן לרכוש בעלות זולה יחסית (10$-20$),

שניתן ליישם אותו על השריטה לשיפור המראה, אשמח לדעת.

ברור לי שאין פתרון קסם ואני לא מצפה שהשריטה תעלם, אבל גם שיפור ניכר זה מספיק,

בתנאי שהעבודה תסתיים בהזמנה של החומר + מריחה שלו,

לא משהו מורכב הדורש 10 שלבים + שיוף + יישום של 5 חומרים שונים :-)

צבע הרכב הוא כסוף, השריטה לא עמוקה מידי.

פורסם

להלן צילום של השריטה.

בחלק העליון יש שריטה חלשה יותר, כנראה שהילד שעבר בדרך לא היה מרוצה מהתוצאה,

ולכן עשה שריטה עמוקה יותר, השריטה התחתונה.

חשוב לציין שהשריטה התחתונה נראית במציאות פחות גרוע/עמוק מאשר ניתן להתרשם מהתמונה.

אני נוטה להשאיר זאת כך, בטח לא לתקן אצל פחח,

אבל אם יש חומר כלשהו מומלץ שאפשר להזמין באמזון (לדוגמא), אשמח לנסות על השריטות, במיוחד התחתונה.

בנוסף, אם מישהו יודע בנוגע לנושא השמן, אשמח לקרוא.

תודה רבה.

Car.jpg

פורסם

לגבי החלפת שמנים: ידוע לי שאמריקאים אכן נוהגים להחליף שמנים בתדירות גבוהה מאוד, פי 2 עד 3 לעומת המקובל באירופה וגם בארץ הקודש. כך גם לדברי אחי שגר בארה"ב ומחזיק ניסאן פאת'פיינדר. קרוב לוודאי שמדובר בארבעה חודשים *או* X מיילים, כאשר X יכול להיות כמה אלפי מיילים בלבד.

 

הכי טוב יהיה שתשיג את ה-Owner's manual של הדגם שלך ותפעל לפיו. אני בטוח שתוכל למצוא אותו באינטרנט.

 

ולגבי השאלה שסיקרנה גם אותי, למה אמריקאים נוהגים כך, דוד גוגל העלה את הקישורים הבאים:

 

https://www.edmunds.com/car-news/tips-advice/stop-changing-your-oil.html

https://www.quora.com/Why-are-oil-change-intervals-in-cars-in-the-U-S-far-shorter-than-for-the-same-models-in-Europe

http://www.chicagotribune.com/classified/automotive/sc-changing-oil-autos-0519-20160516-story.html

חזיר דיזל

פורסם
לגבי החלפת שמנים: ידוע לי שאמריקאים אכן נוהגים להחליף שמנים בתדירות גבוהה מאוד, פי 2 עד 3 לעומת המקובל באירופה וגם בארץ הקודש. כך גם לדברי אחי שגר בארה"ב ומחזיק ניסאן פאת'פיינדר. קרוב לוודאי שמדובר בארבעה חודשים *או* X מיילים, כאשר X יכול להיות כמה אלפי מיילים בלבד.

 

הכי טוב יהיה שתשיג את ה-Owner's manual של הדגם שלך ותפעל לפיו. אני בטוח שתוכל למצוא אותו באינטרנט.

 

ולגבי השאלה שסיקרנה גם אותי, למה אמריקאים נוהגים כך, דוד גוגל העלה את הקישורים הבאים:

 

https://www.edmunds.com/car-news/tips-advice/stop-changing-your-oil.html

https://www.quora.com/Why-are-oil-change-intervals-in-cars-in-the-U-S-far-shorter-than-for-the-same-models-in-Europe

http://www.chicagotribune.com/classified/automotive/sc-changing-oil-autos-0519-20160516-story.html

 

 

אז להפסיק להחליף מספר פעמים בשנה בנסיעה ממוצעת?

פורסם

תסתכל מה רשום באחריות היצרן הדילר מחוייב לדעתי קןדם להמלצות היצרן ואז להמלצות שלו.

יש לך ספר רכב באיזה תנאים ייסע הרכב בארה"באין מזג אוויר אחיד כמו בארץ תראה מה ממליץ היצרן לפי תנאי מזג האוויר באזורך ותוואי הדרך הקבוע שלך.

×
×
  • תוכן חדש...