Jump to content

Fellowship

  • פרסום הודעות

    29
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Fellowship

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. יש לי את המייל שבו הודעתי לסוכנות הביטוח והם גם ענו לי בזמנו במייל. לנסות לטפל ישירות מול חברת הביטוח אני יכול, אבל סוכן הביטוח אמר לי שאם אראה לו אסמכתא המחייבת אותו לטפל בי, הוא יטפל. אין כזו אסמכתא?
  2. אכן, אבל אני מנסה להבין האם מבחינה חוקית סוכנות הביטוח חייבת לטפל בנושא או שלא. (הודעתי להם בזמן אמת).
  3. מברר עבור בן משפחה. אכתוב בגוף ראשון לצורך הנוחות: עשיתי תאונה, לא היה לי ביטוח מקיף אלא רק חובה וצד ג׳, תבעתי בבית משפט לתביעות קטנות, הפסדתי, השופט קבע שאני אשם בתאונה ולכן עלי לשלם את הנזק של הצד השני. אני לא מתכוון לערער על הפסיקה. מאז עברתי חברת ביטוח וסוכנות ביטוח. פניתי לסוכנות הביטוח הקודמת, שלחתי להם את הפוליסה שהיתה בתוקף בזמן התאונה ואת פסק הדין. סוכנות הביטוח מסרבת לטפל בי מכיוון שאני כבר לא לקוח שלהם כיום. 1. האם ויש חוק/הנחייה שמחייבת אותם לטפל בי לאור העובדה שפוליסת צד ג׳ שהיתה בתוקף בזמן התאונה, נרכשה דרך סוכנות הביטוח
  4. המוצר המדובר כבר אזל במלאי, אבל השאלה היא יותר עקרונית, המוצר התייחס לזרם של 200A-350A, אבל באופן כללי, כאשר מוצר מסוג זה מציין את הזרם, גם בלי להתייחס למונח הספציפי שהוא מציין ב Spec, האם הגיוני שהוא מתייחס לשבריר השניה הראשון, שבו עוצמת הזרם מאוד גבוהה? הרי כתבתם לדוגמא שמדובר ב 800A בשבריר השניה הראשון (בדוגמא מסויימת, לרכב סטנדרטי לחלוטין), אז אם זה נכון, רוב המוצרים לא יתאימו, מכיוון שהם נעים בין 200A ל 600A, לכן זה נשמע לא כ"כ הגיוני.
  5. ושאלה נוספת: האם יתכן שהנתון לגבי הבוסטר מתייחס לזרם מתמשך, ולא זרם מירבי לשבריר שניה ראשוני? כלומר, אם לפי המפרט הבוסטר מתאים ל 200A-350A, הכוונה לעוצמה הנדרשת לאחר שבריר השניה הראשוני? הרי לפי הדוגמא מדובר על 800A בשבריר השניה הראשוני, וגם בוסטרים יקרים יותר, הם סביב ה 600A, ולפי התאוריה גם הם לא אמורים להספיק. (כמובן שיש שם חזקים יותר בשוק)
  6. לא מצאתי, אולי זה מכיוון שכל התחום הזה הוא סינית עבורי. אם מישהו מוצא, אשמח לדעת, תודה!
  7. מעולה, אם תצליח למצוא זה יהיה מאוד מעניין, תודה רבה. אגב, מה זה "בזמן הנעילה"? מה הפרמטר הרלוונטי מתוך השלושה שציינת בנוגע לבוסטר? (כלומר, לרגע ההנעה)
  8. 1. מה זה "בזמן הנעילה"? מה הפרמטר הרלוונטי מתוך השלושה בנוגע לבוסטר? 2. יש לך אפשרות להשיג את הנתונים הללו עבור קיה אופטימה? (בספר הרכב לא מצאתי פרטים טכניים כאלו)
  9. אבל אני שואל מהיכן המספר של "כמה מאות אמפרים"? להבנתי ההספק שלו ברגע ההתנעה, כאשר הוא מושך מקסימום, מדובר על בערך 1 כ"ס/60-70 אמפר, וגם אם זה פי שלוש מהמספר הזה, זה עדיין בסדר, לכן אני מנסה להבין מהיכן המספר של "כמה מאות אמפרים"? מתוך ה Spec רכב של רכב ממוצע?
  10. מה הצריכה הרגעית בזמן הנעת הרכב? להבנתי, סטרטרים של מנועי מכוניות (סטנדרטיות) הם בהספק של בערך כוס סוס אחד, שזה בערך זרם של 60-70 אמפר, ולכן 200-350 אמפטר כוללים הרבה מאוד ספייר, לא?
  11. לא מדובר בויכוח דתי, אלא מדעי, וניתן לנהל דיון אינטיליגנטי בין שני אנשים בעלי ניסיון וידע בתחום, הרי ברור שאחד מהם טועה, אז למה לא ללמוד?
  12. אבל המטען הזה הניע רכבים גדולים יותר... ולא צריך לכעוס
×
×
  • Create New...