Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב טויוטה אוריס עם HU מקורי.

סט קומפוננט הרץ DSK 165.3

מגבר massive audio bx4

סאב CW

 

הרוב בסדר, הבעיה העיקרית היא בטוויטרים .

הצליל שלהם סינטטי , הם כל כך צורחים שבסקאלה שבין 5- ל 5+ ב HU אני צריך לשים את ה treble על 3-.

 

בששי הקרוב אני טס לארה"ב (ולכן לא יכול להגיע למפגש בשבת) ויכול לקנות מגבר / סט קומפוננט / מנחת טוב עם מעבד צליל.

אני פתוח להכל , רק לא רוצה שוב לזרוק כסף על משהו שלא יעזור .

 

ההתקנה בוצעה אצל מתקין מעולה , אין לי ספק שהשתמשו בחיווט איכותי.

כל המוצרים חדשים, וקניתי אותם אחרי שחפרתי הרבה בפורומים בארץ ובחול וראיתי מה טוב לי במסגרת התקציב.

 

אם יש חבר פורום מגוש דן שאני יכול לקפוץ אליו ויוכל לעזור לי להבין איפה הבעיה (מגבר / קומפוננט / HU ) זה יהיה מעולה , כמו שכתבתי , לא בא לי לקנות משהו ששוב ייתן תוצאה לא טובה.

אם ה HU גרוע אז אולי צריך מנחת טב + מעבד צליל כדי לשפר .

אם הקומפוננט לא טוב , אחליף אותו .

אם המגבר לא מספיק טוב , אני יכול לשקול להחליף אותו .

השאלה מה בשרשרת יישפר את הצליל של הגבוהים.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

תשמע, לפי מה שכתבת יש לך אחלה סט, אם זה הקומפוננטים של של hertz שאגב יש לי אותם גם (ESK) או המגבר והסאב שגם שניהם מעולים, הבעיה היא בHU סביר להניח, מקורי ומעוות את האיכות של הצליל, אז הייתי שוקל להחליף רק את הHU.

 

השאלה היא איזה מנחת התקינו אצלך? התקינו מנחת אחד או זוג מנחתים?

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

פורסם (נערך)

אין מנחת.

ה HU מחובר לכניסת high power במגבר.

האמת שהמתקין המליץ על יחידה של ניפון עם מעבד צליל שמתחברת לצמה של ה HU .

מהיחידה יש יציאת RCA שמתחברת ל RCA במגבר.

אבל המחיר היה מעל 1500 ש"ח וזה חרג בהמון ממסגרת התקציב שגם ככה נמתח עד לקצה.

 

HU זה הדבר היחיד שאי אפשר להחליף . מעבר לכך שהוא נשלט מההגה , הוא גם מחובר למחשב הרכב.

אם מישהו יכול לאושש בוודאות שה HU הוא הבעייתי , אני יכול לקנות מנחתים מעולים בכמה מאות שקלים בודדים בארהב.

צריך רק לוודא שזו הבעיה , ואז לקבל המלצה על מנחתים טובים.

עריכה אחרונה על ידי nepet

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

אני כמעט מאמין שאם תתקין מנחת אחד אפילו אתה תשמע יותר טוב, אישית אצלי התקנתי מנחת אחד (המליצו על 2 אבל בתכלס זה עוד 400 שקל ומוסיף לי fadar, אז חסכתי את זה) של חברת אודיסון. בכל מקרה חכה לעוד תשובות, אולי תקבל המלצה יותר טובה.

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

פורסם

האם יש בידוד אקוסטי בדלתות? אם אין - תתחיל שם לפני שאתה משקיע אגורה אחת נוספת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין לי בידוד אקוסטי אבל זו פעם שאני שם לב שהטוויטרים צורחים.

ברכבים קודמים עם HU לא מקורי ומגבר פחות איכותי לא קרו לי דברים כאלה.

ובכל מקרה הבעיה רק בגבוהים.

ה mid נשמעים מעולה ודווקא הם ממוקמים בדלתות.

הטוויטרים יושבים ליד מראות הצד בתא המובנה שהיצרן בנה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

הטוויטרים שלך צורחים כי גם\בעיקר אין מה שבאמת מאזן אותם.

 

זה הדבר הראשון שבידוד הדלתות פותר - יותר כוח למידבאסים == יותר עוצמה מהמידבאסים == יותר עוצמה בווליום יותר נמוך == טוויטרים צועקים בשלב הרבה יותר מאוחר.

 

במקום שתהרוג גם את הטוויטרים על חשבון המידבאסים אתה קודם כל מחייה את המידבאסים ולא רוצח את הטוויטרים על הדרך.

 

כל פתרון שתעשה, לא ישווה לבידוד הדלתות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה , האמת שלא חשבתי בכיוון הזה , זה כל כך יקר שאני לא בטוח שזה שווה את ההשקעה.

היום בצהריים התקשרתי ליוסי אלפיין .

מה שהוא אומר זה שלמרות שהמגבר עם כניסת HIGH LEVEL הוא היה עושה את ההתקנה עם מנחת איכותי וזה היה מביא לשיפור גדול בצליל.

דבר שני , הוא טוען שהטוויטרים שקומפוננט של הרץ מאד דומיננטים , ואם הייתי שם סט של יצרן אחר עם טוויטרים יותר עדינים זה הייתי מרגיש את ההבדל .

בדקתי באמזון ארה"ב , מנחת איכותי של אודיסון עולה 20$.

זה משהו ששווה לי להשקיע בו .

יכול להיות שאם אמצא שם סט קומפוננט מאחת החברות שהוא הציע אשקול לקנות ולפרסם את שלי בפורום .

סטים של קומפוננט איכותיים כמו שהוא הציע ראיתי החל מ 200$ ולא יודע אם בא לי להשקיע סכום כזה.

אם זוג מנחתים יביא לשיפור על הסט הקיים אז עשיתי את שלי , אם לא , תמיד אפשר למכור אותם באותו מחיר שהם עלו בלי להפסיד כסף .

מה שהוא עוד אמר זה שדי ברור שיחידת DSP תשפר מאד אבל גם זה בסוף רק עניין של תקציב , כי ברור ש ה HU מוציא סיגנל לא הכי איכותי .

 

אני אמשיך מפה ונראה מה ייצא .

תודה לעוזרים .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

יכול להיות שבהחלט תצא מרוצה מהשינויים האלו, אבל זה רק ביחס למה שאתה מכיר.

 

אם תבודד את הדלתות, אתה לא תבין אחרי זה איך היית מסוגל לנסוע בלי זה עם מערכת פועלת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אנו מניח שאתה צודק.

המצב כמו שהוא עכשיו טוב. צריך רק לשפר עוד קצת את עניין הגבוהים.

לא חושב שבגלל 20 דקות נסיעה בבוקר וחצי שעה בערב הוצאה של הרבה אלפים בנוסף למה שכבר הוצאתי תצדיק את ההשקעה.

אם ב 40$ זוג מנחתים ועוד 500 שח נטו לזוג קומפוננט (מחיר הקניה של סט חדש פחות מחיר המכירה) יתקבל שיפור משמעותי מאד אני אעצור פה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

לבודד כמו שצריך שתי דלתות צריך להגמר בין 700 ל1500 שקלים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...