Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקציב הנתון תוכלי לקנות רק צרות של מישהו אחר, רכב שיעשה לך חור בכיס.

 

לדעתי כדי לקבל משהו ראוי צריך להכפיל את התקציב.

 

האם חובה אוטומטי או אפשר גם ידני?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ואם את מתעקשת על התקציב ג'מפי שחוטה תיכנס שם (למרות שעם הרבה סבלנות וקצת מזל תוכלי למצוא אחת ששימשה כרכב משפחתי ולא במצב זוועתי כ"כ) .

פורסם

לגמרי בתקציב הזה אפשר לקנות רק צרות, לדעתי תנסי להגיע לאיזור ה40,000 שם כבר יהיה אפשר למצוא משהו.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לגמרי בתקציב הזה אפשר לקנות רק צרות, לדעתי תנסי להגיע לאיזור ה40,000 שם כבר יהיה אפשר למצוא משהו.

תודה לכולם!!

אוקי, מבינה שצריך להכפיל תקציב ומוכנה לכך.

אז ב40, מה יש שיהיה לי טוב?

מלחיץ אותי להסתובב בין מוסכים, לא בנויה לזה...

ואפשרי גם ידני!

פורסם

בנוגע ל-9 מקומות לדעתי הבחירה הבטוחה יותר תהיה טויוטה הייאס.

רק קחי בחשבון שהרכב ממש פשוט ולא נוח במיוחד.

פורסם

יעל, תעצרי שניה.

תוך פחות מ-24 שעות הכפלת את התקציב וירדתי מתשעה מושבים לשבעה.

 

בואי ספרי לנו מה בדיוק הצרכים שלך, כמה אנשים (ואילו אנשים - מבוגרים, ילדים) הרכב עתיד להסיע. מה התקציב שאת *יכולה לעמוד בו* (בשביל לקנות רכב אמין יחסית, אולי שווה אפילו לשקול הלוואה שתוכלי לעמוד בהחזרים שלה כמובן). חבל לקנות ב-20 אלף שקל רכב שעבר חיים קשים מאוד (רוב רכבי ה-9 מושבים משרתים כרכבי הסעות) רק כדי לגלות שבשנה הראשונה תוציאי עליו עוד 20 אלף שקלים על תיקונים. רק כדי לסבר את האוזן - שיפוץ/החלפת גיר יכול להגיע ל-10,000 שקלים. החלפת מנוע, תגיע לא פעם לפי אחד וחצי מזה.

 

עוד נקודה לגנות המכוניות האלה היא הבטיחות. רובן המוחלט של מכוניות ה-9 מקומות בארץ הן מכוניות מסחריות עם מושבים בהתקנה מקומית. אני מניח שהרכב מיועד למשפחה, ולא הייתי רוצה להכניס את כל המשפחה שלי לתוך קופסת פח שעברה שעברה מיליון קילומטרים שתוכננה במקור להוביל ארגזי שנפס ולא ילדים.

 

בקיצור, שבי עם עצמך ותחשבי האם באמת יש צורך בתשעה מקומות והאם באמת 20 אלף שקלים הם המקסימום שאת יכולה להוציא.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
יעל, תעצרי שניה.

תוך פחות מ-24 שעות הכפלת את התקציב וירדתי מתשעה מושבים לשבעה.

 

בואי ספרי לנו מה בדיוק הצרכים שלך, כמה אנשים (ואילו אנשים - מבוגרים, ילדים) הרכב עתיד להסיע. מה התקציב שאת *יכולה לעמוד בו* (בשביל לקנות רכב אמין יחסית, אולי שווה אפילו לשקול הלוואה שתוכלי לעמוד בהחזרים שלה כמובן). חבל לקנות ב-20 אלף שקל רכב שעבר חיים קשים מאוד (רוב רכבי ה-9 מושבים משרתים כרכבי הסעות) רק כדי לגלות שבשנה הראשונה תוציאי עליו עוד 20 אלף שקלים על תיקונים. רק כדי לסבר את האוזן - שיפוץ/החלפת גיר יכול להגיע ל-10,000 שקלים. החלפת מנוע, תגיע לא פעם לפי אחד וחצי מזה.

 

עוד נקודה לגנות המכוניות האלה היא הבטיחות. רובן המוחלט של מכוניות ה-9 מקומות בארץ הן מכוניות מסחריות עם מושבים בהתקנה מקומית. אני מניח שהרכב מיועד למשפחה, ולא הייתי רוצה להכניס את כל המשפחה שלי לתוך קופסת פח שעברה שעברה מיליון קילומטרים שתוכננה במקור להוביל ארגזי שנפס ולא ילדים.

 

בקיצור, שבי עם עצמך ותחשבי האם באמת יש צורך בתשעה מקומות והאם באמת 20 אלף שקלים הם המקסימום שאת יכולה להוציא.

צודק:lol:

אני מבולבלת בעצמי....

ותודה על החידוד, אני באמת לא מבינה בזה.

 

כרגע אנחנו זקוקים ל6 מקומות, אבל חשבתי שאולי כדאי כבר לקנות יותר גדול ולצרף את הסבא והסבתא.

הרכב הגדול מיועד ליציאות משפחתיות .

אבל כשראיתי שזה מסובך ירדתי מהענין.

 

לענין תקציב-

אם 20K זה כאב ראש וגורם להכפלת הסכום אני יכולה לשים יותר.

ברור שמלכתחילה העדפתי בתקציב נמוך.

 

כי כאמור לא נסע הרבה ברכב הזה, ליציאות הקטנות אני לוקחת את הפורד הקטן שלי.

פורסם (נערך)

רכב לא יקר עם 7 מקומות - רנו לוגאן MCV.

יש גם ידני וגם אוטומטי.

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=43&SubModelID=1650&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=

 

יש כאן כמה עם קילומטראז' סביר. עדיפות לגיר ידני (יותר חסכוני ויותר זול לתחזוקה )

חובה - רכב מטופל בזמן (עם קבלות של מוסך ).

שימי לב, לחלק 5 מקומות בלבד.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
רכב לא יקר עם 7 מקומות - רנו לוגאן MCV.

יש גם ידני וגם אוטומטי.

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=43&SubModelID=1650&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=

 

יש כאן כמה עם קילומטראז' סביר. עדיפות לגיר ידני (יותר חסכוני ויותר זול לתחזוקה )

חובה - רכב מטופל בזמן (עם קבלות של מוסך ).

שימי לב, לחלק 5 מקומות בלבד.

 

בתור אחד שהחזיק לוגאן 3.5 שנים מצטרף בחום להמלצה, רכב אמין נוח ומרווח יחסית לשאר הקטגוריה,

שלי היה ידני והציג צריכת דלק סבירה+, ואמינות מצויינת.

×
×
  • תוכן חדש...