צודק
אני מבולבלת בעצמי....
ותודה על החידוד, אני באמת לא מבינה בזה.
כרגע אנחנו זקוקים ל6 מקומות, אבל חשבתי שאולי כדאי כבר לקנות יותר גדול ולצרף את הסבא והסבתא.
הרכב הגדול מיועד ליציאות משפחתיות .
אבל כשראיתי שזה מסובך ירדתי מהענין.
לענין תקציב-
אם 20K זה כאב ראש וגורם להכפלת הסכום אני יכולה לשים יותר.
ברור שמלכתחילה העדפתי בתקציב נמוך.
כי כאמור לא נסע הרבה ברכב הזה, ליציאות הקטנות אני לוקחת את הפורד הקטן שלי.