Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ידוע שאני נכנסתי לשנה ה 8 בטיפול סרטן ילד.

צדקו קודמי,לגבי הכסף ואישיות הרופא, זה לא צריך להוות קריטריון.

 

לדעתי וניסיוני הרב,

הכל תלוי באיזה סוג סרטן מדובר ובגילוי המוקדם.

 

סוגים מסויימים ניתנים בימינו להחלמה או לפחות לטיפול כרוני,

תוך מעקב וטיפול מניעתי,

 

ישנם סוגים אחרים שפשוט לא ניתנים לריפוי כיום, מקסימום לעיכוב

(זה מה שאצלנו לצערנו)

אתה פשוט רואה איך המחלה מתעתעת ומהתלת

בכל הצוות הרפואי כולל המומחים והפרופסורים וכו'

 

בוא נקווה שסוג המחלה אכן ניתן לריפוי, שאל על חולים שהצליחו להחלים

מאותה מחלה,יש הרבה מחלימים גם שישמחו לשתף לעודד ולסייע.

 

אל תחליף רופא בשל יחס,גם קברי צדיקים לא יועילו,

אבל,

דיקור סיני במקביל או יוגה או כל טיפול אחר שיחזק את הנפש,

וירגיע את הלחץ והחרדה מאד יועיל,כי סטרס מאד מזיק ומפריע

להצלחת הטיפול.

 

בהצלחה איש יקר.

עריכה אחרונה על ידי yossy

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה לכולם על החיזוקים והתמיכה גם פה וגם בפרטי! זה בהחלט לא מובן מאליו.

אני רשום בעשרות פורומים, גם בארץ וגם בחו"ל ולא סתם זה הפורום היחיד שבו בחרתי לשתף בנושא זה.

זה כנראה המקרה אצל אמא שלי:

http://www.cancer.org.il/template/default.aspx?PageId=5934

 

זה התחיל מסרטן השד שעבר לגרורות בדם ובעצמות ובשבועות האחרונים התפשט גם לכבד. אתמול היינו אצל רופאה שלפי הרבה המלצות נחשבת לאחת הטובות בארץ בתחום. המלצותיה היו להמשיך באותו טיפול שנתנו באסף הרופא, רק להוריד את המינון של הכדורים מ6 ביום ל4 ומשהו שאמי לא תמיד הקפידה עליו- לקחת את הכדורים רק על בטן מלאה. אמי שמתקשה להכניס אפילו גרגיר לפה בימים אלה ניסתה את זה היום והקיאה שוב את הכדורים(שמם "קפציטבין").

מחר אקח אותה שוב למיון באסף הרופא כיוון שהיא לא מצליחה לאכול כלום במהלך היום ושינסו אולי לתת לה משהו אחר.

לגבי הרב פירר, אני אנסה לבדוק זאת מחר.

 

תודה לכולם, מעריך זאת מאוד.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D


×
×
  • תוכן חדש...