Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דאצ'יה הכריזו באמצע 2016 על רענון/ מתיחת פנים שמתבטאים בעיקר בפנסים קדמיים/ אחוריים שונים, טמבונים קצת שונים ורענון לכל סלון הרכב.

 

דיווחים מחול מדברים על סביבת נהג הרבה יותר נעימה.

 

מתי הם מגיעים לארץ?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

איזה אופטימיות, נראה לך שישדרגו את הרכב ולרגל זה המחיר ירד?

 

הלוואי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האמת היא שחיפשתי כיצד יראה הדאסטר החדש/המתוח שצפוי להיחשף במהלך השנה ("לפי פרסומים זרים"), מצאתי המון תמונות ספקולטיביות, בחלקן הוא נראה נהדר, בחלקן הוא נראה מזעזע ושאלה גדולה היא איך הוא יהיה באמת והאם השיפור המיוחל בסביבת הנהג, בבידוד הרעשים ובאיכות החומרים משמעו עליה במחיר או עליה משמעותית במחיר?

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

חזרו אליי מדאציה (האמת, זה היה מאוד מהיר), בדגם שרלוונטי עבורי, הדאציה סנדרו סטפאוויי, נמכרים כיום כבר רק הדגמים החדשים לאחר מתיחת הפנים.

 

המחיר, נשאר זהה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חזרו אליי מדאציה (האמת, זה היה מאוד מהיר), בדגם שרלוונטי עבורי, הדאציה סנדרו סטפאוויי, נמכרים כיום כבר רק הדגמים החדשים לאחר מתיחת הפנים.

 

המחיר, נשאר זהה.

יפה

אלי לא חזרו.

לגבי מחיר - לצערי וכך חינכו אותנו אם דגם חדש יותר אז מחיר צריך לעלות .וזה ממש לא נכון כי מתיחת פנים לפעמים גורמת על הוזלת ייצור מכמה סיבות.

טוב שאין עליה במחיר ,גם לזה תודה.

פורסם
חזרו אליי מדאציה (האמת, זה היה מאוד מהיר), בדגם שרלוונטי עבורי, הדאציה סנדרו סטפאוויי, נמכרים כיום כבר רק הדגמים החדשים לאחר מתיחת הפנים.

 

המחיר, נשאר זהה.

 

אתמול כבר ראיתי סנדרו סטפוואי מתוח פנים על הכביש.

אגב, יש שינויי מחירים ב-2017 כרגע רק בגרסאות הדיזל.

 

הסטפוואי דיזל התייקרה ב-1000 שקלים, הדאסטר, הלודג'י ודוקר הוזלן בגרסאות הדיזל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מעניין מה שידרגו בדגם שהגיע לארץ ומה רמת האבזור ב2017 ואם בכלל עשו שדרוג בהשוואה לדגם הקודם.

לגבי פנסים ,כפתורים בדלתות ,גריל כמו בדאסטר והגה זה ידוע .

פורסם

מעבר למה שציינת- טוענים לאיכות בשיפור החומרים בתא הנוסעים, רכב מעט שקט יותר.

מעבר לכך בנוסף, זהו.

רנת אבזור זהה אבל נוספו צבעים ותוספות שפאשר להוסיף (חלקן היו כבר בדגם טרום מתיחת הפנים).

פורסם

אותי מעניין האם גלאי רוורס ומצלמה מגיע כברירת מחדל מייצרן.הבנתי מאתר אנגלי שגלאי רוורס כן ומצלמה בתוספת של 200GBP.אפשר להרחיב אחריות עד 7 שנים.

האם זה גם בדאצ׳יה ישראל ?

×
×
  • תוכן חדש...