Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתמש בווקס Black כמעט שנתיים, חושב שהוא מעולה, הווקס הכי עמיד שניסיתי.

 

זה הווקס היחיד שאני רואה איתו הבדל בברק לאחר יישום אוטם.

SEAT ATECA Style Plus

פורסם

 

בעניין הווקס לרכב שחור, יש המלצה חזקה על ה-CG BLACK?

כרגע אני עם מנזרנה ודי מבסוט, רק יורד לאחר חודש.

 

 

אם מנזרנה יורד אחרי חודש? טכניקת הניקוי שלך לא נכונה. או לחליפין היישום לא מיטבי.



מנזרנה מחזיק 4 חודשים לפחות בטיפול נכון.

 

CG BLACK אני מניח שכוונתך לגלייז? אם כן - לניסיוני מדובר על מוצר נחות מכל הבחינות.

פורסם

אני עם מנזרנה בערך חודשיים עם האוטם ועדיין אחרי גשם הטיפות קטנות ויפות אצלי על הרכב לעומת שאר הרכבים, ישמתי ווקס שבוע שעבר ולא ראיתי הבדל אתמול בגשם שוב טיפות קטנות ומרוכזות על הפח

פורסם

אויש, הארון שלי מפוצץ בחומרי ווקס ועכשיו הבאת לי סתם חשק מטורף. אצלי אין מושג של דחיית סיפוקים, זה רק ענין של זמן עד שהווקס הזה יהיה אצלי בארון

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

אם מנזרנה יורד אחרי חודש? טכניקת הניקוי שלך לא נכונה. או לחליפין היישום לא מיטבי.



מנזרנה מחזיק 4 חודשים לפחות בטיפול נכון.

 

.

הניסוח שלי לא היה מדוייק. מנזרנה מספק לי ברק מטורף חודש, וגם לאחר שלושה חודשים מרגישים את היישום שלו. יש הבדל מורגש בברק, מראה עמוק וכו' שיש בהתחלה..

גם לא פוסל יישום לא נכון. עד עכשיו השתמשתי באפליקטור ספוג ליישום והיד שלי איתו הייתה עדינה מאוד. עכשיו התחדשתי באפליקטור מיקרופייבר.

עריכה אחרונה על ידי איתמר123

Fiat Bravo 2011 TJET​

×
×
  • תוכן חדש...