Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב מסתבר שאם מרימים טיפה את הדלת בזמן הסגירה - היא נסגרת כמו שצריך.

הצירים של הדלת ניתנים להברגה פנימה והחוצה, ובכך לשנות את הזוית של הדלת ביחס לרצפה.

מוציאים את הפין בתוך הציר, מסובבים את החלק האמצעי החוצה סיבוב אחד ובודקים אם הדלת נסגרת. אם לא, חוזר חלילה.

425236_12.jpg

פורסם

אם הדלת שקעה כלומר צריך להרים אותה מול המשקוף הנועל אז צריך להבריג פנימה את החלק האמצעי של הציר. פנימה - אל תוך הדלת.

כדי לבצע זאת צריך לשלוף את הפין עליו הדלת מסתובבת, להטות אותה מעט, להבריג ולחבר חזרה.

עדיף לתמוך מעט את הדלת מלמטה בעזרת מברג שטוח בריא או לום דק, ולהעזר במישהו שייצב את הדלת בזמן שהיא תפוסה רק על הציר התחתון.

זה מאד פשוט כשמבינים את הפטנט.

 

יוסי

פורסם

כתבתי החוצה במידה ומסובבים את בציר התחתון.

אם מסובבים בציר העליון, אכן צריך להבריג פנימה.

 

Sent from my M3s using Tapatalk

פורסם

יכול להיות ששניהם יצאו קצת. כנראה העליון יותר.

תנסה להבריג את העליון שני סיבובים ואת האמצעי סיבוב אחד, תראה אם זה מסתדר.

 

Sent from my M3s using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...