Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

יש בבית דלת של רב בריח שעלתה קרוב ל 10,000₪.

אחרי כשנה, כנראה בגלל טריקה של הדלת על ידי אחד מדריירי הבית הדלת לא נסגרת עד הסוף.

מדובר בדלת ללא ידית חיצונית, כלומר כל הפאונטה היתה שלא צריך לנעול את הדלת כאשר נמצאים בבית - כי אי אפשר לפתוח אותה מבחוץ.

הבעיה שכעת אפשר פשוט לדחוף את הדלת והיא תפתח.

בגלל שחסר לדלת כמה מ"מ לסגירה, הלשונית שאמורה להכנס לחור במשקוף לא נכנסת עד הסוף - ואז אפשר לדחוף את הדלת והיא נפתחת.

אדגיש שכנראה מדובר במ"מ בודדים שכן אפשר לנעול את הדלת בלי בעיה (וזה מה שאנחנו עושים היום, פשוט נועלים גם כשאנחנו בבית).

 

אני מעדיף לנסות לסדר לבד במידה וזה פשוט ולא לקרוא למישהו מקצועי שבטח יקח כמה מאות שקלים על יישור או משהו דומה.

אשמח לייעוץ אם למישהו קרה מקרה דומה...

אם לא אשמח גם לקבל טלפון של מישהו אמין וישר בסביבות יבנה.

פורסם

בדוק את תעודת האחריות שלך.

לדלתות פלדלת חיצוניות אחריות למשך 5 שנים, אתה מדבר על עיוות - על החברה לתקן אותו או להוכיח כי אתה גרמת אותו.

קרא לשירות (במסגרת זו), כמובן אל תרמוז דבר לגבי טריקת הדלת - אם כי הדלת אמורה להיות עמידה גם לטריקה.

עוד עצה קטנה - אם אין לך כזה, התקן מנעול עם פרפר בצד הפנימי - גם יקל על הנעילה וגם יחסוך התרוצצות אם מישהו מגיע הביתה כאשר מישהו אחר השאיר את המפתח בדלת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם הדלת כ"כ אמורה להיות עמידה והיא נפגמת מטריקות, אז לטעמי אתה צריך לשקול להחליף דלת. או לחלופין, לדרוש שהחברה תתקן אותה ותדאג שזה לא יחזור שוב.

פורסם

אם אני זוכר נכון, הכוח שיש להפעיל על הדלת כדי שהיא תיתפס, נקבע על ידי המנעול החשמלי.

תסתכל אם יש שם בורג או אולי שניים, סיבוב שלהם מזיז את הלשונית קדימה ואחורה.

מאמין שפשוט צריך טיפה לכוון את זה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אוקי, לא מחויב המציאות שזה יהיה דווקא חשמלי.

יש על המשקוף שאליו נטרקת הדלת (לא בצד של הצירים, בצד השני) בערך באמצע מין חור מלבני.

שאתה טורק את הדלת, היא אמורה להיתפס על שם על איזה שהוא זיז.

יש דבר כזה? אולי תנסה לצלם ולהעלות?

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

את תעודת האחריות היית אמור לקבל מהקבלן (בדיקה חדשה) או מהמתקין (אם הותקנה על ידך).

מקוה מאד ששמרת את התעודה, או, לפחות, הוכחת קניה. (חשבונית, קבלה, תעודת משלוח או משהו דומה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היי, רק עכשיו ראיתי את התמונות. בנייד אני לא רואה תמונות :(

כשרק טורקים את הדלת בלי לנעול, המשולש הקפיצי שמופיע בתמונה הימנית נתפס בחור העליון בתמונה השמאלית.

בתוך החור העליון יש פשוט חתיכת ברזל מעוקמת שבה הוא נתפס.

תעשה בדיקה, סגור את הדלת מבפנים ותשען עליה ממש חזק. אם היא ננעלה, זה אומר שצריך כוונון עדין. לנסות לעקם את הברזל שבחור העליון טיפה כלפי פנים הבית.

אם היא לא ננעלת, יכול להיות שמשהו באמת זז, ואז הייתי מנסה להפעיל את האחריות.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אתה יודע איזה משקל הדלתות האלה?

 

לא מבין למה בכלל להתעסק עם זה.

אל תשלוף שום דבר ואל תעקם שום דבר.

 

תזמין את החברה שיסדרו לך את זה פיקס.

 

אחרת עלולים עוד להאשים אותך במצב.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מסתבר שיש רק שנה אחריות על נעילה\צילינדר וכד', על פאקינג דלת ב 10,000₪.

לפני שאני מזמין את הבחור שלהם ב 290₪ (לא כולל חלקים במידה וצריך) - יש משהו נוסף שאני יכול לנסות לבד?

פורסם

אני לא בטוח שהבנתי בדיוק מה לא נכנס עד הסוף אבל בכל מקרה:

ניתן לשייף את הפתחים שבקורה עצמה [לדוגמא- החור שאליו נכנסת הלשונית] ולהרחיב אותם טיפונת.

שוב, בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...