Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

 

המידה 215 / 65 / 15

98 v

 

מעל 90% בכביש, וכיום מותקנים צמיגי כביש.

 

הציעו לנו מקסיס ב1400 לרביעיה, ומישלין פי שלוש!

איך המקסיס?

 

הצעות רעיונות וטיפים יתקבלו בברכה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

שלום, תרשום בבקשה את מה שרשום ברישיון הרכב.

כנראה קוטר חישוק 16 ולא 15 כפי שרשמת. דבר שני, האם קוד מהירות V רשום ברישיון הרכב? מאיזה שנתון הרכב שלך?

ובבקשה, צריך להתייחס לדגמים ולא רק לשמות היצרנים. למקסיס יש צמיגי שטח מעולים וגם דגמים בינוניים לכביש. גם למישלין יש דגמים יותר או פחות מוצלחים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אכן 16 ולא 15

 

כל השאר דייקתי, קוד מהירות v

האוטו עלה לכביש בדצמבר 2011.

 

כאמור, אם צמיגי כבישטח מייקרים את העסק, אז נתמקד בכביש בלבד.

 

המחיר צריך להיות הזול ביותר מבין הצמיגים האיכותיים

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

הענין של קוד המהירות הגביל, מוכר ונידון אף בפורום מספר פעמים, כולל איך ניתן להוריד לקוד H (למשל כאן).

שינוי מוצלח לקוד H, יפתח הרבה יותר אפשרויות זמינות.

 

ואם לא, אז נראה לי לאחר רפרוף קל, שרוב הצמיגים בלינק הבא עם קוד 98V יתנו מענה מספק:

http://tires.yad2.co.il/compare?diameter=6&aspectRatio=15&width=19

להוציא אולי את המקסיס שאני לא סגור לגביו. וגם כך אין הרבה אפשרויות שם.

פורסם

שכחתי לציין שהאוטו לא שלי

 

 

הבעלים לא יתחיל להתעסק עכשיו עם שינויי קוד מהירות.

 

 

כל הצמיגים בלינק שצירפת עם קוד מהירות H או T

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

זה לא סיפור גדול, פשוט לגשת למכון רישוי, לוודא מולם שהדבר אפשרי (אמור להופיע באוטודאטה עם קוד H), לרכוש צמיגים ולחזור לבצע ההחלפה תמורת כ-30 ש"ח.

יכול להיות שאפשר להמר כאן קצת, ולהחליף לצמיג עם קוד H, ובטסט הבא לנסות לבצע החלפה לפני/במהלך. אבל רצוי לכל הפחות לדעת מראש שהדבר אפשרי במכון הרישוי בו זה יתבצע.

 

לא כל הצמיגים שם עם קוד H.

יש את המקסיס MA510, פרילי סקורפיון ורדה (כל העונות), קונטיננטל אקו-קונטקט 5, גודייר אפישנטגריפ, קונטיננטל קונטקט 4X4, ברידג'סטון דואלר D687 (כל העונות).

 

במצב הנתון כנראה שהאקו קונטקט או האפישנטגריפ היו הבחירה שלי.

יתכן וקיימים עוד צמיגים מתאימים בשוק המקומי. מה האזור בארץ?

פורסם

המחיר של המקסיס זול משמעותית מכל השאר

במיוחד לאור העובדה שצריכים רביעיה

 

 

עד כמה זאת פשרה לקחת מקסיס?

 

זה שוו''ע לצמיג סיני עלום או שבכל זאת אפשר להיות רגועים בקטע של בטיחות - אחיזת כביש ומרחק בלימה קצר?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

יש גם את העובדה שצמיגים מחליפים פעם ב-3-4 שנים והתוספת בפריסה כזו לא נוראית.

 

בכל מקרה, מקסיס חברה מכובדת בהרבה מכל מיני יצרנים סינים עלומים.

לא מצאתי הרבה ביקורות לגבי ה-MA510E, אבל המעט שמצאתי יחסית חיוביים או לכל הפחות מעל לסביר.

ולמרות שאני לא מת על דירוגי תווית ה-EU, הם לא מהמובילים.

×
×
  • תוכן חדש...