Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שים לב שב2012 הגיע הדגם החדש והוא עדיף כבר בתוספת קטנה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בטיחות,סלון מודרני יותר,תא מטען גדול יותר,מושב נוח יותר.

מה שכן היא השמינה מעט לכן כניראה מעט פחות חיסכונית

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה עדיין 2 כריות אוויר בחדש?

ד"א מה בדבר הטיפולים/אמינות?

 

בטיחות,סלון מודרני יותר,תא מטען גדול יותר,מושב נוח יותר.

מה שכן היא השמינה מעט לכן כניראה מעט פחות חיסכונית

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

תא הנוסעים והחבילה הכוללת בדגם החדש עדיפים.

מצד שני הדגם הישן זריז יותר וגם מעט חסכוני יותר ולו משום שהוא קל בכ-100 ק"ג... משמעותי למדי.

אם מדובר ברכב שמור והמחיר אטרקטיבי, אין סיבה אמיתית לוותר.

 

לדעתי הפנדה הייתה ועודנה מהטובות בקבוצתה

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם (נערך)

אציין שאין כאן שום דיל טוב.

הרכב מ2012 (אולי מהצורה הקודמת). אנחנו כבר משנים קידומת ל2017, זה 5 שנים.

תוכל לקנות היום סיטרואן C1 בפחות מ50K שקלים וכולנו יודעים כמה קל להשיג מימון לרכב חדש...

 

בקיצור אין פה שום דבר מיוחד/דיל טוב. זה לא אומר שלא כדאי לקנות את הרכב רק עשה את זה בגישה שהעסקה מתאימה לך וטובה לך. לא מצאת כאן שום מציאה במחיר חריג להפך מחיר סטנדרטי לחלוטין.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לפי דעתי אתה טועה, לקנות רכב חדש זה לאבד מערכו הכי הרבה בשנה הראשונה השניה והשלישית. מאידך אתה מקבל אחריות.

לקנות רכב בן 4 וחצי שנים הירידת ערך ומחיר הרכב שארצה למכור כבר לא משחק תפקיד אלא יותר עלות האחזקה השנתית של הרכב.

 

אציין שאין כאן שום דיל טוב.

הרכב מ2012 (אולי מהצורה הקודמת). אנחנו כבר משנים קידומת ל2017, זה 5 שנים.

תוכל לקנות היום סיטרואן C1 בפחות מ50K שקלים וכולנו יודעים כמה קל להשיג מימון לרכב חדש...

 

בקיצור אין פה שום דבר מיוחד/דיל טוב. זה לא אומר שלא כדאי לקנות את הרכב רק עשה את זה בגישה שהעסקה מתאימה לך וטובה לך. לא מצאת כאן שום מציאה במחיר חריג להפך מחיר סטנדרטי לחלוטין.

פורסם

בדגם הפשוט one יש 4 כריות,במאובזר top יש 6.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

farkash,

הפנדה מרגישה הרבה יותר "אוטו" מאשר הC1, למרות שהדגם הנוכחי עשה קפיצה משמעותית, ביחס לקודמת שהזכירה מכוניות מיני מתחילת שנות ה70. אתה אומר יש מימון טוב? למה להמליץ לכולם להכניס את עצמם לחובות? הגועל נפש הזה הפך לספורט לאומי, להכניס את עצמך לחובות ( מכונית, טלפון, טלוויזיה וכד') ואחרי זה להתלונן שאין כסף והכל ח*א. ככה הבן אדם מוציא 25 אלף ( במידה ויש לו) ושלום על ישראל. לא חייב כלום לאף אחד, ונוהג על רכב חסכוני במיוחד (חבר מוציא 1/20 בממוצע עם מזגן ו 190000ק"מ על השעון) מיד ראשונה עם היסטוריה שקופה.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

הפנדה לא עושה ממוצע 1/20,כזאת צריכת דלק מקבלים בבין עירוני/שיוט.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
farkash,

הפנדה מרגישה הרבה יותר "אוטו" מאשר הC1, למרות שהדגם הנוכחי עשה קפיצה משמעותית, ביחס לקודמת שהזכירה מכוניות מיני מתחילת שנות ה70. אתה אומר יש מימון טוב? למה להמליץ לכולם להכניס את עצמם לחובות? הגועל נפש הזה הפך לספורט לאומי, להכניס את עצמך לחובות ( מכונית, טלפון, טלוויזיה וכד') ואחרי זה להתלונן שאין כסף והכל ח*א. ככה הבן אדם מוציא 25 אלף ( במידה ויש לו) ושלום על ישראל. לא חייב כלום לאף אחד, ונוהג על רכב חסכוני במיוחד (חבר מוציא 1/20 בממוצע עם מזגן ו 190000ק"מ על השעון) מיד ראשונה עם היסטוריה שקופה.

 

החבר שלך מספר סיפורי סבתא או שהוא נוהג כמו סבתא בלי דופק(כלומר לא נוהג בכלל), וכן זה מנסיון של שלוש שנים על פנדה דור ראשון.

פנדה דור ראשון לא מרגישה יותר אוטו מC1 חדשה בטח לא "הרבה יותר" עם בידוד הרעשים הגרוע עד לא קיים, והפלסטיקה שנראית יותר גרועה מכיסאות של כתר פלסטיק, נוסיף לזה את הנסיעה המאוד קופצנית ולא נקבל שום דבר יוצא דופן. יש שם יחידת הנעה עם צילינדר נוסף. פה מסתכם היתרון שלה, אם הייתי מכניס למשוואה רכב כמו הדאצ'יה סאנדרו כאלטרנטיבה לרכב חדש היא הייתה נמחקת לחלוטין, ואם אני אכניס למשוואה את הרנו קליאו דור 3 כאלטרנטיבה ליד 2 שיש המון ממנה בלוחות ועסקאות שלה נסגרות ב25-30 ואף פחות עם ק"מ נמוך בכלל הפנדה הזו הולכת מכאן ישר ולהתראות.

 

לגבי הרכב החדש. לא התכוונתי להמליץ לפותח השרשור לקנות חדש אלה יותר לתאר את מצב השוק והאלטרנטיבות הקיימות בשוק.

כן רכב חדש שנמצא במרחק נגיעה, ועם הריבית היום ותנאי המימון 25K זה מרחק נגיעה שמשווים רכב בן 5 לרכב חדש, משפיע על השוק. הרבה אנשים עושים אחורה פנה מעסקאות יד 2 אל עבר עסקאות חדשות בצדק ולא בצדק זה משפיע על מצב שוק היד 2 ועל המחירים.

 

יש פה עסקה סבירה לא יותר ולא פחות, אם פותח השרשור התייחס אליה ככה הוא יהיה שלם עם ההחלטה שלו ולא משנה מה היא תהיה. אם הרכב היה מוצע ב18 אלף שקלים הייתי אומר דיל מצויין. מכאן אני מאחל לפותח השרשור בהצלחה.

 

רק אציין שיש לי נסיון חיובי מאוד עם הפנדה. מדובר ברכב טוב ואמין עם מושב נוח יחסית ומרחב שפעם היה מפתיע מאוד לטובה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אני מסכים עם פארקש.

 

פנדה דור 2 מאוד מיושנת. מדובר בדגם שהוצג בשנת 2003 ולאורך השנים קיבל עדכונים קוסמטיים קלילים. סיטרואן C1 או סנדרו מכוניות עדיפות בהרבה. ביד 2 ניתן למצוא סנדרו בת שנה באזור ה-45 אלף. מדובר במכונית הרבה יותר גדולה, בטוחה ומאובזרת בהשוואה לפנדה.

פורסם

דווקא הפנדה דור קודם מרגישה יותר איכותית מהC1,ראשית יש פלסטיקה על כול הדיפון דלתות,5מושבים לעומת 4,תא מטען גדול יותר,מחשב דרך נורמלי.

דווקא הפנדה דור 2 יותר נוחה מהC1 בעיר ומחוץ לעיר יש יתרון לC1 בכביש מפותל.

הפנדה שקטה יותר וזה באופן מורגש ובנוסף אינ הרועדת בעמידה כמו הסיטרואן.

 

נכון שהסנדרו עדיפה,אבל מדובר על תקציב כפול מפותח השירשור לכן מה זה רלוונטי? מעבר לכך בתוספת קטנה ניתן כבר לרכוש את הדור השני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מעדיף מתכת חשופה מאשר פלסטיקה של כיסאות כתר(הגדרה מצויינת ומדוייקת לצערי). ודווקא מאוד אהבתי את הפנדה. רק פשוט לא צריך לעשות ממנה מה שהיא לא. הסיטרואן סי1 החדשה רכב יותר טוב.

 

בכול מקרה, ההפרש במחירים האלה בין קניית חדש לבין משומש מצטמצם משמעותית. אמנם במשומש יש ירידת ערך נמוכה יותר אבל יש טיפולי בלאי טבעי(ברקסים, צמיגים, מצבר,טיימינג) שיכולים לצמצם משמעותית את ההבדל במחיר לעומת רכב חדש.


×
×
  • תוכן חדש...