Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בנוסף לטיב מראה המכונית, היא גם נוסעת מצויין. מכונית מלוטשת, אך מסכים שהמחיר מכוון חזק לציי הרכב.

 

לא יודע לגבי המצויין. לי חסר שם פאנצ'.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בנוסף לטיב מראה המכונית, היא גם נוסעת מצויין. מכונית מלוטשת, אך מסכים שהמחיר מכוון חזק לציי הרכב.

לא לגמרי מלוטשת. לפחות על בסיס ה-6 עד כה (לפני המתיחה הזו), חסר לה ליטוש במתלים ובבידוד רעשי הכביש.

 

למרות זאת, יש לה בסיס טוב, טוב מאוד אפילו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם (נערך)

בבריטניה מאזדה 6 עולה רק 100 פאונד (480 שקל) יותר ממאזדה 3 סדאן. הן עולות כ-95 אלף שקל ושתיהן יקרות יותר מ-MX-5 קונברטיבל שעולה בארץ 233,000. לא מאמינים? www.mazda.co.uk

מה שאומר שהיבואן בארץ מרוויח הון על ה-6 והון תועפות על ה-MX-5.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם (נערך)
ההבדל הוא 2,200 פאונד, אבל שטויות.

 

100 פאונד הפרש ולא פני אחד יותר. 3 סדאן ו-6 סדאן עולות אשכרה אותו מחיר, חצי אחוז הפרש. מישהו יכול להסביר למה בארץ הפער הוא 27%? ואיך זה שמיאטה עולה בבריטניה 88 אלף שקל, פחות ממאזדה3?

ובכלל אני ממליץ לרוכשי כל רכב חדש לבדוק בחו"ל את היחס בין מחירי הדגמים שמתלבטים ביניהם. בארץ המחירון מעוות.

 

Mazda UK.jpg

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

נגיד ויבדוק.

 

מה זה יעזור לקונה המעוניין פה במאזדה 6?

הוא לא יקנה כי ההפרש גבוה לעומת מה שהיה יכול לשלם אילו היה מתגורר באנגליה?

פורסם

יידע הקונה של מאזדה 6 שמחירה בארץ מנופח מלאכותית, זה הכל. כל אחד יעשה את השיקול שלו.

מחירון מאזדה בבריטניה מלמד שהתמורה לכסף בארץ הולכת ויורדת ככל שקונים רכב יקר יותר. במאזדה 3 עושקים אותנו פחות.

בכללי מה שאני אומר זה שמחירון רכב חדש בארץ מעוות מכמה סיבות (ליסינג, מיסוי) וכדי לדעת מה הערך האמיתי של הרכב צריך לבדוק בשווקים משוכללים בחו"ל ולראות את יחסי המחיר בין הדגמים השונים.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם
בבריטניה מאזדה 6 עולה רק 100 פאונד (480 שקל) יותר ממאזדה 3 סדאן

זה לא ממש מדויק.

נכון שהדגם הבסיסי של ה3 וה6 עולות כמעט אותו דבר, אבל הגרסה הבסיסית של ה3 היא ברמת גימור גבוהה יותר.

האופציות בדגם ה4 דלתות של ה3 מוגבלות, ורק הרמות גימור הגבוהות יותר נמכרות, ואין אופציה לגיר אוטומטי למשל.

בכלל, קשה לי להאמין שהם מוכרים הרבה מהן (הדגם הקודם של ה3 בכלל לא נמכר באנגליה בגרסת סאלון).

אז אם תיקח את ה3 האצ׳בק בגרסה הבסיסית SE ותשווה ל6 באותה רמת גימור, ה6 עולה £2200 יותר.

ואם תיקח את רמת הגימור הבסיסית ב3 סאלון שזה SE-L Nav ותשווה ל6 באותה רמת גימור, הפרש המחירים הוא £1700.

פורסם
יידע הקונה של מאזדה 6 שמחירה בארץ מנופח מלאכותית, זה הכל. כל אחד יעשה את השיקול שלו.

 

בכללי מה שאני אומר זה שמחירון רכב חדש בארץ מעוות מכמה סיבות (ליסינג, מיסוי) וכדי לדעת מה הערך האמיתי של הרכב צריך לבדוק בשווקים משוכללים בחו"ל ולראות את יחסי המחיר בין הדגמים השונים.

ומה יעשה עם המידע הזה?

איזה שיקול בדיוק הוא יעשה?

חדווה, תארזי את התוכי ואת הילדים, יורדים לאנגליה, המזדה 6 יותר זולה שם?

מה יעזור לדעת מה פער המחיר שם בין הרכבים?

 

באמת שלא מבין מה אתה רוצה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

זה בסדר שלא כולם מבינים מה אני רוצה... מי שרואה טעם בהערה שלי - אחלה, ומי שלא - גם אחלה. חדוה והתוכי יכולים לעשות מה שבראש שלהם.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם
ומה יעשה עם המידע הזה?

איזה שיקול בדיוק הוא יעשה?

חדווה, תארזי את התוכי ואת הילדים, יורדים לאנגליה, המזדה 6 יותר זולה שם?

מה יעזור לדעת מה פער המחיר שם בין הרכבים?

באמת שלא מבין מה אתה רוצה.

 

יעזור, יעזור.

אני, למשל (וכנראה שגם קדילק, אז אני לא היחיד בארץ), מתעניין בהשוואה כזו, משום שזה נותן לי קנ"מ על היבואן ועל שוק הרכב בכללו. בנוסף, אני משתמש במידע כזה כדי לדעת מה המקום למשא ומתן מול היבואן המונופוליסט של הרכב, שפועל בתוך אוליגופול מושחת שאינו מבוקר דיו. לא מתאים לי? לא קונה. יש מספיק אחרים שיקנו, הרי. זו ישראל. ואני מסכים מאוד עם הניתוח, שככל שהרכב יקר יותר - מנקנקים אותנו יותר [5א9צ'י5].

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הוא משוואה סדאן לסדאן.

 

תשווה מפרט מול מפרט (יש הבדל עצום באבזור בין הרכבים).

 

100 פאונד הפרש ולא פני אחד יותר. 3 סדאן ו-6 סדאן עולות אשכרה אותו מחיר, חצי אחוז הפרש. מישהו יכול להסביר למה בארץ הפער הוא 27%? ואיך זה שמיאטה עולה בבריטניה 88 אלף שקל, פחות ממאזדה3?

ובכלל אני ממליץ לרוכשי כל רכב חדש לבדוק בחו"ל את היחס בין מחירי הדגמים שמתלבטים ביניהם. בארץ המחירון מעוות.

 

[ATTACH=CONFIG]477892[/ATTACH]

 

שוב, תשווה מפרט מול מפרט, יש הבדל ענק באבזור ואביזרים בין המאזדה 3 המאובזרת לעומת ה 6 הבסיסית.

כמו כן, הבדלי הספקים.

 

מצרף לכם תמונה, תבחרו ותבדקו, בטבלת ההשוואות זה פשוט נראה בבירור.

MAZDA COMPARE.JPG

פורסם
יעזור, יעזור.

אני, למשל (וכנראה שגם קדילק, אז אני לא היחיד בארץ), מתעניין בהשוואה כזו, משום שזה נותן לי קנ"מ על היבואן ועל שוק הרכב בכללו. בנוסף, אני משתמש במידע כזה כדי לדעת מה המקום למשא ומתן מול היבואן המונופוליסט של הרכב, שפועל בתוך אוליגופול מושחת שאינו מבוקר דיו. לא מתאים לי? לא קונה. יש מספיק אחרים שיקנו, הרי. זו ישראל. ואני מסכים מאוד עם הניתוח, שככל שהרכב יקר יותר - מנקנקים אותנו יותר [5א9צ'י5].

 

 

תגיד משהוא, אבל בבקשה, בכנות, אתה מסתלבט עליי?

 

רכשת רכב (או שניים- שלושה) מיבואן שכול כך מנקנק במחירים מופרכים, שאת ה 20 בעלי מכוניות שהוא מוכר הוא לוקח אותם למלון בוטיק פעם בשנה.

 

לא חושב שיכול להיות דיסוננס יותר גדול בין ההצהרה שלך לבין היבואן שממנו קנית את הרכבים שלך (סמל"ת), "ה"מנקנק (בהי רבתי) הגדול ביותר של שוק הרכב הישראלי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תגיד משהוא, אבל בבקשה, בכנות, אתה מסתלבט עליי?

רכשת רכב (או שניים- שלושה) מיבואן שכול כך מנקנק במחירים מופרכים, שאת ה 20 בעלי מכוניות שהוא מוכר הוא לוקח אותם למלון בוטיק פעם בשנה.

לא חושב שיכול להיות דיסוננס יותר גדול בין ההצהרה שלך לבין היבואן שממנו קנית את הרכבים שלך (סמל"ת), "ה"מנקנק (בהי רבתי) הגדול ביותר של שוק הרכב הישראלי.

 

אגב, ארבעה. ובכל אחד ואחד מהם, מידע שונה אך דומה עזר לי במשא ומתן. ומידי פעם גם amiger ;-) [תודה על זה]

אבל אף אחד מהם לא אבארט. שם באמת קיימים שולי רווח הזויים, ובכל זאת - מי שזה מתאים לו, אהלן וסהלן, שיהנה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...