Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי פאסאט 2008 TSI, ואני מרוצה עד עכשיו ממנו.

אחרי שהרכב עבר טיפול תקופתי, הוא נוסע מצויין בחצי שעה ראשונה.

אחרי חצי שעה יש רעש חרחור מהמנוע, בהמשך נדלקת לכמה שניות נורת שמן מנוע אדומה (לחץ שמן),

ואח"כ לפעמים יש הודעה Engine Fault Workshop. במיוחד בנסיעות איטיות בפקקים/עליות.

 

השאלה היא אם המנוע נדפק או שזו משאבה?

אני מתאר לעצמי שעלות התיקון לא קטנה בכלל, האם כדאי בכלל לתקן או למכור ולהשקיע את הכסף ברכב הבא?

פורסם

עוד לא חזרתי.

אבל מה הם כבר עשו? שמן מנוע, מסנן, מסנן אויר... בדקו פלאגים והם מצויינים. אמרו שהרעש הוא "נורמלי"...

את התקלה קשה לגלות כי צריך לנסוע עם הרכב חצי שעה-שעה. כך שאין לי בעיה להגיע לעבודה. נסיעות ארוכות יותר בינתיים עושים עם הרכב של אישתי.

פורסם (נערך)

היה לך את הרעש לפניי?.

תהיה מופתע כמה מוסכנקים הם עם שכחן.

פעם יצאתי ממוסך עם חוט הצתה אחד פגום אבל הכנסתי אותו עם תקין.

והיה לו החוצפה להגיד לי זה לא שאשמתו.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

הרעש והמנורה, מצביעים על לחץ שמן נמוך מאוד. תבדוק את כמות השמן במדיד.

בתוך מסנן השמן קיים שסתום קטן,שמונע מהשמן לרדת למטה כשהמנוע קר.

האם מסנן השמן מקורי או סיני? מה סוג השמן מנוע שהכניסו ברכב?

×
×
  • תוכן חדש...