Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני כנראה צריך להחליף צמיגים בסוזוקי סוויפט 2008 כי יש רעש נורא חזק כאשר מגבירים מהירות וראיתי המלצות לצמיד ZE914 של פלאקן שהתקשרתי לפנצרייה אמינה מאוד והוא אמר לי שהפאלקן מתבלה מהר אחרי 15 אלף מקסימום והציע לי צמיג של גודייר איגל ספורט.

 

השאלה שלי איזה צמיג טוב עם רעש כמה שיותר חלש, כמה שפחות צריכת דלק, כמה שיותר זמן עבודה ומקסימום ביצועים כמובן בהתאם כי מן הסתם שיש ביצועים משתנים מצמיג לצמיג.

 

המחיר המקסימלי לזוג צמיגים 600 ש"ח

פורסם

בוקר טוב,

הפאלקן ZE914 הינם צמיגים מצויינים שיש לנו ניסיון מעולה איתם.

הם ממש לא נשחקים אחרי 15 אלף ק"מ, מדובר בשקר גס. לרוב, פנצ'ריות ימליצו לך על צמיגים שיש להם את הרווח הכי גבוה עליהם.

את הפאלקן תוכל למצוא באתר טייר קלאב בעלות של 264 ש"ח וכגולש קארספורום תקבל 2% הנחה נוספים מעבר להנחה הנקובה באתר.

לכל שאלה נוספת, אשמח לעזור.

פורסם

מה עדיף לי בתור צמיג את הפאלקן או את הגודייר?

האם לאורך זמן מי יחזיק לי יותר? והאם הטענה שאחרי 15 אלף ק"מ הפאלקן לא ישחקו וירעישו יותר?

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

פורסם
שלום לכולם,

 

אני כנראה צריך להחליף צמיגים בסוזוקי סוויפט 2008 כי יש רעש נורא חזק כאשר מגבירים מהירות וראיתי המלצות לצמיד ZE914 של פלאקן שהתקשרתי לפנצרייה אמינה מאוד והוא אמר לי שהפאלקן מתבלה מהר אחרי 15 אלף מקסימום והציע לי צמיג של גודייר איגל ספורט.

 

השאלה שלי איזה צמיג טוב עם רעש כמה שיותר חלש, כמה שפחות צריכת דלק, כמה שיותר זמן עבודה ומקסימום ביצועים כמובן בהתאם כי מן הסתם שיש ביצועים משתנים מצמיג לצמיג.

 

המחיר המקסימלי לזוג צמיגים 600 ש"ח

ונניח באופן ריאלי שזוג גודייר יעלה 650 שקל - 50 שקל ימנעו ממך לקנות אותם ?

×
×
  • תוכן חדש...