Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משלוח דרך gsp באיביי שלא הגיע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני כחודש קניתי ידית לגב מושב של סילברדו באיביי.

העסקה נשלחה דרך global shipping program של איביי.

קיבלתי מספר מעקב ארוך שמתחיל ב-upaaa ואחריו המון ספרות, המעקב התעדכן באתר תחת myebay ועקבתי אחריו שם.

לפני 13 יום המשלוח קוטלג כ- delivered.

לא קיבלתי את המשלוח, לכן שלחתי הודעה לשולח.

הוא הפנה אותי לדואר ישראל, מה שלא עזר עם מספר המעקב הזה.

ביקשתי שיבדוק דרך איזו חברה התבצע המשלוח בפועל ומה המספר הרגיל, אך הוא התעלם.

פתחתי case בעקבות כך, יום לאחר מכן קיבלתי הודעה מאיביי שהם דוחים את בקשתי מכיוון שהמשלוח התקבל לפי מידע המעקב.

 

אין לי מושג מה לעשות, מישהו נתקל בדבר כזה?

יש דרך למצוא את חברת השילוח ומספר מעקב רלוונטי?

פשוט הזוי, לא ציפיתי לזה מאיביי.

תודה לכולם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אהלן,

 

תחילה תיכנס לדף המעקב בEBAY

אתה אמור לראות חלונית כזאת

 

S2.jpg

הסתרתי פרטים כלליים כגון תאריך ומספר משלוח מEBAY, מה שמעניין כרגע זה מה שהדגשתי בכחול

This shipment has been transferred to ARAMEX for delivery to the final destination

, אם תשים לב מחקתי מה שרשום אחרי #, זה בעצם מספר המעקב שלך פה בארץ,

 

סביר להניח שחברת המשלוחים שעבדה עם המשלוח שלי עובדת גם עם שלך החברה הינה

GCX

כנס לפה

http://www.gcx.co.il/

 

מימין יש לך מעקב משלוח ייבוא

הקש את מספר המעקב שאחרי ה # ותראה אם אתה מקבל מידע

×
×
  • תוכן חדש...