Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ושנה טובה לכולם. ברשותי ניסן אלמרה פרפקט מודל 2001 תוצרת יפן נפח מנוע 1800. .

 

בשבוע שעבר הרכב הפסיק לעבוד והגיע בגרירה למוסך והובחנה תקלת מחשב מסוג:

asset.php?fid=462265&uid=162649&d=1475797954

הוחלפו 2 חיישני קאמשפט ביחד והבעיה נפתרה, לאחר יום נתגלתה ברכב תקלה נוספת שברגע שלוחצים על הגז ומנסים להאיץ הרכב "נחנק" ואינו יכול לפתח מהירות.

המכונאי/ חשמלאי רכב ניסה להחליף בנוסף לחיישנים הנ"ל שהולחפו כבר בית מצערת כולל חיישן זוית מצערת + ניקיון מנוע צעד מצערת אך דבר לא עזר ועדין התקלה קיימת, הרכב נמצא במוסך ולא ניתן לפתור את התקלה.

 

אבקש את עזרתכם במתן פתרונות לנושא.

לתגובתכם/ עזרתכם בברכה אודה.

תקלה בניסן אלמר&#1.jpg

פורסם

לפי הקישור מדובר בחיישן קראנק.

גש למכון להזרקות דלק כדי לאושש או להפריך את ההשערה.

כל הרעיון הוא,שהמכונאי/מאבחן אמור לדעת לפרש את קוד התקלה ולתרגם אותו לפתרון מעשי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה על התגובות. לגבי מד כמות אוויר אני אבדוק.

לגבי חיישני קראנק הם הוחלפו והבעיה לא נפתרה לגבי ההאצה האוטו פשוט נחנק ומשתנק.

אשמח לתגובות ועצות נוספות לפתרונות.

×
×
  • תוכן חדש...