Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני להחליף רפידות בלמים וצלחות ביונדאי I20 2013. אני לא יודעת אם צריך להחליף גם צלחות אבל האחוריות מלאות חלודה כתומה וזה ממש מציק בעין. רפידות הגיע הזמן להחליף. השאלה איזה כדאי לקנות ואם יש חלופיים איכותיים מחברה טובה? במוסך נאמר לי שהרפידות שמותקנות כרגע ממש זולות ולכן צריך ללחוץ על הבלם כמעט עד הרצפה כדי שהרכב יבלום כמו שצריך. אשמח להמלצה איפה לרכוש את החלקים ושל איזו חברה הכי איכותיים. תודה!

פורסם

חלודה זה לגיטימי.

צריך לבדוק עובי רפידות וצלחות ולפי זה להחליט אם להחליף.

 

בכל מקרה תוכלי לקנות רפידות וצלחות hi-q ביונדאי שופ תל אביב.

רפידות קדמיות כאלה למשל עולות שם 70 שקל.

 

אם הדוושה מגיעה עד הרצפה זה ממש לא תקין ולא קשור לרפידות. צריך לבדוק מאיפה זה נובע.

Stay Dirty

פורסם
ברצוני להחליף רפידות בלמים וצלחות ביונדאי I20 2013. אני לא יודעת אם צריך להחליף גם צלחות אבל האחוריות מלאות חלודה כתומה וזה ממש מציק בעין. רפידות הגיע הזמן להחליף. השאלה איזה כדאי לקנות ואם יש חלופיים איכותיים מחברה טובה? במוסך נאמר לי שהרפידות שמותקנות כרגע ממש זולות ולכן צריך ללחוץ על הבלם כמעט עד הרצפה כדי שהרכב יבלום כמו שצריך. אשמח להמלצה איפה לרכוש את החלקים ושל איזו חברה הכי איכותיים. תודה!

איפה יש חלודה, על גבי משטח החיכוך? תעלה תמונה.

פורסם
זה לא צלחת של הרכב שלי אבל ככה בערך זה נראה, הדיסק הקטן יותר, חלוד מבחוץ, מסביבו יש חלודה, מקדימה לא.

rotor1.jpg

ובכול זאת..תעלה תמונה של הצלחת שלך.

פורסם (נערך)

קודם כל ברצוני להגיד שבימינו נדיר מאוד מאוד למצוא אנשים שבאים לעזור בכיף ולא מסכימים לקבל תמורה עבור העבודה הקשה שהם עושים.

אסף מכנופיית הטיפולים פנה אליי והציע לעזור בהחלפת הרפידות והצלחות, קבענו ואסף הגיע אליי עד אשדוד. אני רוצה להגיד שהבחור מאוד מאוד מקצועי, פירק את כל הגלגלים, החליף לי רפידות וצלחות מקדימה וניקה הכל גם מאחורה. בנוסף החליף את הנוזל בלמים. בדק כל בורג פעמיים ואפילו עשינו נסיעת מבחן בסוף. אסף תודה ענקית על כל העזרה!!!

2lkxhqb.jpg

עריכה אחרונה על ידי tainka2405
×
×
  • תוכן חדש...