Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור מאפרה הוא מצויין אך בתור סאב לא הייתי אומר שהוא שווה משהוא סתם דופק כמו פטיש...

 

תגיד לנו מה התקציב ואנחנו נידאג לך כבר...

פורסם

אדי. זה לא סאב. זה רמקול רגיל שמפיק את כול התדרים. החנות מטעה. ותמימים חושבים שזה סאב.

 

בתור חובב קליפורניה בום. הרמקול הזה מהחנות ישר לפח. עם כול הכבוד.

 

ההספק המקסימלי אולי 150WRMS.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

לא לגעת זה סתם זבל.

 

אני מציע לך לקנות סאב של מותג אפילו הכי פשוט אבל לא את כל ה"סאבים" המזויפים האלו.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

אל תקנה ,חבר שלי קנה 10 אינץ כזה 1000W פיק והוא היה פשוט בדיחה שלא נדבר על כך שהוא הלך קאפיש אחרי שבוע של שימוש סביר ולא מאסיבי עם מגבר בוס 400W

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

באס חד פעמי ? :roflmao: :roflmao:

ייהיה טוב לתחרויות כמו שהיו במקום לשים 5 פיונרים אפשר לשים 10 אקספלשיון ותזכו בסאב ששוה את כל הסאבים ביחד :)

חח בצחוק אבל אם אני מביא סאבה וופר 400 וואט אני ייכוללחבר בגישור של מגבר 200*2?

Suzuki Jimny

פורסם

נו תמיר אז איך קליפורניה בום בתור חברה?

 

במה היא שונה?

הקומפוננטים טובים?/מגברים?/6X9?

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

במה פיונר שונה? ( אני לא משווה אבל אתה שואל אותו שאלה שאני לא בטוח שהוא יכול לענות עלייה )

 

ואם אתה שואל ברצינות

אז אני לא אוהב את הרמקולים שלהם ה 6X9 עוד נחמד ביחס למחיר

 

בכול מקרה לדעתי המגברים והסאבים שלהם טובים מאוד ( כמובן שהכול ביחס למחיר )

אנשים קוטלים את החברה בלי סוף ובלי הרבה סיבות

פעם אדי ביקש ממני לבודק ואת האמת בדקתי אבל התרד ננעל ולא היה לי כוח להגיב

הרבה חנויות שמתעסקות עם סאבים ומגברים של קליפורניה בום אמרו לי שלא חוזרים מוצרים שלהם בצורה חריגה

אני אמרתי מראש שאני לא מתכוון לקנות אז אין סיבה שיעבדו עלי...

לי ולתמיר יש נסיון ענק אבל ממש ענק עם כול מה שקשורלקליפורניה בום

אין אכזבות

ואם משהו רוצה להזכיר לי שתמיר השבוע שרף סאב שלא יתאמץ לעשות את זה

לדעתי סאבים אחרים לא היו שורדים אצל תמיר יותר מחודש

הבנאדם כול היום שומע דיסקים של בדיקה ונהנה להריח ריח של סליל נשרף חח ואני לא צוחק

×
×
  • תוכן חדש...