Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדירה שמעלי היתה נזילה מתמשכת, שגרמה לנזקים רבים בדירתי. על פניו הנזילה כרגע נפתרה, ומזה מספר שבועות התקרה יבשה, וכעת עולה השאלה כיצד עלי לפעול:

 

פניתי לבעלת הדירה (מדובר בדירה מושכרת), והיא טענה שהיא לא מוכנה לדבר איתי, נתנה לי את הטלפון של חברת הביטוח שלה, ושלחה אותי לדרכי. בחברת הביטוח לא היו מוכנים לדבר איתי (כי אני לא המבוטח), ובעלת הדירה לא היתה מוכנה לדבר איתי ("יש לי ביטוח, דבר איתם, לא מעניין אותי").

 

כיון שאני לא מבין מדוע אני צריך להתמודד עם חברת הביטוח שלה (היא גרמה לי את הנזק, חברת הביטוח מכסה אותה, שהיא תפעל מולם), כרגע יש לי שתי דרכים:

1. לשלוח לה כתב תביעה בתביעות קטנות ושהיא תוציא (אם היא רוצה) הודעת צד ג' לחברת הביטוח שלה.

2. לכלול גם אותה וגם את חברת הביטוח כצדדים לכתב התביעה.

 

דעות?

פורסם

הכתובת היא המפקח על המקרקעין

 

שלח לה מכתב מנומס ותקיף ותסביר לה שעליה לפנות לביטוח שלה שיטפל בנזקיך שאם לא כן אתה תגיש תביעה כנגדה.

 

תן לה 14 יום זמן לפעול

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תקרא לשמאי נזיקים (יש כאלה מומחים לנזקי מים), יוצא לך דוח שמאי,

 

עם הדוח אתה הולך לבית משפט לתביעות קטנות, ממלא טופס תביעה ותכליל שם כמובן את העלות הדוח שמאי,

 

תתבע רק את בעלת הדירה, שהיא תשבור את הראש עם החברת ביטוח, מצדך אתה בכלל לא יודע שיש לה ביטוח מפני שהחברת ביטוח בכלל לא מוכנה לדבר איתך, אולי בכלל אין לה ביטוח ? בקיצור זה לא בעיה שלך,

 

בבית משפט יסבירו לך מה לעשות ואיך להביא לה את הכתב תביעה, וזהו שהיא תשבור את הראש בסוף,

 

כמובן שאתה יכול להוסיף לתביעה את האיבוד ימי עבודה שלך שאתה צריך להישאר בבית עם השיפוצניק, זה תעשה לך את החשבון שלך לבד, אל תוותר על זה, במיוחד לאור המצב שהיא עושה לך דווקא או ראש קטן ולא מוכנה לדבר עם החברת ביטוח.

 

אני אישית לא הייתי בכלל פונה למפקח למקרקעין ולא שולח לה מכתב, ישר תביעה, מי שמשחק אותה ראש קטן ולא מוכן לדבר עם החברת ביטוח שלו ולעזור לך לפתור את הבעיה, שיגיע לבית משפט ויבזבז יום עבודה!

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

אתה השוכר או המשכיר?

אם השוכר, אני לא חושב שיש לך מה להתעסק בזה בכלל. פנה לבעל הדירה שלך - שהוא יטפל בזה.

אם המשכיר, אז אין לי מושג ונשמע שהעיצות למעלה הגיוניות.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

Fazer - עצה טובה שקיבלתי - אם יש לך זמן לבזבז - תכתוב מכתבים.

 

אם לא - תגיש תביעה.

 

הנוהל מאוד פשוט - שמאי או הצעות מחיר של בעלי מקצוע ולתבוע את בעלת הדירה.

 

הביטוח שלה יירצה לשלוח לך את בעלי המקצוע שלו. לא בטוח שכדאי לך.

פורסם (נערך)

אבל הכתובת לבירור התביעה היא המפקח על בתים משותפים, ולא בית משפט לתביעות קטנות כמדומני.

עריכה אחרונה על ידי Nemesis
פורסם

אחראי על בתים משותפים עובד מאוד ביעילות ובמהירות אני בטוח שמכתב ממנו יזיז את בעלת הדירה

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
בדירה שמעלי היתה נזילה מתמשכת, שגרמה לנזקים רבים בדירתי. על פניו הנזילה כרגע נפתרה, ומזה מספר שבועות התקרה יבשה, וכעת עולה השאלה כיצד עלי לפעול:

 

פניתי לבעלת הדירה (מדובר בדירה מושכרת), והיא טענה שהיא לא מוכנה לדבר איתי, נתנה לי את הטלפון של חברת הביטוח שלה, ושלחה אותי לדרכי. בחברת הביטוח לא היו מוכנים לדבר איתי (כי אני לא המבוטח), ובעלת הדירה לא היתה מוכנה לדבר איתי ("יש לי ביטוח, דבר איתם, לא מעניין אותי").

 

כיון שאני לא מבין מדוע אני צריך להתמודד עם חברת הביטוח שלה (היא גרמה לי את הנזק, חברת הביטוח מכסה אותה, שהיא תפעל מולם), כרגע יש לי שתי דרכים:

1. לשלוח לה כתב תביעה בתביעות קטנות ושהיא תוציא (אם היא רוצה) הודעת צד ג' לחברת הביטוח שלה.

2. לכלול גם אותה וגם את חברת הביטוח כצדדים לכתב התביעה.

 

דעות?

 

קח כמה הצעות מחיר לתיקון הנזקים ותחזור לדווח.

 

ככה יהיה קל להבין אם יש טעם לתביעה ולאיזה כיוון לפנות.

פורסם

נגרם לך נזק לרכוש?

אם לא, והנזק הוא רק לדירה, ובעלת הבית מכירה את הסיפור, אני לא מבין מה יש לתבוע ואת מי

כמובן שאם נגרם לך נזק לרכוש אז אני טועה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
נגרם לך נזק לרכוש?

אם לא, והנזק הוא רק לדירה, ובעלת הבית מכירה את הסיפור, אני לא מבין מה יש לתבוע ואת מי

כמובן שאם נגרם לך נזק לרכוש אז אני טועה.

 

הדירה השכורה היא דירה שמעליו.

×
×
  • תוכן חדש...