Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טויוטה פריוס סוף 2009 תחילת 2010, מנוע 1800, 136 כ"ס.

100 אלף ק"מ תוכל למצוא ב 58 אלף מיד ראשונה,

אחריות על הבטריה תוכל להאריך עד 2020,

צריכת דלק 20\1 בערך, תלוי בך.

אמינות: !

פורסם

פריוס 2009 נמכרת בכ- 45,000 ש"ח, יש גם ב- 40,000, מאמין שתעמוד בתנאי שהצבת לגבי ירידת ערך .

לעניין הדאגה מהמצבר, מחיר מצבר חדש כ-9000 ש"ח אולם יש לך אחריות עליו ל-10 שנים, כלומר עד 2019, עד אז החיסכון בדלק יהיה הרבה יותר מסכום זה, כך שלמעשה אין כאן מקום להפסד.

 

 

מניסיוני: אני מחזיק בפריוס 2008, בת 10 שנים, 235K ק"מ, אמינות מוחלטת וטיפולים זולים יחסית.

נוסע בפריוס 2008

פורסם

תודה לכל העונים.

לגבי הפריוס - האם יש הבדל משמעותי בין דגמי ה 1500 ל 1800 מבחינת צריכת דלק וכוח?

כ"כ. מהם מרווחי הטיפולים והאם הם יותר יקרים מרכב סטנדרטי, קורולה למשל?

תודה - בני

פורסם

1800 חסכוני יותר.

טיפולים זולים יותר בעיקר עקב חסכון בהחלפת רפידות ונראה לי גם טיימינג (בפריוס בטוח אין, לא בטוח לגבי הקורולה).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
תודה לכל העונים.

לגבי הפריוס - האם יש הבדל משמעותי בין דגמי ה 1500 ל 1800 מבחינת צריכת דלק וכוח?

כ"כ. מהם מרווחי הטיפולים והאם הם יותר יקרים מרכב סטנדרטי, קורולה למשל?

תודה - בני

 

1800- חזק יותר, חסכוני טיפ טיפה יותר.

1500- נוח יותר, שקט יותר.

 

טיפולים ואחזקה- ברכב שלי אחרי 10 שנים ו 235K ק"מ, משמעותית זול יותר מקורולה. מרווח כל 15K ק"מ.

נוסע בפריוס 2008

פורסם
פריוס 2009 נמכרת בכ- 45,000 ש"ח, יש גם ב- 40,000, מאמין שתעמוד בתנאי שהצבת לגבי ירידת ערך .

לעניין הדאגה מהמצבר, מחיר מצבר חדש כ-9000 ש"ח אולם יש לך אחריות עליו ל-10 שנים, כלומר עד 2019, עד אז החיסכון בדלק יהיה הרבה יותר מסכום זה, כך שלמעשה אין כאן מקום להפסד.

 

 

מניסיוני: אני מחזיק בפריוס 2008, בת 10 שנים, 235K ק"מ, אמינות מוחלטת וטיפולים זולים יחסית.

שמונה שנים בזמן לא היברידי. בפעם הראשונה הבלגתי. :-D

פורסם
שמונה שנים בזמן לא היברידי. בפעם הראשונה הבלגתי. :-D

 

תתפלא, ישנו הסבר מופלא לפרדוקס ההיברידי.

 

עד שנת 2008 הייתה תופעה מוזרה. רכב מודל 2008, כבר ממאי 2007 שוטט בכבישי ארצנו. כך שלמעשה הרכב שלי כבר בן 9 שנים ושלושה חודשים על הכביש. טוב אז זה עדיין לא לא עשר שנים אבל קרוב...

 

בשנת 2009 יצאה הנחיה חדשה לגבי שנת מודל הרכב והחגיגה נגמרה ואגב לפות"ש זו סיבה טובה לקנות רכב מודל 2009 ולא 2008, לפעמים זה נותן עוד שנתיים לאחריות המורחבת על המצבר. (10 שנים ממועד העלייה על הכביש).

 

נ.ב. בהזדמנות זאת נפתח את הכל, גם בק"מ עברתי רק 234K ולא 235K כמו שרשמתי קודם.

נוסע בפריוס 2008

פורסם (נערך)

תארתי לעצמי, בכל מקרה שערתי שזה לא מתעגל ל-10 בקלות.

 

לעניין הסוללה אני מתייחס בשרשור הרלוונטי.

עריכה אחרונה על ידי Eily
פורסם

ירידת ערך תחומה במחיר יכולה להעיד על הלוואת בלון מאוד לא בריאה. לטעמי עדיף לבחור את הרכב המתאים ביותר ולהינות ממנו. סופר מיני לכביש בימעירוני והררי? עם תקציב של 120 עיין ערך פלואנס דיזל חדשה אפס ק"מ, וכמה שיירד יירד.

×
×
  • תוכן חדש...