Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבדיקה הקיימת זה היה בדיקה של 55HZ.

 

בבדיקות אחרות כמו אממא למשל זה היה נעה בין 40-60-80 וכך תופס את התדר הכי חזק של הסאב.

 

לתחרות הבאה: שני סאבים צנועים עם מגבר מטורף שאני בונה.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לתחרות הבאה: שני סאבים צנועים עם מגבר מטורף שאני בונה.

 

תמיר

בהצלחה..

גם אני מקווה להשתתף פעם הבאה עם סאב אחד צנוע. נראה מה יהיה.

 

פיליפ

פורסם

היה ממש פצצה !!! נהנתי מכל שניה שהייתי, אני מודה למארגנים על האירוח הנפלא והפינוקים כמו אוכל ושתיה שהיו לכל האורחים .

ד"א אני הייתי זה עם הפונטו הלבנה ותודו שיחסית למה שהשקעתי שומעים פצצה, סאב שחור של פיוניר ועוד ....

פורסם
היה ממש פצצה !!! נהנתי מכל שניה שהייתי, אני מודה למארגנים על האירוח הנפלא והפינוקים כמו אוכל ושתיה שהיו לכל האורחים .

ד"א אני הייתי זה עם הפונטו הלבנה ותודו שיחסית למה שהשקעתי שומעים פצצה, סאב שחור של פיוניר ועוד ....

..

מר גולף 2.0, הנה :norm_56D4898E036E4363BA1CC43805FC7BD1.JPG

 

 

אני חייב לציין שהסאונד של המערכת שלך ממש חזק ! לא רק הסאב ...

במיוחד הטויטרים אצלך חזקים..

בברכה

Suzuki Jimny

פורסם
היה יפה מאוד מוצלח מאוד , וסוף סוף לפגוש את אייל ! מה שאישית רציתי לעשות.

היה לי גם נחמד מאוד לפגוש את כולם אם כי קצת היה קשה לי לזכור בדיוק מי זה מי ולדבר כמו שצריך עם כל אחד כי הייתה כמות גדולה של אנשים וגם בעיקר כי ניסיתי להתרכז במדידות כדי לא להתבלבל ברישום (ממש לא התחשק לי להתווכח אחר כך עם אנשים על התוצאות).

צריך לעשות מדי פעם גם מפגשים קטנים יותר שבהם נוכל יותר לשבת ולדבר.

פורסם

צריך לעשות מדי פעם גם מפגשים קטנים יותר שבהם נוכל יותר לשבת ולדבר.

מצטרף לרעיון..

 

GOLF 2.0 הייתי משמיע לך איך שומעים בפונטו שלי.. מערכת נחמדה יש לך, ואחלה אוטו :wink:

פורסם
היה לי גם נחמד מאוד לפגוש את כולם אם כי קצת היה קשה לי לזכור בדיוק מי זה מי ולדבר כמו שצריך עם כל אחד כי הייתה כמות גדולה של אנשים וגם בעיקר כי ניסיתי להתרכז במדידות כדי לא להתבלבל ברישום (ממש לא התחשק לי להתווכח אחר כך עם אנשים על התוצאות).

צריך לעשות מדי פעם גם מפגשים קטנים יותר שבהם נוכל יותר לשבת ולדבר.

שבת הקרובה? עוד שבועיים?

פורסם

כמה שיותר מהרררררר

חחחחחחחחחח

וואלה מפגשים כאלה יכולים להיות נחמד אני חושב שהמפגשים עם המדידות פעם בשלושה חודשים זה מאוד רחוק אחד מן השני ויהיה נחמד פעם בחודש לבוא לשבת להתרשם ולדבר משהו בסגנון אוטוסאונד האחרון...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
כמה שיותר מהרררררר

חחחחחחחחחח

וואלה מפגשים כאלה יכולים להיות נחמד אני חושב שהמפגשים עם המדידות פעם בשלושה חודשים זה מאוד רחוק אחד מן השני ויהיה נחמד פעם בחודש לבוא לשבת להתרשם ולדבר משהו בסגנון אוטוסאונד האחרון...

מסכים ומצתרף לבקשה :)

Suzuki Jimny

פורסם

אני בדעה של MDMA זה רק יכול לעזור המפגשים האלה אפילו בלי פרסים ומדידות אפילו סתם להפגש לשתות משהו לדבר להתרשם מהמערכות של החברים וסתם להעביר את הזמן בכיף....

 

לירן

פורסם
אני בדעה של MDMA זה רק יכול לעזור המפגשים האלה אפילו בלי פרסים ומדידות אפילו סתם להפגש לשתות משהו לדבר להתרשם מהמערכות של החברים וסתם להעביר את הזמן בכיף....

 

לירן

וגם לעזור אחד לשני בבעיות במערכת או כל דבר אחר שחברי הפורום יוכלו לתרום ולעזור !

Suzuki Jimny

פורסם

נו אז אולי תגיעו למפגשי צפון ?

קצת להתאמץ גם אם אין תחרות...

 

מה אתה אומר אייל אתה בפנים מפגש צפון הבא אתה בא ? ( איזה תיק אני מפיל עלייך חח )

פורסם

מפגשי צפון זה בששי ואני בששי לא יכול בדרך כלל. אני גם לא חושב שהחבר'ה מהמרכז יסעו במיוחד לצפון.

 

תחליטו על תאריך למפגש במרכז. מצידי מפגש של 10-20 איש, לא משהו גדול ומיוחצן אלא מפגש כזה שאפשר יותר לדבר ולשמוע.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...