Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

קורולה 2001 שמתי לב היום לרעש מוזר שהתחיל בנסיעה

הרעש מגיע מהגלגל הימיני קדמי

 

 

בהתחלה חשבתי שאולי זה פנצ'ר, עצרתי זרקתי מבט הכל היה תקין

חשבתי אולי בורג , או אבן בחריץ של הגלגל וגם זה נשלל

הרמתי את הרכב על ג'ק סיבבתי את הגלגל והכל נראה תקין

 

שמתי לב כשאני מסובב את הגלגל הוא לא מסתובב כזה חלק

לא יודע אם ככה זה צריך להיות אבל עדיין זה לא אותו הרעש שמופיע לי בנסיעה

 

שמתי לב שהרעש אולי קצת פוסק או שנדמה לי שאני מסובב קצת את ההגה, שהרכב נוסע ישר שומעים את זה יותר

הרעש נשמע כאילו משהו תקוע בגלגל כמו פנצ'ר כזה

כמובן ככל שהמהירות יורדת ככה גם הרעש. אני כמעט בטוח שזה משהו מהגלגל

אפשר לחיות עם הרעש , כשהחלון סגור לא שומעים כלום

הרכב עשה 190 אלף יכול להיות מיסב ?..

 

וגם שמתי לב שהגומיות של הבולמים קרועות צריך לדאוג מזה ? מכשילים על זה?..

 

vsx_329_k_euga_131209_h.jpg

 

על הדרך אני אכניס את הרכב למוסך , צריך גם ככה לקחת אישור בלמים (נדמה לי שהשנה כבר צריך)

חודש הבא הטסט

איך אפשר לדעת שזה אכן המיסב?

תודה מראש :)

פורסם

עדכון טוב על הבוקר

הרמתי שוב את הרכב על ג'ק

סיבבתי את הגלגל שמאל עם היד

ואז את הגלגל שממנו בא הרעש לא היה כזה הבדל , הכל היה רגיל

זרקתי שוב מבט על הצמיג תוך כדי שאני מסובב את הגלגל גיליתי אבן פיצית בחריץ הוצאתי אותה עם הציפורן

התחלתי בנסיעה ופלא , הרעש נעלם כאילו כלום לא היה :)

×
×
  • תוכן חדש...