Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורדת נקודת חן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לך לרופא עור. יש "נקודות חן" שהסרתן מחייבת בדיקה פתולוגית (בדיקה במיקרוסקופ כדי לוודא את מאפייני הרקמה).

עזוב את ד"ר גוגל ואת מג"ר איביי, רופא עור או כירורג פלסטי מצויידים בידע ובאמצעים כדי לקבוע מה הדרך הנכונה להסרת הנקודה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בתור אחד שהוריד לפחות 6-7 נקודות במהלך חיי, רק כירורג עור שאליו הופנית דרך רופא עור.

הרדמה מקומית, הורדה עם סקאלפל ושליחה לביופסיה.

לא הקפאה ולא נעליים.

פורסם

תראה, בעבר הורדתי שומה או שתיים מאזור הגב. זה היה בהליך כירורגי, ז"א ע"י סכין חתכו והוציאו. לאחרונה היו לי שתי נקודות חן באזור הפנים שרציתי להוריד, לא משהו גדול מדי אבל מספיק כדי שיפריע לי. הלכתי לרופא העור שלי במכבי, יש לו חומר שבעזרת מחט או קיסם שיניים הוא דוקר ומחדיר לתוך נקודת החן, הליך של בערך 2 דקות. אחרי כמה שבועות נקודת החן פשוט מתקלפת ולא נותר לה זכר. אם אני לא טועה, להסרת 2 נקודות חן שילמתי 500 ש"ח.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

פורסם (נערך)

הייתי כבר אצל רופא עור, הוא בדק ואמר לי שעם אני רוצה להוריד אותה זה ללכת לכירורג לעשות הרדמה מקומית ולחתוך אותה.

הוא אמר שנשאר צלקת, קצת מרתיע כל הניתוחון הזה ועוד צלקת בזמן שחיפשתי באינטרנט והרבה המליצו על ד"ר זמיר הזה אמרו ללא צלקת ללא ניתוח כלום..

 

^^הרופא עור לא הציע לי דבר כזה, מישהו יודע עם דבר כזה קיים בקופת חולים כללית?

 

היא די קטנה בערך בגודל הזה o מה שהזוי היא שפשוט בגיל 16 וחצי החליטה לצאת משום מקום-.-

עריכה אחרונה על ידי Zoro11
פורסם

לא מבין מה ההתלבטות שלך . קודם כל זה לא "נקודת חן". זה נבוס שהוא בסיס להתפתחות סרטנית . כמי שהוריד בפעולות כירורגיות עשרות כן עשרות נקודות כאלו וחלקן היו כבר בשלבים התחלתיים של סרטן אל תתחיל להתכתב בפורומים אלא לך ותוריד. במקרים האלו אם יש ספק אין ספק.

הפעולה היא זניחה מבחינה כירורגית . זריקת הרדמה מקומית שזה הדבר היחיד שתרגיש ולאחר מכן חיתוך זעיר 2 - 3 תפרים וזהו . אין כאבים אין טיפולי המשך אין הפרעה בחיים הרגילים. אז ללכת לסכן חיים בגלל זריקה?

פורסם

במידה ואתה דואג מעניין הצלקת ניתן לבצע הסרה גם אצל פלסטיקאי, לרוב הוא עובד ״יותר יפה״ מאשר כירוג והצלקת שנשארת יותר קטנה, אם כי יצא לי להוריד נקודת חן גם אצל כירוג והכל היה מעולה.

פורסם
לא מבין מה ההתלבטות שלך . קודם כל זה לא "נקודת חן". זה נבוס שהוא בסיס להתפתחות סרטנית . כמי שהוריד בפעולות כירורגיות עשרות כן עשרות נקודות כאלו וחלקן היו כבר בשלבים התחלתיים של סרטן אל תתחיל להתכתב בפורומים אלא לך ותוריד. במקרים האלו אם יש ספק אין ספק.

הפעולה היא זניחה מבחינה כירורגית . זריקת הרדמה מקומית שזה הדבר היחיד שתרגיש ולאחר מכן חיתוך זעיר 2 - 3 תפרים וזהו . אין כאבים אין טיפולי המשך אין הפרעה בחיים הרגילים. אז ללכת לסכן חיים בגלל זריקה?

 

מה שהוא כתב

 

מאחד שיש לו נסיון של גם בערך עשרות "ניתוחים" כאלה.

 

קשים החיים לג'ינג'ים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לא מבין מה ההתלבטות שלך . קודם כל זה לא "נקודת חן". זה נבוס שהוא בסיס להתפתחות סרטנית . כמי שהוריד בפעולות כירורגיות עשרות כן עשרות נקודות כאלו וחלקן היו כבר בשלבים התחלתיים של סרטן אל תתחיל להתכתב בפורומים אלא לך ותוריד. במקרים האלו אם יש ספק אין ספק.

הפעולה היא זניחה מבחינה כירורגית . זריקת הרדמה מקומית שזה הדבר היחיד שתרגיש ולאחר מכן חיתוך זעיר 2 - 3 תפרים וזהו . אין כאבים אין טיפולי המשך אין הפרעה בחיים הרגילים. אז ללכת לסכן חיים בגלל זריקה?

הייתי אצל רופא עור הוא בדק אותה, הוא אמר שאין בעיה להוריד אבל הוא ממליץ שלא.

עם כל נקודה היא כזאת אז כל ה4 שיש לי על הפנים צריך להוריד אותם ולהשאיר את כל הפנים צלקות... זה לא שהנקודת חן מחליפה צבעים וכו'.. היא גם לא מולדת ככה שלא יודע למה יצא לי אותה בכלל

GQVJUNO.jpg

קטנה וזה לא איזה פלולה או משהו היא חלקה על העור כזה פשוט היא די חומה וזה בולט יש לי עוד כמה על הפנים שקטנות אבל לא בולטות כמו זאת, כל מי שעשה ניתוח אפשר תמונה של לפני ואחרי + הצלקת?

פורסם

הצחקת אותי

 

אין צלקות , חוץ מזה צלקות זה גברי

 

ממליץ לך ללכת להתייעצות עם רופא עור נוסף

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ההסרה של "נקודת חן" בפנים שונה מזו שבגב או באזורים מכוסים.

בדרך כלל עושה את זה כירורג פלסטיקאי וגם אם זה כירורג "רגיל" הוא משתמש בתפירה שונה שלא משאירה צלקת או כזאת שהיא כמעט בלתי נראית.

בכל מקרה אתה לא תהיה "פני צלקת" כמו אל פאצינו.

×
×
  • תוכן חדש...