Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחן דרך ודיון.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?603278-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9A-DS3&highlight=DS3

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אתה מדבר על חדשה?

זה לא יקר כי ds ממוצב כמותג פרימיום של סיטרואן ולא כסיטרואן.

החדשות מגיעות עם הגיר האוטומטי ומנוע ה1.2 טורבו כמו ב208 וה308 החדשות.

פורסם

זה לא יקר, כי מתגו מחדש שלדה של C3 עם מנוע סטנדרטי (שאפשר למצוא במכוניות זולות בהרבה)?

 

הרכב יקר, כי הוא מעוצב בפנים ובחוץ, אבל מכאנית הוא לא "פרימיום". אין לו שום טכנולוגיה ייחודית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הרכב נראה אחרת מרכבי מיני ״רגילים״ - מעוצב יותר (לדעתי יפה אבל זה ענין של טעם), איכות חומרים טובה יותר (גם אם לא באופן מלא), אבזור וגם שירות ייעודי לקונים. תעמיד אותו מול c3 ולא תדע שמדובר באותו רכב. לדעתי זה לגמרי עונה על הגדרה של פרימיום וכן, יש אנשים שמוכנים לשלם על זה אקסטרה, גם אם הרכב חולק מנוע או מכלול עם רכב זול יותר. מחפש רק פרקטיקה/שוק וכו, גש לסוכנות טויוטה או מאזדה הקרובה לביתך...

אני באופן אישי לא חושב שמנוע הוא מדד לפרימיום אבל אולי זה רק אני.

פורסם

תחשוב על מותג DS יחסית לסיטרואן כמו אודי יחסית לסיאט.

 

תחשוב שאודי A1 וסיאט איביזה הם פחות או יותר אותה גברת רק שהאאודי בגימור יוקרתי יותר, ועולי קרוב ל-50K יותר.

 

האם זה שווה את ההפרש?

 

הכל בעיני המתבונן...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נכון, ככה אני רואה את זה בערך, למרות ש ds הוא מותג שמנסים להבדיל אותו בצורה ברורה יותר מהאחרים בקונצרן. האמת שכיום, עם המנוע 1.0 באאודי, אז זה רק מוכיח שפרימיום לא יכול להימדד במנוע (שנמצא גם באיביזה). מזכיר לי משהו. בזמנו, חיפשתי משפחתית קומפקטית חזקה ומאובזרת. התלבטתי בין פורד פוקוס 2.0 לוולוו c30. גם סיפור של אותה גברת...

מפה לפה, לא רציתי רכב 3 דלתות וגם המחיר של הוולוו היה בשמיים, למרות שמאוד אהבתי את המראה. ״התפשרתי״ על פוקוס 2.0 GHIA שבסופו של דבר הרגישה לא פחות פרימיום, אם לא יותר, בגלל האבזור העשיר, המושבים והרבה פרטים קטנים שחשבו עליהם (שנת 2007, בכל זאת). לא הצטערתי על הבחירה.

×
×
  • תוכן חדש...