Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ילדים, הכינו את הסמארטפונים,

חטיבת אודי ספורט החלה לשווק את הדור השני של אודי R8.

הדגם כולו עבר אבולוציה אבל כזו שנשענת על הדור הקודם, החל בעיצוב הדומה, תצורת המנוע, מיקומו, ההספק, הביצועים ורק המחיר חדש - 1.5 מיליון שקלים.

 

עוד פרטים כאן

 

1.jpg3.jpg8.jpg9.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באתי לשים מקדמה אבל העלו את מחירי הדלק.

בסוף סוגר על ה-V8...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

Obligatory comment.

הרכב הזה מככב בחלומות שלי מאז שהוצג. שילוב של אלגנטיות ועוצמה שלא מצאתי באף רכב אחר.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)

דור ראשון, ידנית, לא צריך יותר מזה.

 

יצא לי לשבת בה בגרמניה, מה אפשר להגיד? חתיכת חיה.

רק מבאס הכפתורים המרובים על ההגה, וההתערבות האלקטרונית הרבה מדי על סביבת הנהג.

חוץ מזה? מת אבא שלה מת!

 

Smiro-

AMG GT היא מכונית מסוג אחר עם מנוע קדמי והנעה אחורית.

ואני אחד שבקלות היה מעדיף את ה-R8 אולי על רוב רכבי העל אחר בארץ. למה? כי היא פשוט מטריפה אותי.

עריכה אחרונה על ידי Guy30
פורסם
באתי לשים מקדמה אבל העלו את מחירי הדלק.

בסוף סוגר על ה-V8...

 

בדור החדש ה-V8 ירד מההיצע - נשאר רק ה-V10.

לפחות שני רכבים מהדור החדש כבר קיבלו רישוי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בדור החדש ה-V8 ירד מההיצע - נשאר רק ה-V10.

 

גרסת בסיס, ככל הנראה V6 מוגדשת, תוצג בשנה הבאה.

 

צריך לתת כבוד מיוחד ל-R8; היא היתה מכונית העל הראשונה שיובאה ביבוא סדיר לארץ, כשרק פורשה היתה כאן, שנים לפני אוטו איטליה ואוטו ארט (ולפני שמישהו יקפוץ, 911 היא מכונית נפלאה, אבל לא נחשבת למכונית על, לפחות לא בגרסאות הקאררה שלה).

 

ראיתי את R8 הנוכחית בז'נבה. ישבתי בה. מת לנהוג עליה, לא פחות מבפרארי 488.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם (נערך)

מכיר מישהו שרכש וכבר קיבל את הרכב, עשו לו הנחה מטורפת של כ 400k (לא התבלבלתי באפסים).

 

בקשר למה לא לבחור מזראטי בגרסת קצה? כי מזראטי זה מכונית gt פחות איכותית מאשר האאודי.

למה לא המרצדס gt? מבחינת איכות המרצדס אפילו קצת יותר איכותית אבל מנוע קדמי מול אחורי? עדיף אחורי.

 

בסכום הזה דרך אגב אני הייתי קונה פורשה בלי לחשוב פעמיים. אם היה לי יותר אז יש כבר דברים מעניינים יותר.

עריכה אחרונה על ידי CarAddict
פורסם
מכיר מישהו שרכש וכבר קיבל את הרכב, עשו לו הנחה מטורפת של כ 400k (לא התבלבלתי באפסים).

 

בקשר למה לא לבחור מזראטי בגרסת קצה? כי מזראטי זה מכונית gt פחות איכותית מאשר האאודי.

למה לא המרצדס gt? מבחינת איכות המרצדס אפילו קצת יותר איכותית אבל מנוע קדמי מול אחורי? עדיף אחורי.

 

בסכום הזה דרך אגב אני הייתי קונה פורשה בלי לחשוב פעמיים. אם היה לי יותר אז יש כבר דברים מעניינים יותר.

 

ל-R8 יש מנוע מרכזי. ל-911 אחורי. במחילה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ראיתי שהגיע גם אחת בצבע כתום לארץ..

 

וזה לדעתי בן אדם שלוקח משהו מושלם ומחרבן את כולו ברגע בבחירה לצבע

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

פורסם (נערך)
ל-R8 יש מנוע מרכזי. ל-911 אחורי. במחילה.

 

אז בפרארי 488 זה גם מנוע מרכזי?

 

הכתום מאוד יפה במציאות דווקא במיוחד עם ג׳אנטים שחורים כמו שהציגו אותו http://www.autoguide.com/auto-news/2015/03/2017-audi-r8-video-first-look.html

עריכה אחרונה על ידי CarAddict

×
×
  • תוכן חדש...