Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Abarth Track day מנחת מצדה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רביעי בבוקר של חול המועד פסח.

 

בזמן שאתם פרפרתם עם הילדים באיזה יער או פארק ועמדתם בפקקים האין סופיים בשביל לראות כמה אבנים מימי בר כוכבא אנחנו..

אנחנו נפגשנו בחניון מאחרי איקאה, 33 עקרבים מכל המינים מכל הסוגים.

תדרוך קצר מרב עקרב עומר גלברט' ויאלה מתגלגלים דרומה, עצירה קלילה בצומת שוקת לקפה שגררה כמובן את ההתגודדות הקבועה סביב חבורת העקרבים ומשם למצדה (מנחת בר יהודה ליתר דיוק).

 

מגיעים למנחת בר יהודה על ים המלח.

מחכה לנו צליה ענקית עם שולחנות עם מפות כסאות וספות כאילו זאת החתונה של גלברט'.

שתייה קרה ובופה על האש כשל"פ כיאה ליהודי טוב.

מסלול אין סופי של מנחת מטוסים פעיל מפוזר בקונוסים זוהרים , אספלט נקי של 3 ק"מ להקפה נטול סכנות\ משטרות \ מדרכות \ חתולות שמשחקות רולטה רוסית.

תדרוך מהמדריך , חלוקה לדבוקות לפי מר גלברט ויאלה תן להרביץ כבר!!!!

 

מסלול מהיר מאוד (לא לא , זה לא כוכב יאיר של פעם ובטח לא בית שאן של היום) , רוב המסלול על הילוך שלישי, אפילו רביעי בסוף אחת הישורות, שיקיינים מהירים וזרימה.. זרימה מהנה במיוחד.

בכל דבוקה יש בין 4-5 נהגים וכולם עם מדריכים (תודות לדדי קונדל וחבריו), מדריכים שידעו לתת חופש אבל ידעו גם לתת עיצות טובות במקומות הנכונים (לפחות לגבי).

ההרגשה, כמעט חו"ל. לא חויתי דבר כזה בארץ עדיין.

את היום סיימנו עם חיוך ענק על הפנים, עם קצת פחות צמיגים, פחות דלק ופחות רפידות אבל איזה כייף! איזה כייף.

אני שולח גם מכאן תודה ליבואן הזה שמשקיע בנו במקומות הנכונים ובמינונים הנכונים.

 

כמה מילים ממגזין "אוטו" עד לכתבה המודפסת וניתן לתמונות לדבר (עד כמה שאפשר):

http://www.auto.co.il/view.aspx?article=33515

 

והרבה מעמוד הפייסבוק של Abarth Israel.

https://www.facebook.com/Abarth-Israel-144406052251517/

17-1-מצדה ערוך28.jpg

14-1 (13).jpg

11-1-מצדה ערוך17.jpg

09-1 (4).jpg

08-1 (5).jpg

07-1-מצדה ערוך8.jpg

05-1 (21).jpg

01-1-מצדה ערוך2.jpg

1-צילום רונן לידו&.JPG

24-1-by benny doutsh-18.jpg

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה לכם, כל הכבוד.

 

שאלה (לא קנטרנית, מתוך עניין): איך כל האירוע הזה מסתדר עם החוק הספורט המוטורי ימ"ש? זה נחשב "אימון"? ואם זה אימון, לא חלים עליו ההגבלים שמוגדרים בחוק?

פורסם

תשמע,

איזה יופי.

 

כל הכבוד, וכן ירבו!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

היה טוב וטוב שהיה. :) כרגיל, כבוד למותג וליבואן! פשוט יחס שמדביק אותך אליו חזק ומקשה על פרידה - וזה משחק בדיוק לטובתם העסקית של הגורמים הנוגעים בדבר. אה, וגם האוטו בן של מופקרת. ;)

 

אם רק היו אחרים לוקחים דוגמא..

:idea:
פורסם

תודה על השיתוף, תמונות ממש יפות.

כל הכבוד!, ממש יחס מיוחד של המותג והיבואן, פשוט נדיר!

הלוואי ושאר המותגים והיבואנים בארצינו היו לוקחים דוגמה ממכם ועושים את אותו הדבר או משהו בסגנון.

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה

 

אתם נראים נהנים

 

הלוואי ויבואנים אחרים יבינו שני דברים ( לפחות )

 

האחד שיש שוק לנישה הזו

 

השני איך למכור ואיך לתחזק אחרי המכירה

 

שאפו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

גם אם אבראט הם לא הרכבים הכי מהירים או מדוייקים - החוויה הכוללת שמקבלים מהיבואן מפצה על כל שבריר שנייה שבה רכבים מתחרים יותר מהירים או מתנהגים. הנה עובדה שניתן לקיים אירועי תרבות ספורטיביים. אילו רק שאר היבואנים לא היו מסיימים את חווית השירות ברגע שאוספים את הרכב מהסוכנות ( ולא, ימי ה"שטח" של סובארו לא נחשבים כאירוע טוב ...)

פורסם

תביא לי את ה-40 אלף שאני חוסך בקניה של אופל אדם S (בהשוואה לאבארת 500) ואני עושה 3 קורסי נהיגה בחו"ל על מסלול מרוץ אמיתי עם רכב מרוץ אמיתי.

 

מצד שני, אני תמיד העדפתי שווארמה טובה על מסעדות יוקרה.

פורסם

וואו, זה נשמע ונראה טיל.

תודה רבה על השיתוף.

בהיתי בתמונות עם ריר.

כל הכבוד לאבארת' שיצרו יום כזה ולהרבה רכבים. נראה לי סופר מורכב לארגן דבר כזה לוגיסטית. שאפו.

איך היה הסדר? הרגיש לכם שהכול מתקתק?

למרות שבטיול כזה החוויה מדהימה והזמן נטו על מסלול לא קריטי, אבל בכל זאת, כמה זמן נהגתם נטו על מסלול?

אם אפשר לשאול על עלויות, אשמח לשמוע.

 

כתבתי לא פעם - אבארת' יודעים למכור מכוניות ויודעים לתת שירות. רק נשאר לקוות שיצרנים אחרים יתחילו להתנהג באותה הדרך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תודה על ההתייחסות. בהחלט התכוונתי לעלויות שלכם לא של היבואן. אפס זה אחלה מחיר :)

כאמור, נשמע שעשו את זה מעולה!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...