Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מנהלים מרשים באיזור של 100 אלף ש"ח +/-


matrix100
שימו לב! השרשור הזה בן 2948 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

אני מעוניין לרכוש רכב מנהלים בתקציב של פחות או יותר באיזור ה- 100,000 ש"ח, ולהלן הדרישות מהרכב:

1. חשוב שיהיה מרשים כי אני נפגש עם לקוחות וזה "מדבר אליהם".

2. אני מאלה שמחזיקים רכב לטווח יחסית ארוך (5-6 שנים) ולכן חשוב שתחזוקה ודלק לא יהיו יקרים מדי וגם אין לי זמן להיכנס כל שני וחמישי למוסכים. השאיפה היא דלק וסע וטיפול פעם בשנה... כך זה כרגע עם מאזדה 6 שיש לי (צורה ישנה, מודל 2005, ממש רכב של תדלק וסע ללא מוסכים, אבל כעת כבר רכב ישן ואני רוצה להשתדרג).

3. אמינות, נוחות נסיעה, פינוק (כמובן שבקרת שיוט, מושבים מפנקים וכד').

 

מכל רכבי המנהלים אני הכי אוהב במראה החיצוני והמרשים את ה-A4 ואת ההונדה אקורד החדשה, אבל הבנתי שהתחזוקה של ה-A4 גבוהה מדי ולכן ירדתי ממנו (תקנו אותי אם אני טועה) ונשארתי עם האקורד ואני מתלבט בין האקורד לבין טויוטה קאמרי. מי טובה יותר לדעתכם?

חשבתי גם על הסופרב אבל:

א. אני לא כ"כ אוהב ולא כ"כ שלם עם הצורה החיצונית שלה, למרות שהבנתי שהיא מאוד מפנקת וטובה.

ב. מצד שני הבנתי שנכנסים איתה לא מעט למוסכים ושיש איתה בעיות גיר ובעיות אחרות...האם נכון?

 

בנוסף אשמח לדעת באופן כללי האם בתקציב הזה אתם ממליצים לי על רכב אחר שאתם חושבים שעדיף על כל מה שהזכרתי?

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לך לא להחליף את ה-6 באחת חדשה? בצקציב נכנסת לך ממש בלחץ (ועם מתיחה שלו) גרסת ה-2.5 המאובזרת (לפי מה שראיתי ביד 2 המחיר של הרכבים היותר נורמליים הם באיזור 120K). גרסת ה-2.0 זולה יותר אבל רובן נקשרו בעבר לליסינג.

עוד אופציה היא רכבי המנהלים האמריקאיים- קאמרי, מאליבו ושות'. המאליבו מאוד חזקה ומאובזרת יחסית אבל לא מאוד חסכונית.

עוד אופציה נחמדה- קיה אופטימה- רכב גדול ומרשים, מפנק יחסית באבזור ואמין. זו נראית נחמדה. איני מכיר את המוכר/אקזמפלר הנ"ל.

עריכה אחרונה על ידי bencl100
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לך לא להחליף את ה-6 באחת חדשה? בצקציב נכנסת לך ממש בלחץ (ועם מתיחה שלו) גרסת ה-2.5 המאובזרת (לפי מה שראיתי ביד 2 המחיר של הרכבים היותר נורמליים הם באיזור 120K). גרסת ה-2.0 זולה יותר אבל רובן נקשרו בעבר לליסינג.

עוד אופציה היא רכבי המנהלים האמריקאיים- קאמרי, מאליבו ושות'. המאליבו מאוד חזקה ומאובזרת יחסית אבל לא מאוד חסכונית.

עוד אופציה נחמדה- קיה אופטימה- רכב גדול ומרשים, מפנק יחסית באבזור ואמין. זו נראית נחמדה. איני מכיר את המוכר/אקזמפלר הנ"ל.

איפה אפשר למצוא אופטימה שהיא לא מונית ב100K :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה אפשר למצוא אופטימה שהיא לא מונית ב100K :roll:

 

די בטוח ששמתי קישור על המילה ״זו״, מצרף אותו כאן- http://m.yad2.co.il/Cars/PrivateInfo.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=156a2de12270e4d20d7c5464211111495ec&Code=5010faeac314fc528c0b90a8a4206da9

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די לא מבין איך רכב עם מנוע 2000 שמפיק 165 כוח סוס מספק ביצועים ממוצעים -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממוצעים יחסית לקטגוריה- הרכב שוקל מעל טון וחצי לפני נוסעים ושטויות בתא המטען, והוא מונע ע״י יחידה טובה, אבל לא מצוינת- 2.0 אטמוספרי עם הזרקה עקיפה (ישירה קיימת רק באחות, יונדאי i40, שם המנוע מפיק 177 סוסים), 165 סוסים בסלד גבוה ומומנט לא רע אבל גם לא משהו מטורף של 20 קג״מ בסל״ד גבוה יחסית (4,000 סל״ד- סביר למנוע אטמוספרי, פחות לטורבואים ששולטים בקבוצה). לשם השוואה, פיג׳ו 208 מפיקה כמעט 21 קג״מ במחצית מהסל״ד (סופר מיני). העובדה שהקיה משתפת פעולה עם תיבה פלנטרית משושת הילוכים שבטח גוזלת טיפונת מכוח המנוע, אומרת שהאופטימיות רכב לא זריז במיוחד, וכדי לקבל כוח צריך לעלות בסל״ד. אבל הוא לא איטי חלילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי במשפחה טויוטה קאמרי (2008) והונדה אקורד (2014).

הן לא שלי אבל נהגתי בהן לא מעט.

גם הקאמרי וגם האקרוד הם מהדגמים הבסיסיים.

קאמרי

יתרון:

- ענקית (מרווח עצום מאחור ובגאג' ענק)

- נוחות נסיעה טובה (שקטה ורכה)

- לא חסר כך

- עיצוב חיצוני מרשים (לדעתי)

חסרונות:

- מושבים לא נוכים במיוחד (תמיכה לא טובה)

- עיצוב פנים דל ואנמי

 

אקורד:

יתרונות

- עיצוב יפה (בפנים ובחוץ)

- מושבים נוחים עם הרבה תמיכה

- נוכות נסיעה והרגשה מעט ספורטיבית (ביחס לקאמרי)

חסרונות:

- צפוץ מעט מאחור ביחס לגודל הרכב

- מעט חלש (אבל עדיין טסה בשלוש ספרות בלי בעיה בעליות לירושלים)

 

שתי המכוניות מאד אמינות

 

נסעתי פעם אחת בקאמרי החדשה מאחור.

התרשמתי שהיא מעט צפופה יותר, נוקשה יותר והמושבים עדיין גרועים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם שקלת וולוו S60 שנת 2012-13 ? או לחילופין A4 מאוטו שנתון, אני מאמין שאפשר להכניס אותם בתקציבך

האחזקה של שניהם אולי טיפה גבוהה יותר אך אלו רכבים איכותיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההחלטה שלך לרדת מהאאודי נכונה. בין האקורד לקאמרי, הקאמרי מרווחת יותר משמעותית, אבל אני הייתי הולך על האקורד אם רושם הוא מה שחשוב. היא פשוט נראית מעולה. גם המזדה 6 החדשה נאה בעיני, אבל האקורד פחות נפוצה ויותר מרשימה. בכלל העיצובים של הונדה מחזיקים יותר שנים לדעתי, אבל זה טעם אישי. מבחינת נוחות - זה אינדיבידואלי, ולי הן פחות נוחות מהפאסאט למשל, ואפשר במחיר שלך למצוא פאסאט פרטיות נאות. מה שכן, הגיר שלהן עשוי להיות מועד לפורענות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2948 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...