Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן.

 

נראה שהמיזוג ברכב של אבי בדייהטסו סיריון שנתון 08' עושה המון רוח, רק בלי טיפת קור.

 

אשמח לקבל מוסך מומלץ באיזור ת"א למילוי גז במערכת המיזוג של הרכב.

לפי מיטב הבנתי, מדובר במשהו כמו 100-150 ש"ח (כולל מע"מ ועבודה) - תקנו אותי אם אני טועה.

 

תודה למגיבים,

 

ליאור

עריכה אחרונה על ידי THE-ONE

Twincharger Stratified Injection

פורסם

גם אם זה ״רק גז״ אתה אופטימי לגבי עלות התיקון ברכב מודרני.

 

יש תקלה במערכת הקרור - או דליפת גז או בעיה חשמלית. אבחון דרך המקלדת לא יעשה את העבודה.

פורסם

אני ממליץ בחום על "עמוס מזגנים", יקר אבל שווה כל שקל!!!

הוא נמצא ברח' הקישון בבני ברק.

יש לו ציוד מקצועי שבודק מאיפה הנזילה, והגז שהוא שם הוא אמיתי ולא סיני דפוק.

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם
אהלן.

 

נראה שהמיזוג ברכב של אבי בדייהטסו סיריון שנתון 08' עושה המון רוח, רק בלי טיפת קור.

 

אשמח לקבל מוסך מומלץ באיזור ת"א למילוי גז במערכת המיזוג של הרכב.

לפי מיטב הבנתי, מדובר במשהו כמו 100-150 ש"ח (כולל מע"מ ועבודה) - תקנו אותי אם אני טועה.

 

תודה למגיבים,

 

ליאור

 

עלות וואקום+גז למזגן היא לא פחות מ 250-300 ש"ח במקרה הטוב. במקרה שלכם ייתכן ומדובר בבעיה אחרת (או שהמזגן לא נכנס לעבודה בגלל סיבה חשמלית, או שיש דליפה רצינית של גז ואז צריך לתקן את החלק שדולף ואז לעשות וואקום+מילוי גז).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • ספונסר פורום
פורסם

אהלן,

מזגן שלא מקרר יכול להיגרם על ידי מספר תקלות.

יכולה להיות בעיה חשמלית שבגללה במדחס לא מקבל פקודה, יכולה להיות כמובן בעית גז, יכול להיות מדחס תקול ועוד.

אתה יכול לבדוק עם מוסך גבי מיארה וגם עם מוסך השלושה.

פורסם

אם מזגן דעך בהדרגה, יכול מאוד להיות שזה חוסר גז. לא אמורה להיות דליפת גז במצב תקין אבל לפעמים יש דליפות מזעריות שקשה עד בילתי אפשרי לעלות עליהן. בוא נאמר שדליפה של 50-100 גרם קרר בשנה זה משהו שאפשר לחיות איתו.

 

 

יש מקומות שעושים מילוי גז ב 150 ש"ח. זה רק מילוי גז וזהו.

 

ממליץ מאוד לגשת למקום שיש לו מכונת מיחזור למזגנים ולעשות ריקון קרר (גז) קיים (מכונה מראה בדיוק כמה גרם קרר נשאר במערכת), לאחר מכן לעשות וואקום - לפחות 20-30 דקות, מילוי קרר לפי דרישות היצרן (למכונות מחזור יש בסיס נתונים לכל דגם) ומילוי שמן מדחסים וזרחן לאיתור דליפה. את כל הפעולות האלו מכונת מחזור מבצעת לבד, כולל בדיקת לחצים בסיום.

 

על הפעולה הזו מבקשים היום, כמו שאיציק כתב - כ 300 ש"ח.

 

 

אם מזגן הפסיק לקרר באופן פתאומי - זה או דליפת גז גדולה שלא תיגמר רק במילוי או בעיה במדחס או בעיה חשמלית אחרת.

 

 

פורסם

אז כנראה באמת חסר גז, בשלב מסויים כשחסרה כבר כמות גז גדולה, פרסוסטט (מתג בקרת לחץ) שיש במערכת לא מאפשר הפעלה של המדחס על מנת שהמדחס לא ינזק בעבודה ללא גז. בנקודה זו מרגישים מעבר מ "קירור חלש" ל"אין קירור בכלל".

 

 

פורסם (נערך)

בשונה ממערכת המיזוג בבית שבה אין צינורות גומי ולכן אין איבוד גז , במכונית יש איבוד גז של

2 , 3 אחוזים לשנה .

במכונית בת 10 חוסר טבעי שכזה ולא עקב תקלה יגרום להרגשה שהמזגן נחלש .

עבודה מקצועית הכוללת ריקון הגז , שקילתו , מילוי גז נקי , שמן וצבע זרחני

יעלה כ 250 שקל לפחות .

עריכה אחרונה על ידי איילצבי
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הבעיה נפתרה. לקחתי את הרכב לאיזור המסגר לאחר שקבלתי המלצה מחבר על מוסכניק מקצועי שמטפל בתקלות מסוג הנ"ל.

לא אותרה דליפה כלשהי. מסתבר שהיה חסר גז והבחור מילא גז ועכשיו הרכב מקרר כמו שד (מקווה שלאורך זמן).

עלות הנזק: 200 ש"ח.

Twincharger Stratified Injection

×
×
  • תוכן חדש...