Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Restorfx israel


שימו לב! השרשור הזה בן 2336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 207
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אוקיי אז אחרי חיפוש ארוך ובזבוז זמן ביוטיוב הגעתי למסקנה שזה ציפוי לא מעבר לזה.

 

ראיתי שזה מסוגל להסתיר כמעט את רוב השריטות וכוח מה שקשור ללכה, אך צריך לבצע מכחול של גוון איפה שאין צבע בסיס! ההבדל הוא ש- אכן כאן בשכבה היא עבה בערך 10 מיקרון, במקום להוריד זה מוסיף "הגנה" כאילו האפקט של להרטיב את הצבע ולשמור את אותו מראה.

 

ראיתי שזה 24 שעות ייבוש, ושבוע ראשון אין לשטוף רכב.

זה כן שריט כי מן הסתם נאמר לשטוף ידנית בכדי לא ללחזור לאותו מצב, אפשר גם לעשות לזה פוליש והכול כמו צבע רגיל.

 

הייתי אומר שזה דומה לערכות חידוש פנסים שהיו מוכרים פעם ויש להם את "הציפוי" הזה שהיה מריח כמו שמן פישלו זה היה מגיע לאותה תוצאה, רק שבחומר זה יש את הפילוס העצמי "self leveling" שזה לא משאיר מריחות לא שוות הוא מתאחד כזה.

 

השאלה מה הקשיחות שלו לעומת לכה ? האם הוא באמת קשה ונותן הגנה מפני שריטות קלות "לא מפתח" ?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי אז אחרי חיפוש ארוך ובזבוז זמן ביוטיוב הגעתי למסקנה שזה ציפוי לא מעבר לזה.

 

ראיתי שזה מסוגל להסתיר כמעט את רוב השריטות וכוח מה שקשור ללכה, אך צריך לבצע מכחול של גוון איפה שאין צבע בסיס! ההבדל הוא ש- אכן כאן בשכבה היא עבה בערך 10 מיקרון, במקום להוריד זה מוסיף "הגנה" כאילו האפקט של להרטיב את הצבע ולשמור את אותו מראה.

 

ראיתי שזה 24 שעות ייבוש, ושבוע ראשון אין לשטוף רכב.

זה כן שריט כי מן הסתם נאמר לשטוף ידנית בכדי לא ללחזור לאותו מצב, אפשר גם לעשות לזה פוליש והכול כמו צבע רגיל.

 

הייתי אומר שזה דומה לערכות חידוש פנסים שהיו מוכרים פעם ויש להם את "הציפוי" הזה שהיה מריח כמו שמן פישלו זה היה מגיע לאותה תוצאה, רק שבחומר זה יש את הפילוס העצמי "self leveling" שזה לא משאיר מריחות לא שוות הוא מתאחד כזה.

 

השאלה מה הקשיחות שלו לעומת לכה ? האם הוא באמת קשה ונותן הגנה מפני שריטות קלות "לא מפתח" ?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

יקירי,

קודם כל אני שמח שהקדשת מזמנך לעסוק בחיפוש אחרי הטכנולוגיה הנ"ל .

אתה לא חושב שזה "קצת" מוגזם לקרוא לזה " שום דבר מעבר לסתם ציפוי" ?

בפיתוח המוצר הזה השקיעו מליוני או מליארדי דולרים ו 13 שנים לפחות .

ה"ציפוי " קיים כרגע בלמעלה מ 70 מדינות ומיושם על מעל 100.000 כלי רכב .

היתי מייעץ לך , לפני שיוצאים בהצהרות לא מבוססות מציאות, לבצע עוד קצת בירור יותר מעמיק

ובטוח תחזור במסקנות שונות וטובות יותר

עריכה אחרונה על ידי RestorFX Israel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כול מה שהחברה הצהירה בסרטונים שלה על החומר, לא אמרתי סתם ציפוי אמרתי עוד ציפוי שזה הולך אפילו באותה שיטה. תראה אני מבין אותך חברה חדשה בשוק וזה באמת בהצלחה, אני רואה את הדברים המצסד וזה לא כזה הרשים אפילו בסרטונים שאתם עשיתם בישראל רואים חלק של שריטות שלא הוסתר אני לא חושב שטעיתי בזה זה דיי ברור.

 

אני לא מתווכח איתך בסוף היום אתה תרצה להרשים ולמכור מוצר ואני אחליט (לעצמי) לקבל או לא אבל נחמד לשמוע על זה ואשמח אם תעזור לגבי השאלה של הקשיחות של החומר.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חייב להבין שלהגיד שהחברה קיימת 13 שנים במעל 70 מדינות מוכרת חומר פלא שלא נראה כמוהו ובד בבד אין שום מידע רלוונטי ברשת מכל העולם על החומר הזה.

איך 13 שנים הם הצליחו להחביא אותו?, ועוד בקנדה.

דרך אגב אני בטוח שאתם טסתם להתמחות שם גם אתם שאלתם את השאלה הזאת.

 

ובנימה אחרת רציתי לשאול מה קורה אחרי 3 שנים של האחריות?, בוא לא נהיה תמימים, מישהו עשה את הסטטיסטיקה שמשהו יקרה במינימום 3 שנים, יכול להיות שהמקסימום 30 אבל מכיוון שאנחנו לא בקנדה ויש לנו קצת יותר שמש אז אני מניח שבסביבות השלוש יותר רלוונטי.

האם יכלו פיצוצי לכה או משהו בסגנון?, מה קורה לחומר בסוף חייו?, ומה קורה לשיכבת לכה המקורית של הרכב?.

בנוסף אם יום בהיר אחד מופיע לי פיצוץ בחומר, האם אני בתור אזרח פשוט יכול לקנות חומר שיסיר את החומר שלכם?, או שאני תלוי בכם?. השאלה נובעת מאפקט בטר פלייס של אגסי, בכל זאת המכונית שלי שווה קצת כסף ולא בא לי להוריד את השווי שלה.

ושאלה אחרונה, לרכב עם מעט סוורלים ושריטות, במה יותר טוב החומר שלכם מפוליש וציפוי רגיל, אנחנו מדברים על אותו טווח מחירים.

אני יודע שתגיד לי עניין ההגנה אבל למיטב הבנתי ממך החומר עצמו לא מגן מכלום ואם אבן טועה בכביש תעוף עליו יהיה אותו אפקט עם החומר ובלעדיו

 

תודה מראש, על התשובות, ואם אפשר תמונות קצת יותר איכותיות זה יהיה מעולה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חייב להבין שלהגיד שהחברה קיימת 13 שנים במעל 70 מדינות מוכרת חומר פלא שלא נראה כמוהו ובד בבד אין שום מידע רלוונטי ברשת מכל העולם על החומר הזה. אכן , החומר מסווג ואנחנו חתומים על מסמך סודיות כי זה טכנולוגיה מתקדמת .

איך 13 שנים הם הצליחו להחביא אותו?, ועוד בקנדה. -לא רק בקדנה :)

דרך אגב אני בטוח שאתם טסתם להתמחות שם גם אתם שאלתם את השאלה הזאת. - אכן צודק ב 100 % טסנו לקנדה

 

ובנימה אחרת רציתי לשאול מה קורה אחרי 3 שנים של האחריות?, בוא לא נהיה תמימים, מישהו עשה את הסטטיסטיקה שמשהו יקרה במינימום 3 שנים, יכול להיות שהמקסימום 30 אבל מכיוון שאנחנו לא בקנדה ויש לנו קצת יותר שמש אז אני מניח שבסביבות השלוש יותר רלוונטי בדיקות מעבדה / בדיקות למשך זמן - המוצר עמיד בין 7-10 שנים בתנאי אקלים קיצוניים .

האם יכלו פיצוצי לכה או משהו בסגנון?, מה קורה לחומר בסוף חייו?, ומה קורה לשיכבת לכה המקורית של הרכב?. לא קורה ללקה המקורית שום דבר כי החומר מתחבר אליו בצורה מולקולרית , ונהיה אחד שלם ( נקרא לזה ככה ) ולכן רסטור אפ איקס זהו לא עוד ציפוי אלה ממש תוספת משמעותית בעובי הלקה ( רק הרבה יותר קשיחה )

בנוסף אם יום בהיר אחד מופיע לי פיצוץ בחומר, האם אני בתור אזרח פשוט יכול לקנות חומר שיסיר את החומר שלכם?, או שאני תלוי בכם?אין צורך וגם לא תוכל להסיר את החומר מהרכב , כמו לקה רגילה ,תצטרך לקחת נייר שיוף אגרסיבי וממש להתאמץ :) מוזמן אגב לראות את זה בפועל . השאלה נובעת מאפקט בטר פלייס של אגסי, בכל זאת המכונית שלי שווה קצת כסף ולא בא לי להוריד את השווי שלה. -לאחר ייסום רסטור , השווי של הרכב יעלה בכ-10% ולא יירד ( אתה מחדש ומשחזר , ולא מוריד לקה )

ושאלה אחרונה, לרכב עם מעט סוורלים ושריטות, במה יותר טוב החומר שלכם מפוליש וציפוי רגיל, אנחנו מדברים על אותו טווח מחירים. -סוורלים יופיעו על לקה חלשה הרבה יותר מהר מלקה חזקה , בנוסף ציפוי הגנה עליון ניתן לייסם גם אצלינו ( קרמיקה שלנו תכנס בסוף החודש ) ובמידה ואתם מעוניינים לייסם סילנט אחר של כל חברה , גם זה אפשרי ועל ידי כך ליצור הגנה הרבה יותר חזקה , גם בעובי ועומק הלקה וגם בשכבת בגנה מעל .

אני יודע שתגיד לי עניין ההגנה אבל למיטב הבנתי ממך החומר עצמו לא מגן מכלום ואם אבן טועה בכביש תעוף עליו יהיה אותו אפקט עם החומר ובלעדיו...החומר מספק הגנה עתידית ( במידה ויש נזק עתידי כגון שריטות , פיקות , וכו... - התיקון יהיה פשוט ,קל,זול ונח ) המטרה שלנו הינה לתת מענה ללקוח לטווח הארוך , וזה יכלול כמה ביקורים בסדנא במהלך התקופה , ללא עלות ובנוסף יהיה קיט תחזוקה ביתי ..:)

 

תודה מראש, על התשובות, ואם אפשר תמונות קצת יותר איכותיות זה יהיה מעולה

................................................................:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קורה במכירת הרכב? הרי ידוע שחלק מהבדיקה לפני קניה כוללת בדיקת עובי הצבע, ולפי זה נקבע אם חלק כלשהו עבר צביעה.

מאחר והטיפול שלכם מוסיף X מיקרונים לעובי הצבע, מה תהיה חוות הדעת של המכון לגבי חלקי הרכב השונים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הציפוי הזה מוסיף 10 מיקרון ועוד קשיח מלכה, אז איך מסירים אותו? עם נייר 400 גריט??? יש פדים לזה?

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו שאלה שאין להם כלכך מה לענות לגביה, תוכל להסביר לרוכש שביצעת טיפול שמוסיף עובי ללכה ולהראות קבלות, לא יותר מזה.

 

יש לי 2 שאלות -

- האם מגיעים אליכם אנשים עם רכבים חדשים? תמיד טוב להוסיף שכבת לכה לרכב, האם המחיר משתנה ? בהנחה ואתם לא צריכים לעשות פוליש\ מעברים מיוחדים לפני?

- מה באמת המחיר באופן כללי לרכב פרטי? תוכלו לענות לי בפרטי אם תרצו.

יש רמות של שיחזור? אפשר לבחור כמה עובי להוסיף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קורה במכירת הרכב? הרי ידוע שחלק מהבדיקה לפני קניה כוללת בדיקת עובי הצבע, ולפי זה נקבע אם חלק כלשהו עבר צביעה.

מאחר והטיפול שלכם מוסיף X מיקרונים לעובי הצבע, מה תהיה חוות הדעת של המכון לגבי חלקי הרכב השונים?

 

שחזור על ידי רסטור אפ.איקס עובר בבדיקת רכב , אנחנו עובדים עם סוכנויות /מגרשים בלי שום בעיה , ובדקנו את הנושא הזה לעומק לפני שהבאנו את החומר לארץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הציפוי הזה מוסיף 10 מיקרון ועוד קשיח מלכה, אז איך מסירים אותו? עם נייר 400 גריט??? יש פדים לזה?

 

החומר מוסיף בין 7-20 מיקרון .

אין צורך להסיר אותו לעולם מהרכב , את שכבה שמתמזגת במורה מולקולרית עם הלקה המקורית וזה לצמיצות ולכן זה חומר מאוד חזק ...

זה יותר קשיח מלקה שיוצאת מהיצרן כשהרכב חדש..

בעקרון ניתן לשייף עם נייר אגרסיבי , רק שאין בכך צורך

 

וזה לא ציפוי , זה שכבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו שאלה שאין להם כלכך מה לענות לגביה, תוכל להסביר לרוכש שביצעת טיפול שמוסיף עובי ללכה ולהראות קבלות, לא יותר מזה.- אין בכך צורך - ראה הסבר למעלה

 

יש לי 2 שאלות -

- האם מגיעים אליכם אנשים עם רכבים חדשים? תמיד טוב להוסיף שכבת לכה לרכב, האם המחיר משתנה ? בהנחה ואתם לא צריכים לעשות פוליש\ מעברים מיוחדים לפני?מגיעים גם רכבים חדשים , לא עושים פוליש בשום מקרה , המחיר משתנה מרכב לרכב ופחות מסוג העבודה כי זה אותו כמות של חומר

- מה באמת המחיר באופן כללי לרכב פרטי? תוכלו לענות לי בפרטי אם תרצו.-

יש רמות של שיחזור? אפשר לבחור כמה עובי להוסיף?

אין רמות שחזור

 

 

ולרכבים חדשים ניתן לבצע ציפוי קרמי של רסטור. אפקט הידרופובי מלא , הגנה חזקה מאוד .

עריכה אחרונה על ידי RestorFX Israel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נגיד ואדם קנה רכב יד 2 , ורוצה לקבל הצעת מחיר לחידוש המראה למצב "חדש" , מה העלויות פחות יותר? (ברור לי שזה תלוי בהרבה דברים , אבל אשמח לקבל טווח מחירים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...