Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הרכב היה במוסך להכנות לטסט,המוסכניק החליט שזה לא בסדר שהנשם מנוע פתוח וחיבר אותו לצינור T שמתחבר לקרבורטור,לאחר נסיעה של כשעה ,פתחתי את המכסה מנוע בחניה , נחרדתי לגלות שהיתה התפרצות שמן דרך המדיד שליכלכה את תא המנוע.

 

השאלה היא האם יש סיכוי שאטם מסויים ניזוק עקב כך,אני מדבר על האטם של האגן שמן או של הראש,זה החשש המרכזי שלי.

 

 

תודה מראש למגיבים.

פורסם
היום הרכב היה במוסך להכנות לטסט,המוסכניק החליט שזה לא בסדר שהנשם מנוע פתוח וחיבר אותו לצינור T שמתחבר לקרבורטור,לאחר נסיעה של כשעה ,פתחתי את המכסה מנוע בחניה , נחרדתי לגלות שהיתה התפרצות שמן דרך המדיד שליכלכה את תא המנוע.

 

השאלה היא האם יש סיכוי שאטם מסויים ניזוק עקב כך,אני מדבר על האטם של האגן שמן או של הראש,זה החשש המרכזי שלי.

 

 

תודה מראש למגיבים.

לא!

אבל השאר את צינור הנשם פתוח בשלב זה, ואל תחבר אותו לקרבורטור, אלא חבר צינור גומי ארוך למכסה השסתומים, ואת קצהו הורד למטה, תוך כדי הקפדה, שצינור הגומי לא יגע בסעפת פליטה,

או בקופולונג ההגה,!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום.

 

אני לא מסכים אים צביקה.

צריך ליבדוק את החיבור לסעפת בתוך הצינור יש נחיר מקטין ברנו והוא סתום!!!

יש לפרק את החיבור ולנקות היטב להכניס לחץ אויר לתוך סעפת היניקה ולראות אים האויר יוצע מלועה

הקרברטור.

כמו כן טסט לא תעבור "זיהום אויר".

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...