Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בתהליכים של קניית רכב יד 2.

אני יודע שרכב בליסינג מימוני לא מופיע ברישום ברישיון הרכב וזה ניראה כמו יד פרטית. איך אפשר לוודא שהאוטו שאני קונה אכן יד פרטית ולא היה ליסינג מימוני?

כלומר, איך ניתן לדעת שלא מדובר ברכב שהיה בליסינג מימוני אלא אכן יד פרטית כמו שבעל הרכב מציין...?

 

תודה מראש

פורסם

יש ליסינג מימוני שהרכב רשום על בעל הרכב ויש ליסינג מימוני שהרכב רשום על הגורם המממן.

למיטב ידיעתי במקרה הראשון אין משמעות לליסינג מימוני בעוד שבמקרה השני יש השפעה (בדכ מימון חוץ בנקאי והרישום הוא על חברת הליסינג).

ממי אתה רוכש?

פורסם
יש ליסינג מימוני שהרכב רשום על בעל הרכב ויש ליסינג מימוני שהרכב רשום על הגורם המממן.

למיטב ידיעתי במקרה הראשון אין משמעות לליסינג מימוני בעוד שבמקרה השני יש השפעה (בדכ מימון חוץ בנקאי והרישום הוא על חברת הליסינג).

ממי אתה רוכש?

 

 

ככל הנראה אני רוכש מאוטודיל.

אז אם רשום על בעלים פרטיים זה תקין. ואם על חברת הליסינג- צריכה להיות הפחתה וכל מה שמשתמע מרישום שכזה?

 

מה קורה במצב שהאוטו רשום על אוטודיל?

×
×
  • תוכן חדש...