Jump to content

tzachb

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tzachb

  1. ככל הנראה אני רוכש מאוטודיל. אז אם רשום על בעלים פרטיים זה תקין. ואם על חברת הליסינג- צריכה להיות הפחתה וכל מה שמשתמע מרישום שכזה? מה קורה במצב שהאוטו רשום על אוטודיל?
  2. אני בתהליכים של קניית רכב יד 2. אני יודע שרכב בליסינג מימוני לא מופיע ברישום ברישיון הרכב וזה ניראה כמו יד פרטית. איך אפשר לוודא שהאוטו שאני קונה אכן יד פרטית ולא היה ליסינג מימוני? כלומר, איך ניתן לדעת שלא מדובר ברכב שהיה בליסינג מימוני אלא אכן יד פרטית כמו שבעל הרכב מציין...? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...