Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אציין 2 עובדות:

1.אני נוהג בסוזוקי אלטו

2.אני נוהג טיפה יותר זהיר בעיר- שומר יותר מרחק(בעקבות תאונה שקרתה לי), אבל ממש רחוק מלנהוג כמו סבתא.

 

כמות האנשים שחותכים אותי, נצמדים אלי, או שסתם עושים שטויות בכביש כשאני בסביבה, פשוט גדולה הרבה יותר מאשר בכול רכב אחר שבעבר החזקתי.

 

בעבר שמעתי שמנהגי אופנועים שהם מתארים מצבים כאלה בדיוק. שפשוט לא סופרים אותם, יכול להיות שזה בגלל הרכב?

 

אני מרגיש שהתאונה הבאה זה רק עניין של זמן.

 

מה אפשר לעשות עם זה? אם בכלל אפשר?

  • תגובות 242
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האלטו מצטיירת כרכב שמי שנוהג בו לא ממש מבין משהו/בחורה אז טבעי שיקחו אותך כאחד כזה גם אם אצה לא

פורסם

להפסיק להתעסק במתמטיקה ולנהוג.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שים לאלטו סאנרוף מזוייף ולדים כחולים (לפחות 20) ותראה איך כולם יספרו אותך, במיוחד השוטרים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עכשיו שאני חושב על זה, 42 לדים מסתדר עם התשובה (Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
שים לאלטו סאנרוף מזוייף ולדים כחולים (לפחות 20) ותראה איך כולם יספרו אותך, במיוחד השוטרים.

 

שמע, אני מרגיש ענק שפתחתי את השרשור הזה שבא מהלב אבל מסתבר שהצלחתי להצחיק עוד פעם חברי פורום.

 

 

ואכן , הייתי אומר לך שתיכנס לשרשור שלי ותבין דברים...

פורסם

אני נוהג על סמארט וכמות האנשים שנוהגים ולא שמים עלי בולבול גדולה יותר מזה שרכבתי על קטנוע. לא נותנים לי זכות קדימה, חותכים, עוקפים מכל כיוון וכו...

פורסם

תנהג ותשתלב עם שאר התנועה.

תמיד יהיו נהגים מופרעים לא משנה כמה מהר תסע, צריך לדעת להזהר.

שמירת מרחק מאוד מומלצת, אבל לא צריך להגזים ולא צריך לעכב את התנועה.

באופנוע יכול להיות שיש קשר לזה שחותכים אותך, אבל באלטו לא.

Miata ND2

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מדובר בסתם רגשי נחיתות בגלל שזה אלטו. אתה מרגיש קטן ליד כל הג'יפים שנוסעים לידך אז נדמה לך שלא סופרים אותך.

42 לדים בטוח יפתרו את הבעיה. (למרות שלאושריקו זה לא פתר כי הוא קנה לדים מסין והרכב יפני. אתה צריך להזמין לדים מהודו והכל יהיה בסדר.)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אני נוהג טיפה יותר זהיר בעיר- שומר יותר מרחק(בעקבות תאונה שקרתה לי), אבל ממש רחוק מלנהוג כמו סבתא.

 

כמות האנשים שחותכים אותי, נצמדים אלי, או שסתם עושים שטויות בכביש כשאני בסביבה, פשוט גדולה הרבה יותר מאשר בכול רכב אחר שבעבר החזקתי.

 

אני התחבטתי ונועצתי בנקודה הזו הרבה, והגעתי למסקנה שכדי לנהוג בטוח צריכים לפעמים לעשות ויתורים לנהגים, אך גם לא להיות הכלבה של שאר משתמשי הדרך. כמו שאמרת, לנהוג במתינות אבל לא כמו זקנה.

 

אסרטיביות מסוימת בנהיגה יכולה לסייע לבטיחות ומשיגים אותה על ידי ההבנה שהאיתות הכי טוב (מבלי לגרוע כמובן מחשיבות שאר סוגי האיתותים) הוא באופן שבו אתה ממקם את רכבך בכביש.

 

במקרה של שמירת רווח ואנשים שנדחפים פחות אכפת לי. שמירת רווח מכובד של שתיים או שלוש שניות מלאות היא חיונית לבטיחות וניתן להתמודד עם הנדחפים יחסית בקלות.

 

וגם אם יידחפו עשרות נהגים (והם לא), ממש מול האף שלי (והם לא), ויישארו לפני לאורך כל הנסיעה (והם לא), ואני לא אעקוף אף אחד מהם (ואני כן) - עדיין מדובר בעיכוב זניח.

 

התרחיש העיקרי שבו אני מוצא את עצמי נוהג באסרטיביות הוא דווקא בהצרות בכביש (עקב עבודות, חניות כפולות וכדומה), שם יש לנהגים נטיה לעקוף מיד ולקחת בכוח את זכות הקדימה שלי בנתיב שלי.

 

במקרה הזה, מיקום המכונית קרוב מראש יותר לאמצע הכביש הוא איתות מאוד משכנע שאתה צריך את כל שטח הכביש לעצמך וזה בדרך כלל עובד.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אני התחבטתי ונועצתי בנקודה הזו הרבה, והגעתי למסקנה שכדי לנהוג בטוח צריכים לפעמים לעשות ויתורים לנהגים, אך גם לא להיות הכלבה של שאר משתמשי הדרך. כמו שאמרת, לנהוג במתינות אבל לא כמו זקנה.

 

אסרטיביות מסוימת בנהיגה יכולה לסייע לבטיחות ומשיגים אותה על ידי ההבנה שהאיתות הכי טוב (מבלי לגרוע כמובן מחשיבות שאר סוגי האיתותים) הוא באופן שבו אתה ממקם את רכבך בכביש.

 

במקרה של שמירת רווח ואנשים שנדחפים פחות אכפת לי. שמירת רווח מכובד של שתיים או שלוש שניות מלאות היא חיונית לבטיחות וניתן להתמודד עם הנדחפים יחסית בקלות.

 

וגם אם יידחפו עשרות נהגים (והם לא), ממש מול האף שלי (והם לא), ויישארו לפני לאורך כל הנסיעה (והם לא), ואני לא אעקוף אף אחד מהם (ואני כן) - עדיין מדובר בעיכוב זניח.

 

התרחיש העיקרי שבו אני מוצא את עצמי נוהג באסרטיביות הוא דווקא בהצרות בכביש (עקב עבודות, חניות כפולות וכדומה), שם יש לנהגים נטיה לעקוף מיד ולקחת בכוח את זכות הקדימה שלי בנתיב שלי.

 

במקרה הזה, מיקום המכונית קרוב מראש יותר לאמצע הכביש הוא איתות מאוד משכנע שאתה צריך את כל שטח הכביש לעצמך וזה בדרך כלל עובד.

 

נהיגה רגועה תמנע הרבה בעיות אבל כשבריונים מרשים לעצמם להשתולל ולסכן אחרים,

כל זה לא יעזור לך במקרים כמו אלה שקרו לי לאחרונה לא מעט :

 

 

 

או זה :

פורסם

לדעתי גם לגודל הרכב יש קצת קשר, אולי המראה שלך, בשילוב עם האחוריים הדחוסים, גורמת לך לחשוב שנצמדים יותר מאשר נצמדים לרכב בו הבאגז יותר רחוק מהשמשה האחורית, סתם תהייה.

 

מסכים איתך שזה בלתי נסבל, תליתי מדבקה: THE CLOSER YOU GET - THE SLOWER I DRIVE ונוהג בהתאם, כל עוד ישלי זמן.

פורסם

לוקחים את האלטו, עושים הגבהה, שמים גלגלים של ג'יפ, מרתכים לו מוטות ברזל במקומות רנדומליים, שמים טורבו, מתקינים מנגנון השמדה עצמית, וצובעים בצבע שחור עם ספריי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הפסקתי לאסוף את הסרטונים האלה, אבל רק בשביל לעזור לכם להבין במה מדובר אני מוסיף עוד אחד שמצאתי מהתקופה האחרונה. והתופעה הזו של בריונות והשתוללות עם הרכב הפכה להיות נפוצה במיוחד בתקופה האחרונה. בכנות אני חייב לומר שאני כבר לא מרגיש בטוח בכבישים, וזה לא היה ככה אף פעם.

 

[video=youtube_share;rWlBbO1dVwI]

פורסם

מה אתה מחפש שיספרו אותך?

סע בזהירות, תתעלם מכל אלה שלא סופרים אותך, הם כנראה מסכנים את עצמם הרבה יותר מאשר אותך.

 

רוצה שיספרו אותך?

שקול החלפה ל-X6.

 

פעם בשנה אני זוכה "להנות" ממנעמי כבישי ישראל וכדי לא להתעצבן או להיות מעורב בתאונה או סתם להדקר כי צפצפתי למישהו אני עושה דבר פשוט:

נוסע רגוע, מפרגן למי שרוצה להשתלב ומעל הכל- אדיש לחלוטין לסביבה, לא יוצר קשר עין, לא מעיר לאף אחד, רק נוהג כדי להגיע ליעד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...