Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
הרטינה 15 לא קל, בגלל הסגסוגת הנוצצת, בלינג בלינג.

ה-13 רטינה שקט יותר, משום מה ניהול החום ב-15 הרבה פחות מוצלח.

דגם העילית המכוער של דל שוקל פחות, עם fhd. המשטח והמקלדת מאכזבים ביחס למק. מילא משטח, מקלדת ששוקעת זאת מחלה שלה שותפים רוב הניידים, זה ממש מתסכל.

 

ה13 רטינה הרבה יותר חלש (מעבד Dual core וכרטיס מסך פנימי בלבד).

 

ה15״ אגב אכן מפעיל מאווררים כשהוא במאמץ א ב ל:

א. הוא דיי חזק ככה שלרוב הוא לא מתאמץ.

ב. יחסית ל״רעשי המראה״ כאמור של מחשבים אחרים - זה עדיין כמות רעש סבירה ביותר , אם לא נמוכה אפילו ללפטופ עם כזו עוצמת עיבוד ועובי.

 

המקלדת שלו והמשטח מגע נחשבים דיי הכי טובים בשוק ולא סתם כל השאר מחקים אותם. הם באמת מצוינים.

מה שכן - הייתי מחכה שיעדכנו מעבדים כרגע לסקיילייק.

עריכה אחרונה על ידי Liviur

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש דבר כזה רטינה מט? עד כמה האיכות נשמרת?

הגיוני לקנות מק ולהתקין עליו חלונות?

הכוונה היא כמערכת מקבילה על בוטקמפ? עד כמה זה פוגע בביצועים?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

הא , אני רואה שהם כבר לא מאפשרים להזמין עם מסך מט את הרטינה 15.

(זה היה נקרא Anti glare והיה אופציית שדרוג).

 

לגבי ההגיוני - מבחינת עלות ברמות האלו (מסך , מעבד , כרטיס מסך , SSD מהיר באמת וכו) - המחירים כבר לא עד כדי כך שונים (בXPS לדוגמא - רק הדגם הכי יקר משתווה לפרו רטינה 15 ברוב הקינפוגים).

 

לגבי חלונות עצמה - לא פוגע בביצועים , זה גם מחשב Windows מצויין עם תמיכה ודרייברים של אפל לכל הקשקושים.

בסופו של דבר - הרכיבים הם אותם רכיבים.

קח בחשבון שהחיי סוללה האמיתיים של 9-12 שעות עבודה בOSX מן הסתם יורדים בWindows - בגלל המערכת הפעלה.

(עדיין מעולים - יש שם פשוט סוללה ענקית מהונדסת בצורה מטורפת)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
חטפנו לפותש את הת'ראד.

@tzviki פתח נושא חדש:oops:.

כוונתי היא שבמחיר שאתה רשמת אין את הקונפיגורציה שאתה רוצה.

אופס...

 

אבל בכל זאת, מה פחות או יותר אמור להיות המחיר?

פורסם

איך הרטינה ללא anti glare?

כל הפיצ'רים המגניבים של מק יעבדו על חלונות? (עבודה עם הטראקפאד עם מספר אצבעות שונה, לחיצה חזקה וכו').

איך אני מקבל אותו בגוון אחר? אפור של נירוסטה מוברשת או טיטניום מוצלח בהרבה בעיני מהלבנבנות הזו.

רעיון מעניין, בשורה התחתונה.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם (נערך)
Core M זה מעבדי האולטראבוק. הם רחוקים מלהיות חזקים, אני אפילו אגזים ואומר שלדברים שהם יותר מסתם גלישה באינטרנט ופתיחה/עריכה של קובץ וורד פה ושם, לא הייתי קונה כזה. לחברה שלי יש אסוס UX305 עם מעבד M והיא מבסוטה רצח, וזה בדיוק כי היא עושה את הדברים שציינתי קודם. אם המחשב שלך מתחמם רצח כשאתה רואה סרטוני FHD ביוטיוב משהו לא בסדר איתו. ואם הכל כן בסדר איתו, אז לא הייתי עורך תמונות על מחשב כזה.

גם לי יש את המחשב הזה וכמובן אין שום בעיה איתו. הוא פשוט לא מתאים לאפליקציות שדורשות הרבה CPU למשך זמן רב, כמו נגן HTML בדפדפן שגורם לחימום בFHD הפתרון הנכון להשתמש בנגן פלאש איתו המעבד לא מתחמם בכלל. לגבי השימוש במחשב, לדעתי אתה קצת מגזים כי יש לו יכולות לא רעות בכלל. לעריכת תמונות אתה לא צריך מעבד מפלצתי, רב הזמן השימוש במעבד מינימאלי. חוץ ממשחקים ועריכה מקצועית, המחשב הזה מתאים לכל דבר שלא טוחן את המעבד באופן קבוע.

אבל אם בוחרים מחשב כזה, זה הנקודה שצריך לשים לב.

אגב, בUX305 המסך פשוט מעולה QHD מסך מט - חד, צבעים וזויות טובים, לבד משנה בהירות.

אין לא רואה בעיה עם תכנות על מחשב כזה, הרי ויז'ואל סטודיאו לא טוחן את המעבד. אם אין לך קומפילציות של פרוקיטים גדולים על C++ שלוקחים חצי יום, אין בעיה להשתמש גם לתכנות.

 

לעריכה מקצועית, גראפיקה, קומפילציות כבדות וכד' יש את סדרת הPRECISION של DELL. כי מקצוענים צריכים כלי מקצועי.

 

מה שחשוב שתחושת הביצועים של המחשב, זה SSD.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

טלגז - המסך מדהים. הוא כנראה אחד הטובים בשוק.

אני לא נתקלתי בשום בעיה מבחינת השתקפויות. אני עובד בסביבה משרדית אבל לקחתי אותו איתי להרבה כנסים , נסיעות עבודה , בתי מלון , מטוסים וכו.

מבחינת איכות הצבעים והעבודה - מבריק is the way to go (וגם אני הייתי חסיד שנים של Antiglare).

 

לגבי הצבעים - הפרו רטינה לפחות כרגע מגיע רק בכסוף הקלאסי (לבן אין כבר 3-4 שנים ואף פעם לא היה בפרו). רק ה12״ מגיע בשמפניה וכסוף כהה.

 

לגבי כל הפיצ׳רים של הטראקפד - לחיצה חזקה אני לא יודע אבל כל השאר כן בוודאות - אחרי שאתה מתקין את הדרייברים של אפל.

 

צביפר אני לא יודע מה אתה מקמפל - אבל פרוייקטים שאני עבדתי עליהם מעבר לשלב הלימודים - VS , ג׳אווה , iOS - כמעט כולם בהחלט מאמצים את הCPU לקמפל (וגם את הSSD מן הסתם - שללא ספק - יותר משפיע על המהירות) - במיוחד אם אתה אח״כ צריך VM או סימולטור כדי להריץ את התוצר שלהם.

 

אז לא חצי יום - אבל עבדתי על דברים מ10 שניות קימפול וגם עד חצי שעה... כנראה עניין של על מה אתה עובד.

 

א ב ל - כמו שאמרת SSD הרבה יותר חשוב. (ועדיף - PCIE שמעלה באיזה פי 4 את המהירות)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

ליביו, ברור שהקומפילצייה מאמצת את המעבד. השאלה לכמה זמן, ופה נכנס נושא הקירור - כפי שכתבתי (זאת הסיבה שמעבד עם קירור פאסיבי לא מתאים לקומפילציות ארוכות במיוחד וזה תלוי מפרויקט).

 

אני לא משתמש בלפטופ שלי לפיתוח לצורך העינין. אבל ללימודים אני מאמין שזה יספק דרישות של מרבית הסטודנטים וגם קומפילציות של פרויקטים לא גדולים על שפות כמו JAVA או C# :).

מי שרוצה מאמץ ממושך, עם מעבד מסוג CORE M כדאי לחשוב על פלטה עם מאווררים ללפטופ.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

טוב, אז הספקתי להדלק על המקבוק.

השילוב של יכולת עיבוד, משקל, חיי סוללה, מסך הוא די ייחודי. הdell Xps 15 הוא אלטרנטיבה ראויה, אבל ברגע שראיתי השוואה בין רמת ההשתקפויות במסכים, הוא ירד מהפרק. זוועה.

ועכשיו גיליתי שלמקבוק אין במקלדת כפתורי delete (forward), home, end.

וכל מה שנשאר לי לשאול זה למה הם מפגרים? באותה מידה יכלו להוריד את החץ ימינה... רוצה לזוז אחד ימינה? תרד שורה ולך מלא שמאלה!

כוס אמא שלהם.

 

עריכה: טוב, אז יש workaround לזה, ואפשר לתכנת את המקלדת איך שרוצים.

עכשיו נשאר להבין האם באמת יש בעיה של תוכנות.

ואם אני מסתדר איתם...

אני אקח מחבר את שלו ואשב עליו קצת. נראה איך זה מרגיש בצד השני.

עריכה אחרונה על ידי Talgaz

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

כן, המחסור במקשים האלה תמוה, ויש עוד מלא דברים קטנים ומעצבנים למי שהתרגל ל-flow מסוים של הקלדה. אבל אפשר להתגבר על הכול, ולמפות מחדש דברים. אני נעזר למשל ב karabiner כדי למפות הכפתורים הנוספים על "עכבר הגיימינג" שלי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אין בעיה של תוכנות כי אתה יכול להתקין חלונות אם ממש צריך משהו שאין במק. זה עובד עם 0 בעיות (כולל ניסיון נוכחי עם Win10 על המחשב הנוכחי)

 

That said - כולל התואר שלי במדעי מחשב - הסיבה היחידה מאז 2006 (שעברתי למק בתור לפטופ ומחשב ראשי בסופו של דבר) שהיתה לי להתקין חלונות היתה Visual studio קצת ומשחקים.

 

חוץ מזה - היה הכל.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...