Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם

קולגה מהעבודה חנתה אתמול בנתיב שיטפון וספגה כ15ס"מ מים בפנים הרכב (יונדאי I20 אם זה משנה).

את רוב הניקוז עשתה בעצמה עם סמרטוט ולא עם משאבה.

רוצה לדעת כיצד לייבש היטב את פנים הרכב ולהמנע מעובש בהמשך, האם יש מקומות המתמחים בכך באזור אשדוד ומה ניתן לעשות באופן עצמאי. המלצתי לה, בינתיים, בכל נסיעה להפעיל מדחס מזגן גם עם חימום.

אני שונא כשהקולות בראש שלי משתתקים... אני אף פעם לא יודע מה הבני ז@נ$ת האלה מתכננים

פורסם

לא קיים שום מקום לייבוש רכב. מה שהם יעשו אתה יכול לעשות לבד.

שלב ראשון הוצאת המים עד כמה שאפשר (שואב,סמרטוטים וכד') לאחר מכן ייבוש הרכב

בשמש שהרכב פתוח לאורך כמה ימים . נכון חייבים מקום שניתן לעשות את זה אבל זו האפשרות היחידה שאני מכיר. כמובן שעכשיו זה לא הזמן המתאים עקב מזג אוויר.

 

מקווה שאין נזק מעבר. (מערכות החשמל רגישות להצפת מים)

פורסם
לאחר מכן ייבוש הרכב

בשמש שהרכב פתוח לאורך כמה ימים .

לא הייתי משאיר הרכב פתוח.

כדאי לדעתי להשאיר דלתות סגורות, ואת החלונות לפתוח לחריץ בלבד.

כהרכב בשמש והחלונות כמעט סגורים, יווצר ברכב חום רב (אפקט החממה).

 

אם הרכב פתוח - הטמפ בתא הנוסעים תיהיה כמו הטמפ' של האויר בחוץ.

אם הרכב סגור (עם חריץ דק לשחרור אדים) החום ברכב יהיה גבוה בהרבה והייבוש מהיר יותר.

 

בכל נסיעה להפעיל מדחס מזגן גם עם חימום.
חימום בלבד יספיק. המדחס לא רלוונטי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אם אפשר להשבית את הרכב עדיף לה שמעכשיו תתחיל בתהליך.

מנסיון הצרות מעכשיו רק יתחילו.

שלב ראשון לפרק את השטיח ואת הכיסאות ולייבש בחוץ, יש שם ספוגים וחומרי בידוד שגם אחרי שבועיים בשמש לא יתייבשו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אכן כן.

לאט לאט הקורוזיה תתחיל לאכל את החיווט וכל יומים תצוץ תקלה אחרת, לדעתי אין פה שום שיקול דעת, לפנות לביטוח וכמה שיותר מהר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תודה לכולכם,

היא פנתה לביטוח, שם אמרו לה לתבוע את הרשות המקומית כי הפוליסה שלה לא מכסה נזקי טבע. כאן יש אבסורד גדול עוד יותר מכיוון שהרכב חנה כך שחלקו ברשות אחת וחלקו באחרת (אינני מתלוצץ), לך תתמודד עם שתי רשויות.

לא מדובר במקרה בו טבע הרכב עד למתניים, אלא המים הגיעו עד תחתית הדלת וחדרו פנימה בצד אחד.

יצרנו קשר עם ספק של פתרונות לספיחת לחות והכוונה היא להפוך את הרכב לדסיקטור, ענין לא יקר שיש סיכוי שיעבוד.

אני שונא כשהקולות בראש שלי משתתקים... אני אף פעם לא יודע מה הבני ז@נ$ת האלה מתכננים

פורסם
לא הייתי משאיר הרכב פתוח.

כדאי לדעתי להשאיר דלתות סגורות, ואת החלונות לפתוח לחריץ בלבד.

כהרכב בשמש והחלונות כמעט סגורים, יווצר ברכב חום רב (אפקט החממה).

.

 

 

כמובן לזה התכוונתי -חלונות פתוחים יצא רכב פתוח.

פורסם

לא כדאי חלונות פתוחים. כדאי להשאיר חריץ בלבד. בחלונות פתוחים פנים הרכב לא יתחמם יותר מהאויר שבחוץ. בחלונות סגורים יווצר חום גבוה יותר בשמש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

חצי/רבע חלונות פתוחים זה לא בעיה. ייבשתי רכבים ככה כמה פעמים.

אבל לא רכבים ממש מוצפים במים. אולי במקרה זה צריך ליצור אפקט חממה. (וזה ברור למה)

בכל מקרה- ייקח כמה ימים עד ייבוש מלא.

פורסם

לי קרה שהשארתי רכב חדש בן יומיים ( מאזדה ספיריט החדשה) עם חלונות פתוחים שישי שבת בסערה, הפתרון היחידי היה להוציא כסאות ולהרים את השטיח, לספוג כמה שיותר עם נייר סופג ואז לעבוד עם 2 פאנים,

אמנם זה לוקח איזה 3-4 שעות אבל הכל יבש....

×
×
  • תוכן חדש...