Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי פיאט פונטו איבו 2010

והמזגן הפסיק לקרר פתאום.לא בהדרגה .פשוט הפסיק לקרר בבת אחת

החימום עובד רק הקירור לא.

כשמעבירים לקירור הוא פשוט מוציא אויר

יש מאוורר אחד במכסה מנוע.אני לא יודע אם הוא של המזגן או לקירור המנוע

כשהפעלתי את המזגן המאוור לא נכנס לפעולה

מחכה לחוות דעת

תודה

פורסם (נערך)

טעות רווחת שמזגן הרכב מקרר וגם מחמם כפי שזה קורה במזגנים בבית. מערכת החימום ברכב איננה קשורה למזגן ופועלת עצמאית, למעט שותפות בצנרת ומחיצות זזות (לא יודע את המונח המקצועי). לגבי מזגן לא פועל זה בלתי אפשרי לכוון מרחוק לתקלה ספציפית . אולי נתיך, אולי פיקוד הפעלה ואולי מצמד וכ'ו.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם
שלום

יש לי פיאט פונטו איבו 2010

והמזגן הפסיק לקרר פתאום.לא בהדרגה .פשוט הפסיק לקרר בבת אחת

החימום עובד רק הקירור לא.

כשמעבירים לקירור הוא פשוט מוציא אויר

יש מאוורר אחד במכסה מנוע.אני לא יודע אם הוא של המזגן או לקירור המנוע

כשהפעלתי את המזגן המאוור לא נכנס לפעולה

מחכה לחוות דעת

תודה

האם לאחר שהמנוע הגיע לטמפ' עבודה המאוורר נכנס לעבודה ? האם חום המנוע תקין ?

 

אם קיים ברכבך מאוורר בודד אז הוא משמש גם לקירור הרדיאטור וגם למעבה.

איזה כייף לי :)

פורסם

היי

הייתי במוסך עשיתי בדיקה לדליפה ומצאנו חור במעבה.

במוסך אמרו לי החלפה של מעבה תעלה 1800 ש"ח.

יש אפשרות לסתום את החור?או מישהו יותר זול במחיר?

×
×
  • תוכן חדש...